9 клас

29.05
Правознавство
Виконати завдання 1-7 ст.199-201
Фізика


28.05
Фізика

 Українська мова
Узагальнення й систематизація вивченого. Орфографія. Пунктуація.
 Виконати вправи 370,372.
27.05
Географія
Узагальнення знань
Зарубіжна література
Узагальнення та систематизація вивченого літературного матеріалу протягом року.

26.05
Англійська мова
Контроль говоріння
https://vseosvita.ua/library/kontrol-govorinna-9-klas-ii-semestr-266093.html
Хімія

Біологія
Узагальнення знань
25.05
Фізична культура
Історія України
Виконати завдання 1-8 ст.281
Українська література
Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчались протягом року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень.
_____________________________________________________
22.05
Всесвітня історія
§32,34, виконати завдання 2 ст.198
Фізика
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини . Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії.
Пошук інформації з різних ресурсів
Фізкультура
21.05
Фізика
Еволюція фізичної картини світу. Вплив фізики на суспільний розвиток та науково- технічний прогрес. Захист проектів
§ 40
 Українська мова
Повторення вивченого.
Виконати вправи 366, 367. 
20.05
Географія
Опрацювати § 44-48
Біологія
Опрацювати § 57
Мистецтво
Мистецтво в діалозі культури
Опрацювати § 31, 32

19.05
Англійська мова
Контрольна робота. Аудіювання
Task 1. Choose a correct answer

1.    Where were the Americans having dinner one day?
a). on board ship
b). at the hotel
c). at a party
d). in a cafe 
2. What did the young man hope to find in the fish?
     a). a watch
     b). a ring
     c). some money
     d). a diamond
3. Where was the young man sent to work?
     a). to England
     b). to London
     c). to New York
     d). to Canada

4. When had the young people decided to marry?
     a). when he returned home
     b). during the journey
     c). before he left home
     d). on the way back home

5. What did the young man buy for his girl?
     a). a beautiful dress
     b). a fur coat
     c). a gold watch
     d). a diamond ring
6. Why didn’t the girl answer his letters?
     a). she was very ill
     b). she wanted to join him
     c). she wanted to marry another man
     d). she was angry with him
7. How did the young man react to his friend’s news?
    a). he was very happy
    b). he was very lonely
    c). he was very angry
    d). he was very unhappy
8. What did the young man do with the present?
     a). he gave it to another girl
     b). he threw into the sea
     c). he sold it
     d). he lost it in the street
9. What did the friends have for dinner when they met again?
     a). they had soup
     b). they had pudding
     c). they had meat
     d). they had fish
  10. What did the young man feel hard in his mouth?
     a). a fruit stone
     b). a fish bone
     c). an egg shell
     d). a diamond ring
  11. Who came to the port to meet him?
        a). my father
        b). my friend
        c). my sister
        d). my relatives
  12. Who was having dinner at a hotel in London?
        a). some Englishmen
        b). some people
        c). some Americans

        d). some women
Хімія
Підсумкова контрольна робота
Біологія
§ 55, 56
Українська мова
Повторення вивченого.
Виконати вправи 364, 365.
18.05
Фізична культура
Історія України

Прочитати §39, виконати завдання 1 ст.280
Українська література
Підсумкова контрольна робота
І рівень
1. Як Катерина назвала свого сина (поема Т. Шевченка «Катерина»)?
а) Петро;
б) Іван;
в) Василь;
г) Степан.
2. Як склалася подальша доля Івана (поема Т. Шевченка «Катерина»)?
а) його всиновили добрі люди;
б) він став поводирем сліпого кобзаря;
в) його знайшов і забрав до себе батько;
г) він помер з голоду.
3. Із якого твору Т. Шевченка ці рядки?
Зійде сонце,
Осушить, пригріє,
А онуки? Їм байдуже,
Панам жито сіють.
а) «Кавказ»;
б) «Гайдамаки»;
в) «Сон» («У всякого своя доля»)
г) «І мертвим, і живим…»
ІІ рівень
4. Де й коли народився Т.Г. Шевченко?
5. Коли і як викупили Т. Шевченка з кріпацтва?
6. Коли і за що заарештували Т. Шевченка? Скільки років він був у засланні?
ІІІ рівень
7. Дайте визначення.
Поема –
ІV рівень
8.Порівняйте образи Я. Сомка та І. Брюховецького(за романом П.Куліша «Чорна рада»).



9. Який твір Т. Шевченка тебе найбільше сподобався? Обґрунтуй свій вибір.
________________________________________________________________________
Алгебра
Геометрія
14.05. 2020 р.
Тема: Розвязування задач і вправ
1.    Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють
3 см і 6 см
2.    Знайдіть площу прямокутника, ширина й довжина якого дорівнюють 4 см і 8 см

3.    Знайдіть суму кутів опуклого восьмикутника    
4.    Один із кутів прямокутної трапеції дорівнює  45°. Обчисліть площу даної трапеції, якщо її основи дорівнюють 4 см і 8 см                             
5.    Знайдіть площу прямокутного трикутника, якщо один із його катетів дорівнює 2 см, а гострий кут - 45°.
  
6.    У прямокутній трапеції більша бічна сторона дорівнює 10 см. Знайдіть площу трапеції, якщо її основи дорівнюють 5 см і 11 см
7.    Скільки вершин має опуклий многокутник, якщо три його кути дорівнюють по 100°, а інші – по 160°?

8.    Різниця основ прямокутної трапеції дорівнює 18 см. Обчисліть площу трапеції, якщо більша діагональ трапеції дорівнює 40 см, а бічні сторони
відносяться як 5 : 4.

18.05. 2020 р.
Тема: Розвязування задач і вправ

1.Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють:

4см і 8 см                                                    

2.Знайдіть площу прямокутника, ширина й довжина якого дорівнюють:

10см і 20 см                                                         

3. Знайдіть суму кутів опуклогодев’ятикутника     
  
4.    Один із кутів прямокутної трапеції дорівнює  45°. Обчисліть площу даної трапеції, якщо її основи дорівнюють         4 см і 8 см              
                                                                    
5.    Знайдіть площу прямокутного трикутника, якщо:
   гіпотенуза дорівнює 26 см, а один із його катетів – 10 см.

6.    У прямокутній трапеції більша бічна сторона дорівнює 10 см. Знайдіть площу трапеції, якщо її основи дорівнюють:10 см і 26 см         
                   
7.    Скільки вершин має опуклий многокутник, якщо два його кути дорівнюють по 120°, а інші – по 100°?

8.    Різниця основ прямокутної трапеції дорівнює 9 см. Обчисліть площу трапеції, якщо менша діагональ трапеції дорівнює 13 см, а бічні сторони відносяться як 4 : 5.

22.05.2020 р.

Тема: Підсумкова контрольна робота
15.05
Правознавство 


Прочитати §29, виконати завдання 1,2 ст.199
Практичне заняття «Зустріч з професією юриста»

Фізична культура
14.05
Англійська мова
Контрольна робота з читання
https://naurok.com.ua/reading-test-ii-term-for-the-9th-form-169495.html
Фізика
Підсумкова контрольна робота
 Українська мова
Повторення вивченого.
Виконати вправи 360, 362.
Основи здоров'я
§ 25, 30 
13.05
Географія
Підсумкова контрольна робота
Повторити § 39-43
12.05
Хімія
Узагальнення та систематизація  знань з теми "Початкові поняття про органічні сполуки"
Захист навчальних проектів:
1) Виготовлення мила з мильної основи.
2) Дослідження хімічного складу їжі.
3) Хімічний склад жувальних гумок.
4) Друге життя паперу.
Повторити §19-33 
Біологія
§ 52, 53, 54
Зарубіжна література
Підсумкова контрольна робота

1.Пушкін загинув на дуелі з:
а) Мартиновим;
б) Самсоновим;
в) Дантесом.

2.Анні Петрівні Керн присвячений вірш Пушкіна:
а) «Я пам'ятник собі поставив незотлінний...»;
б) «Я мить чудову пам'ятаю...»;
в) «Я вас любив...».
3.«Євгени Онєгін» за жанром:
а) ліро-епічна поема;
б) історична поема;
в) роман у віршах.
4.Рання творчість Лєрмонтова перебувала під сильним впливом поезії:
а) Гете;
б) Міцкевича;
в) Байрона.
5.Домінуючими мотивами зрілої лірики Лєрмонтова є:
а) мотиви свободи та трагічної самотності;
б) мотиви дружби та кохання;
в) мотиви національно-визвольної боротьби.
6.Життя порівнюється з «витвором пустого, безглуздого жарту» у вірші Лєрмонтова:
а) «Парус»;
б) «І нудно, і сумно!..»;
в) «На дорогу йду я в самотині...».
7.Жанр «Героя нашого часу»:
а) морально-психологічний роман;
б) соціально-психологічний роман;
в) філософський роман.
8.«Герой нашого часу» складається з:
а) 4 повістей;
б) 5 повістей;
в) 6 повістей.
9.Події національно-визвольної боротьби українського народу проти польських поневолювачів відображені в повісті Гоголя:
а) «Старосвітські поміщики»;
б) «Страшна помста»;
в) «Тарас Бульба».
10.Історія чиновника, помилково прийнятого за ревізора, змальована у творі:
а) «Мертві душі»;
б) «Ревізор»;
в) «Невський проспект».
11.Тему «маленької людини» Гоголь порушив у повісті:
а) «Шинель»;
б) «Записки божевільного»;
в) «Невський проспект».
12.Онєгін залишає Петербург тому, що:
а) помер його батько;
б) захворів його дядько;
в) розчарувався в міському житті.
13.Ленський вчився у:
а) Франції;
б) Німеччині;
в) Англії.
14.Онєгін знайомиться з Татьяною:
а) на її дні народження;
б) на весіллі Ленського й Ольги;
в) запрошений Ленським в гості до Ларіних.
15.Татьяна пише листа Онєгіну, щоб:
а) зізнатись у коханні до нього;
б) запросити його на свій день народження;
в) попросити його більше не приходити в їхній дім.
16.Дуель між Онєгіним і Ленським сталася:
а) з ініціативи Онєгіна;
б) з ініціативи Ленського;
в) випадково.
17.Татьяна вийшла заміж за:
а)генерала;
б) Онєгіна;
в) французького дипломата.
18.Ідейним однодумцем Печоріна можна назвати:
а) доктора Вернера;
б) Максима Максимовича;
в) Казбича.
11.05
ВИХІДНИЙ
Фізична культура
Історія України
Українська література
_____________________________________________________
08.05
Всесвітня історія 

Прочитати §30,31,33
Фізична культура
Фізика
Фундаментальний характер законів збереження в природі. Прояви законів  збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах
Опрацювати § 39 (4, 5)
Експерементальне завдання с. 249
07.05
Англійська мова
Сс.226-233.
Вправа 2 с.226-230, прочитати і перекласти.
С.231-232, прочитати і перекласти.
Впр.3 с.232_233, усно.
Контрольна робота з письма. 
Написати на двох окремих листках із зошита. Підписати.
Завдання:
1.Circle the correct form of the verb.
1/. London /is visited/visited by many tourists.
2/. Who /protects/is protected/ animals?
3/. Albert  Einstein  /awarded/was  awarded the Nobel Prize for Physics in 1921.
4/.  Catholic Church /is  con cidered/concidered/ Galileo's ideas as herecy.

2. Complete the sentences with the appropriate modal verbs /must, can, musn't, should/.
1/. To protect our  environment we ___,__destroy  forests, which produce oxygen.
2 /.The global warming_____can lead to
dramatic changes in climate.
3/.We_____use less electricity and water.
4/.We______protect animals and plants.

3.Put the words in brackets into correct forms to make the first conditional.
1/.If we____/to travel/ to london, we___/to visit/ the British Museum.
2/.If she____/to wait/ a minute, l____ /to ask/ my
parents.
3/.If l___,/to study/ hard, l____/to pass/ the exams.
4/.If the sun____,/to shine/, we____/not to walk/ into town.

4. Put the sentences into the passive form.
1/.Alex learned the poem.
_________________________
2 .The girl writes poems.
________________________
3/.They open a new bank.
_________________________

5.Write what city of the UK you would like to visit and explain why.
Фізика
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій
Опрацювати § 39 (1-3), завд. 2, 3
 Українська мова
Підсумкова контрольна робота

Основи здоров'я

06.05
Біологія
§ 50, таблиця на с. 193
Географія
§ 42, 43, таблиця 2 на с. 209
Мистецтво
Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки
Опрацювати § 29,30
05.05
Хімія
Практична робота. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах
с.211 -212
Значення природних  і синтетичних органічних сполук
Опрацювати § 33, завд. 2, 4, 6 
Біологія
§ 50, завд. 1,2 с.195
Українська мова
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.
Виконати вправи 61, 134, 280.

04.05
Фізична культура
Історія України
Прочитати §37,38, виконати завдання 1-5 ст.265,

 завдання 1-6 ст.273
Українська література
 Пантелеймон Куліш « Чорна рада»
Прочитати твір або переглянути кінофільм.
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ У ЗОШИТАХ  
1.У якому році відбуваються події?
варіанти відповідей
 у 1840 році
 У 1663 році.
 у 1668 році
 у 1863 році
Запитання 2
Як називається хутір Череваня?
варіанти відповідей
 Київ
 Хмарище
 Ніжин
 Романівський кут
Запитання 3
Справжнє прізвище Шрама
варіанти відповідей
Золотаренко
Гвинтовка
 Черевань
 Чепурний
Запитання 4
Скільки синів було у Шрама
варіанти відповідей
 Троє
 Один
 Двоє
 Четверо
Запитання 5
Ким князь Гвинтовка доводиться Череваню
варіанти відповідей
 Племінник
Брат його дружини
 Двоюрідний брат
 Ніким
Запитання 6
Чому Лесю не віддають за Петра
варіанти відповідей
Вана його не кохає
 Батько проти одруження
 Сон матері та домовленість із Сомком
 Шрам і Черевань не дійшли згоди
Запитання 7
Хто врятував Лесю, коли її викрав Кирило Тур
варіанти відповідей
 Петро
Черевань
 Сомко
 Гвинтовка 
Запитання 8
Куди повезли Петра лікувати
варіанти відповідей
У Київ,
 У Ніжин
 У Хмарище
 У Чернігів
Запитання 9
Чому рада «чорна»
варіанти відповідей
 головне для українця - земля
 рада проходила на Чорних Водах
 чернь зібралася
 всі були одягнені у чорне вбрання
Запитання 10
Скільки розділів містить твір
варіанти відповідей
11
 8
 14
 18
Запитання 11
Визначіть жанр твору "Чорна рада"
варіанти відповідей
 історичний роман, роман-хроніка
 філософський роман
 соціально-побутовий роман
 пригодницький роман
Запитання 12
До якого роду належить твір "Чорна рада"
варіанти відповідей
 лірика
 епос
 драма
 ліро-епос
______________________________________________________
01.05
ВИХІДНИЙ
Історія України
Фізична культура
30.04
Англійська мова
Впр.1 с.217, письмово. РЗ завд.16 с.118, 17_с.119.
Look Back. Повторення і систематизація. Впр.2а,с 218-220 3 с.220. Впр.6 с.223-224, усно. 7а с .224- письмово
Test
1.What the  official name of
the country which we call Great Britain?
2. What are the main colours of the Union flag ?
3.What is the famous airport in london?
4.What is the 7th biggest city of the world ?
5.This monarch ruled for the longest period in the English history.
6.When did the Great Fire of london take place?
7. The second largest univercity in Britain which earliest chapter is dated to 1213.
8.What part of the UK is the smallest?
9. What is the largest part of the UK?
10.What country Great Britain borders on land?
11. What parts does the UK consist of?
12.Who is the Head of  State in Great Britain ?
13. What was the official language of  Britain for about 300 years?
14. Which of the official state documents of Great Britain hasn"t written?
Фізика
Розв'язування задач
Опрацювати §  38 (2-4), завд. 1, 2
 Українська мова
Конспект сприйнятого на слух тексту.
Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с. 200-201.
Прочитати вправу 347, скласти конспект, записати до зошитів.
Основи здоров'я
§ 23, 24, завд. 1, 2 с.117
29.04
Географія
§ 41, табл. 1 с.196

28.04
Хімія
Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери. 
Денатурація білків
Опрацювати § 32, завд. 4, 5 с. 211
Біологія
§ 49, підсумки
  Зарубіжна література 
Бернард Шоу “Пігмаліон”
Прочитати п’єсу, знати зміст.
Інформатика
Практична робота №№12,13
Створіть сайт
27.04
Фізична культура
Історія України
Прочитати §36, виконати завданя 1-4 ст.255
Українська література
Т. Шевченко “Ісаїя. Глава 35”

Опрацювати твір , визначити його головну думку.
Алгебра
15.04.,22.04.2020 р
Тема: Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки.
Статистика знає все» – такими словами розпочинається друга частина роману Іллі Ільфа і Євгенія Петрова «Дванадцять стільців». «Відомо, скільки якої їжі з’їдає в рік середній громадянин республіки… Відомо, скільки в країні мисливців, балерин, верстатів, собак усіх порід, велосипедів, пам’ятників, дівчат, маяків і швейних машинок… Як багато життя, повного запалу, пристрастей і думок, дивиться на нас зі статистичних таблиць. Від статистики не заховаєшся нікуди…»
За визначенням словника, статистика (лат. stato – держава) – наука, що вивчає кількісний бік суспільних явищ і процеси у нерозривному їх зв’язку з якісним змістом. Статистика – це наука, що збирає, обробляє та вивчає різні дані, які пов’язані з масовими явищами, процесами, подіями.
Статистика виникла з практичних потреб людини, її господарської діяльності, необхідності обліку земельних угідь, майна, кількості населення, вивчення роду його занять, вікового складу тощо.
1.               Яким тиражем слід випускати підручник з алгебри для 9 класу?
2.               Скільки кілограмів риби і морепродуктів вживає в середньому за рік один житель України?
3.               Чи вигідно для концерту певного артиста орендувати стадіон?
На ці та багато інших запитань допомагає відповісти статистика.
Статистичне дослідження складається із наступних етапів:
Розглянемо реалізаціюкожного етапу на прикладі.
Коли ми проводимо дослідження, то частина отриманих даних в цьому випадку називається вибіркою. Вибірка—сукупність об’єктів, на основі яких проводять дослідження.
Постановка проблеми: Взуттєвій фабриці потрібно знати, скільки пар взуття і яких розмірів треба виготовити. Як це з’ясувати?
Шляхи вирішення проблеми: опитати всіх людей надто довго і дорого. Тому роблять вибірку: опитують вибірково кілька десятків або сотень людей. Наприклад, опитати 25 чоловік села.
В результаті опитування отримали вибірку із 25 даних: 43, 38, 36, 46, 37, 42, 40, 38, 40, 40, 39, 38, 37, 43, 36, 37, 38, 38, 41, 42, 40, 36, 38, 39, 40.
Запишемо цю вибірку ще раз, впорядкувавши її елементи за величиною.
36, 36, 36, 37, 37, 37, 38, 38, 38, 38, 38, 38, 39, 39, 40, 40, 40, 40, 40, 41, 42, 42, 43, 43, 46
Такий спосіб запису вибірки називається варіаційним рядом, а кожне із значень називається варіантою.
Для зручності дані вибірки групують у класи (за розмірами взуття) і відмічають, скільки значень вибірки містить кожний клас

Розмір взуття
36
37
38
39
40
41
42
43
46
Кількість людей
3
3
6
2
5
1
2
2
1
Такі таблиці називають частотними. В них числа другого рядка – частоти (показують, як часто трапляються у вибірці ті чи інші її значення).
Відносною частотою значення вибірки називається відношення частоти значення вибірки до кількості усіх значень вибірки, виражене у відсотках.
 У розглянутому прикладі  частота розміру взуття 37 дорівнює 3, а відносна частота – 12%, бо 3 : 25 = 0,12 = 12%.

За частотною таблицею можна побудувати полігон частот (Щоб візуально це побачити, побудуємо на координатній площині точки, де абсцисами будуть відповідні розміри взуття, а ординатами – частоти розміру, та сполучимо одержані точки) та гістограму, які ви можете бачити на слайді. Вони наочно показують, яку частину взуття бажано випускати того чи іншого розміру.
Приклад 1. Полігон частот розподілу учнів класу по розміру взуття


Приклад 3. Кругова діаграма розподілу учнів 9-го класу за віком
9,6 – середнє значення вибірки (середнє арифметичне усіх її значень).
Середнє значення вибірки може не співпадати ні з жодним із її елементів. В прикладі середній бал 9,6, хоча всі оцінки виражені цілими числами.
Найбільш часто він отримував оцінку «10». Така числова характеристика називається в статистиці модою.
Мода вибірки – це те її значення, яке трапляється найчастіше.
Можна сказати, що в цій вибірці наймоднішим є число 10.
На відміну  від середнього значення, яке можна обчислити для будь-якої вибірки, моди вибірка може і не мати.
Наприклад: 4, 5, 6, 7, 8.
Але вибірка може мати і дві моди: 2, 3, 4, 4, 5, 6, 6, 7, 8.
Ще одною важливою характеристикою вибірки є медіана.
Медіана вибірки – це число, яке «поділяє» навпіл упорядковану сукупність усіх значень вибірки.
То ж упорядкуємо дану вибірку оцінок: 8, 9, 9, 9, 10, 10, 10, 10, 10, 11.
Оскільки вибірка має парне число значень, то медіана дорівнює півсумі двох її серединних значень. .
Якщо ж вибірка має непарне число значень, то медіана дорівнює числу, яке «поділяє» впорядковану вибірку навпіл. Наприклад, для вибірки з чисел: 1, 1, 2, 2, 3, 3, 4, 4, 4, 5, 6 медіаною є число 3.
Користуючисьдіаграмою, на якій зображеновідсотковийвмістсолі у водідеякихводойм, установіть:


Тестова перевірка знань учнів
1.Статистика – це наука про:
1)     отримання й оброблення кількісних даних;
2)     оброблення й аналіз кількісних даних;
3)     отримання й аналіз кількісних даних;
4)     отримання, оброблення й аналіз кількісних даних.
2.Статистика характеризує:
1)     явища певної групи;
2)     деякі явища;
3)     поодинокі явища;
4)     масові явища.
3. На 1 етапі проводять збір даних, що називають:
1)     графіком;
2)     таблицею;
3)     частотою;
4)     вибіркою.
4. Центральні тенденції вибірки - це
1)     частота;
2)     таблиці;
3)     графіки;
4)     середне значення, мода та медіана.
5.Стовпчаста діаграма – це
1)     голограма;
2)     сектограма;
3)     мамограма;
4)     гістограма.
6. На 2 етапі статистичних досліджень способами подання даних виступають:
1) схеми;
2) малюнки;
3) описи;
4) графіки, таблиці, діаграми.


29.04.2020 р
Тема: Розвязування задач.Підготовка до контрольної роботи.
Розвязування задач і вправ (Заняття в режимі конференція)
1. (0,5б) На столі є 4 ручки i 3 олівці. Скількома способами можна взяти зі столу один предмет?
А) 12                       Б) 7                         В) 24                   Г) Інша відповідь
2.  (1б) У якому випадку подію А називають достовірною?

А) р(А) = 0            Б) р(А) >0               В) р(А) >0,99     Г) р(А) =1

3.(1б) Чому дорівнює медіана сукупності даних 2,2,3,4,5,6,13?

А) 5                        Б) 4                         В) 3                     Г) 2

4. (1б) Скільки варіантів контрольної роботи з математики можна скласти, маючи 6 задач з алгебри, 5 задач з геометрії, 4 задачі з тригонометрії?
А) 6                       Б) 15                       В) 120                 Г) Інша відповідь
5.(1б) У коробці лежать 12 кольорових олівців, з яких 2 – сині. Яка ймовірність того, що навмання взятий із коробки олівець буде синім?
А)       1/12              Б)  1/24                     В)   1/6                    Г) 1/2
6. (1,5б) Установіть відповідність між центральною  тенденцією вибірки (1-3) та її значенням (А-Г)
1. Середнє значення вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16; 13; 13
А. 13
2. Мода вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16; 13; 13
Б. 13,5
3.Медіана вибірки: 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16, 13, 13
В. 13,7

Г. 13,9
7. (2б) У класі 15 хлопців і 12 дівчат. Скількома способами можна вибрати: а) хлопця; б) дівчину; в) одного учня цього класу; г) двох учнів — хлопця й дівчину?
8.(2б) В ящику 30 куль: 14 зелених і 16 чорних. З ящика навмання виймають одну кулю. Визначити ймовірність того що ця куля:
а) зелена, б) чорна, в) біла.
9.(2б)Задано вибірку, яка характеризує місячний прибуток підприємців (у тис грн): 21, 19, 17, 23, 18, 22, 25, 20, 19, 18, 24, 21, 23, 17, 24, 25, 19, 20, 18, 22. Скласти варіаційний ряд вибірки. Обчислити моду, медіану, середнє значення вибірки. Побудувати гістограму.

04.05.2020 р.!!!!!!!!!
Контрольна робота
1. (0,5 б) В ящику знаходиться 7 білих і 4 чорних кульки. Скількома способами можна вибрати білу або чорну кульку?
А) 28                       Б) 7                        В) 11                   Г) 4
2. (1б) Із 6 видів конвертів без марок і 5 видів марок скількома способами можна вибрати один конверт і одну марку?
А) 6                       Б) 30                        В) 11                   Г) 5
3. У якому випадку подію А називають неможливою?

А) р(А) = 0            Б) р(А) >0               В) р(А) > 0,99     Г) р(А) =1

4.(1б) Скількома способами із 7 членів президії  можна обрати голову, заступника і секретаря?
А) 18                     Б) 42                       В) 210                Г) Інша відповідь
Геометрія
Тема: Систематизація знань з теми: «Чотирикутник». Розвязування задач. (2 уроки)



Розвязування задач
1.     Бічна сторона гострокутного рівнобедреного трикутника до­рівнює 25 см, а висота, опущена на неї, — 24 см. Знайдіть периметр трикутника.
2.     Діагоналі ромба дорівнюють 30 см і 40 см. Знайдіть висоту ромба.
3.     Радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника, дорівнює 10 см, а катет — 16 см. Знайдіть площу вписаного круга.
4.     Знайдіть | a –  b|, якщо |a | = 7, | b| = 8, a кут між векторами a  і b  дорівнює 120°.
5.     Основа гострокутного рівнобедреного трикутника дорів­нює 30 см, а висота, опущена на бічну сторону, — 24 см. Знайдіть периметр трикутника.
6.     Сторона ромба дорівнює 25 см, а його висота — 24 см. Знай­діть діагоналі ромба.
7.     Радіус кола, вписаного у прямокутний трикутник, дорів­нює 4 см, а катет — 12 см. Знайдіть площу описаного круга.
8.     Знайдіть | a +b  |, якщо | a| = 7, | b| = 8, а кут між векторами  a і b  дорівнює 60°.
06.05.2020 р.
Тема: Декартові координати й вектори на площині.
Розвязати
                 Тестові завдання
1.   Знайдіть координати вектора і абсолютну величину вектора , якщо С(2; – 3), D(– 1; 1).
а) ; 3;     б) ; 5;     в) ; 4;     г) ; 5.
2.При якому значенні х вектори (3; 8) і (7; х) колінеарні?
а) 3;     б) 18;      в) 2;         г) 13.
3.Знайдіть скалярний добуток векторів (5; 3) і (2; 4).
а) 2;     б) – 2;     в) 22;     г) 14.
4.   Знайдіть скалярний добуток векторів, якщо = 5, = 4 і  j = 60° – кут між векторами   і .
а) 10;     б) 20;     в) 7;     г) 10.
5.   Знайти косинус кута між векторами (– 3; 1) і (– 4; 3).
а)  ;     б)   ;     в) 0,24;     г)  .
6.   Точки А(– 2; – 3), В(– 5; 3), С(4; 5) є вершинами паралелограма. Знайдіть його четверту вершину.
а) (– 1; 7);    б) (7; – 1);     в) (6; 7);     г) (5; 1).
7. Дано точки А(0; – 3), В(2; 3), С(6; – 1). Який вид має трикутник АВС? Знайдіть довжину медіани ВМ.
______________________________________________________________________________
24.04
Історія України
Прочитати §28, завдання 1-5 ст.162
Фізична культура
Комплекс ЗРВ
Фізика
Застосування законів збереження енергії і імпульсу в механічних явищах
Лаб. р. №7

Опрацювати § 38 (1)
Англійська мова
Ч 211-217. Граматика. Пасивний стан. Впр.1,2 ч 210-211.,у,сно. Впр.3,4, с 212-215/
Усно.Впр.6в-  підготувати презентацію.РЗ виконати завд.13-15 сс.116-118.

23.04
Фізика
Реактивний рух. Фізичні основи реактивної техніки. Досягнення космонавтики
Опрацювати § 37, завд. 2, 4
Захист навчальних проектів
Україна - космічна держава
 Українська мова
Види і засоби мажфразового зв'язку. 

Вивчити теоретичний матеріал параграфа 32.
Виконати вправу 352.
Написати диктант під диктовку.
22.04
Географія
§ 40, 41, підсумки с.194, с.198
Мистецтво
Фотомистецтво та реклама
Опрацювати § 27, 28
21.04
Хімія
Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. 
Якісні реакції на глюкозу і крохмаль
Опрацювати § 30,31, завд. 2-5 на с.197,
завд. 3 на с.203
Лаб.р.:№№13, 14, 15
Біологія
§ 47,48, КОНСПЕКТ
 Українська мова
Опрацювати теоретичний матеріал про тези прочитаної статті ( підручник, с. 196)
Скласти (письмово) тези прочитаного тексту вправи 346.
20.04
ВИХІДНИЙ
Фізична культура
Історія України
Українська література

________________________________________________________________________________________
17.04
Правознавство
Прочитати §26-27, завдання 1-3 ст.186-187
Фізична культура
16.04
Англійська мова
С.201-210.
Впр.1а, 2а с201-203, читати. Перекласти. впр.1в,2в,3 сс.201-204,усноВпр.6а,усно 
с. 205.Вправа7 с.207,усно..впр.4,5, с.210
РЗ завдання 3-6 сс108-110. 11,12-c.114-115.
Фізика
Закон збереження імпульсу. Розв'язування задач
Опрацювати § 36, завд. 2-4
 Українська мова
Текст,  його основні ознаки.
 
Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 30
Скласти опис зовнішності Марка  Вовчка за фотографією у підручнику української мови на сторінці 189.
15.04
Географія
§ 39, робота з картою
Біологія
§ 46, тести на с.180
Мистецтво
14.04
Хімія
Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні і штучні жири. Біологічна роль жирів
Опрацювати § 29, завд. 3, 4
Біологія
§ 44,45, таблиці на с.174
Зарубіжна література 
Генрік Ібсен "Ляльковий дім"
Прочитати п'єсу, знати зміст, опрацювати запитання і завдання до прочитаного (підручник, с. 250)
13.04
Фізична культура
Історія України
Прочитати §31, завдання 1-6 ст.218
                            Завдання 1-8 ст.219
Українська література
Т. Шевченко "Доля ","Росли у купочці, зросли... "
Опрацювати поезії Т. Шевченка періоду арешту і після повернення з нього .
Вивчити напам'ять вірш "Доля".
_________________________________________________________________________________
10.04
Всесвітня історія
Прочитати §29, завдання 1-10 ст.170
Фізика
Взаємодія тіл. Імпульс
§ 36 ( 1, 2) завд. 1, 2
09.04
Англійська мова
Сс.198-200
Вправа 6а с.199-200.Скласти діалог.
Впр. 6в,7,8 /7 письмово/.
Впр 1 .с.200, письмово.
 РЗ виконати завдання16,17 с.101. 18 с.102.
Основи здоров'я
§ 21-23
Фізика
Робота над навчальним проєктом
 Українська мова
Повторити правила параграф 29.
Написати диктант під диктовку. 
08.04
Географія
§ 37,38
таблиця 1,2
Мистецтво
Телебачення: погляд у світ
Опрацювати § 25,26
07.04
Хімія
Застосування етанової кислоти. Вищі карбоновікислоти: пеаринова, пальмітинова,олеїнова. Мило, його склад, мийна дія.
Опрацювати §28, завд.3, 4.
Біологія
§ 42,43, тести с.172
Українська мова
Розділові знаки у складному реченні з різними видами зв'язку. 
Повторити правила параграф 29.
Зробити повний синтаксичний розбір речень вправи 320.
06.04
Фізична культура
Історія України
Прочитати §33-34, завдання 1-13 ст.239
§35, завдання 1-3 ст.243
Українська література
Т. Шевченко Жіноча доля. 
Прочитати твори Т. Шевченка  "Катерина ", "Наймичка", "У нашім раї на землі".
Порівняти поведінку та вчинки героїнь поеми 
"Катерина " та "Наймичка", прокоментувати їх.
Тема : Випадкові події. Частота та ймовірність випадкової події
Міні конспект
Ймовірністю випадкової події називається відношення кількості елементарних подій, що сприяють цій події до загальної кількості подій.
А – випадкова подія
Р(А) – ймовірність випадкової події
m – кількістьсприятливихподій
n – загальна кількість подій

Якщо подія Авірогідна, тоР(А) = 1.
Якщо подія Анеможлива, тоР(А) = 0.
Якщо подія Авипадкова, то0 <Р(А) < 1.
Виконаємо усно:
1.     Знайти ймовірність того, що  під час підкиданнягрального кубика випаде 9 очок .

Р(А) = 0
2. Знайти ймовірність того, що під час підкидання грального кубика випаде  менше ніж 7 очок
Р(А) = 1
3. Знайти ймовірність того, що під час нагрівання вода перетвориться  на лід
Р(А) = 0
4. Знайти ймовірність того, що після ночі настане день
Р(А) = 1
Виконаємо письмово (парна робота):
№ 1. Яка ймовірність того, що при одному киданні грального кубика випаде число очок, що дорівнює:
1)   Двом;
2)  П'яти;
3)  Парному числу;
4)  Числу, яке кратне 6?

№ 2. У гральній колоді 36 карт. Навмання вибирається одна карта. Яка ймовірність того, що ця карта:
1)  Туз;  
2)  Бубновий туз? 

Відповідь:

№ 7. Із слова ІСПИТ випадковообирають одну букву. Яка ймовірність того, що вона буде:
    а) голосною;
    б) приголосною?
Запитання до задачі
1.     Скільки всіх букв у слові?
2.     Скільки голосних букв?
3.     Скільки приголосних букв?
4.     Яка загальна кількість подій?
5.     Скільки з них  є сприятливими?

Відповідь:

Домашнє завдання виконати на 08.04.2020 р.

Геометрія
Тема: Систематизація знань з теми: Взаємне розміщення прямих на площині.
Повторити:
1.Суміжні кути. Теорема про суміжні кути.
2. Вертикальні кути . Теорема про вертикальні кути.
3. Різносторонні кути.
4. Паралельні прямі. Ознаки паралельності прямих
Суміжні кути Два кути називаються суміжними, якщо одна сторона у них спільна, а дві інші сторони цих кутів є доповняльними променями. Кути АОС і СОВ – суміжні. Властивість суміжних кутів: Теорема: Сума мір двох суміжних кутів дорівнює 180º. Наслідок 1. Кут, суміжний з прямим кутом, - прямий. Наслідок 2. Кут, суміжний з гострим кутом, - тупий, а суміжний з тупим кутом, - гострий
Вертикальні кути Два кути називаються вертикальними, якщо сторони одного є доповняльними променями сторін другого. Кути АОД і ВОС – вертикальні. Кути АОВ і СОД – вертикальні. Теорема: Вертикальні кути рівні.
Перпендикулярні прямі Дві прямі називають перпендикулярними, якщо вони перетинаються під прямим кутом. Позначення: а┴в або в┴а Відрізки або промені називають перпендикулярними, якщо вони лежать на перпендикулярних прямих. Перпендикуляром до прямої, проведеним із даної точки, називають відрізок прямої, перпендикулярної до даної, один з кінців якого - дана точка, а другий – точка перетину прямих. Довжину цього відрізка називають відстанню від точки до прямої.
Паралельні прямі Дві прямі на площині називають паралельними, якщо вони не перетинаються. Позначення: а||в Два відрізки або промені називають паралельними, якщо вони лежать на паралельних прямих.
Основна властивість паралельних прямих • Через точку, яка не лежить на даній прямій, можна провести тільки одну пряму, паралельну даній. • (аксіома Евкліда) Давньогрецький геометр Евклід це твердження прийняв без доведення. Його назвали аксіомою Евкліда, тому що всі твердження, які приймають без доведення, називають аксіомами.
Кути, утворені при перетині двох прямих січною Внутрішні різносторонні кути 1 і 3, 2 і 4. Внутрішні односторонні кути 1 і 4, 2 і 3. Відповідні кути 1 і 8, 2 і 7, 3 і 6, 4 і 5


Ознаки паралельності прямих Теорема: Якщо при перетині двох прямих січною відповідні кути рівні, то прямі паралельні. Наслідок 1. Якщо при перетині двох прямих січною внутрішні різносторонні кути рівні, то прямі паралельні. Наслідок 2. Якщо при перетині двох прямих січною сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 180º, то прямі паралельні. Наслідок 3. Дві прямі, перпендикулярні до третьої прямої, паралельні
Властивість паралельних прямих • Теорема 1. Дві прямі, паралельні третій, паралельні одна одній. • Теорема 2. Відповідні кути, утворені при перетині паралельних прямих січною, рівні. Наслідок 1. Внутрішні різносторонні кути, утворені при перетині паралельних прямих січною, рівні. Наслідок 2. Сума внутрішніх односторонніх кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною, дорівнює 180º.

Контрольне завдання
ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ
Варіант 1.
1.     ( 0,5 бала) (0,5 бала) Суміжні кути можуть бути водночас
А
Б
В
Г
гострими
тупими
прямими
будь-якими з перерахованих.
2. ( 0,5 бала)     Виберіть вірне твердження. Два кути називаються вертикальними
А
Б
В
Г
якщо сторони одного є доповняльними променями сторін другого
якщо одна сторона у них спільна, а дві інші є доповняльними променями
якщо вони рівні
якщо їх сума дорівнює 180°.
                                                   
3. (0,5 бала)     Виберіть невірне твердження
А
Б
В
Г
Дві прямі паралельні третій паралельні між собою
внутрішні різносторонні кути, утворені при перетині паралельних прямих січною, рівні
через точку, що не лежить на даній прямій, можна провести дві прямі, паралельні даній
дві прямі перпендикулярні, якщо вони перетинаються під прямим кутом..
4.  (0,5 бала) Якщо один з суміжних кутів дорівнює 15°, то другий
А
Б
В
Г
15°
145°
165°
75°.


6. ( 1 бал) Чи паралельні прямі а і b? Пояснити.
7. ( 1 бал)  Накресліть пряму а, позначте точку К, що не лежить на цій прямій. Накресліть пряму b , яка паралельна даній прямій і проходить через точку К. Виміряйте відстань між даними прямими.

8. (2 бали ) Знайти суміжні кути, якщо один з них на 20° більший за другого 
9. ( 2 бали) На малюнку ОР^АС. Знайти ÐАВN, якщо ÐРВМ=120°               
11. ( 2 бали) Знайти величину кожного з кутів, які утворюються при перетині двох прямих, якщо сума трьох трьох з них дорівнює 228°.
Тема: Систематизація знань з теми: «Трикутник». Розвязування задач (3 уроки)
Повторити:
1) Теорема косинусів.
2) Чому дорівнює сума квадратів діагоналей паралелограма?
3)   Теорему синусів.
4) Чому дорівнює радіус Rкола, описаного навколо трикутника?
Міні-конспект
Трикутник – це фігура, яка складається з трьох точок, що не лежать на одній прямій і трьох відрізків, які попарно сполучають ці сторони.
Медіана – відрізок, що сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони.
Бісектриса – відрізок бісектриси кута трикутника, що сполучає дану вершину з точкою на протилежній стороні.
Висота – перпендикуляр, проведений з вершини трикутника до прямої, що містить протилежну сторону.
Середня лінія трикутника – відрізок, що сполучає середини двох його сторін.























Контрольний тест:
Запитання 1
Вказати правильне твердження.
варіанти відповідей

1.Трикутником називається геометрична фігура, яка складається з трьох точок і трьох відрізків, які сполучають ці точки

2.Трикутником називається геометрична фігура, яка складається з трьох точок, що не лежать на одній прямій, і трьох відрізків


3.Трикутником називається геометрична фігура, яка складається з трьох точок, що не лежать на одній прямій, і трьох відрізків, які сполучають ці точки


4.Трикутником називається геометрична фігура, яка складається з трьох точок і трьох відрізків
Запитання 2
У трикутнику MNP М=800, N=600, Р=400. Яка з подвійних нерівностей правильна

варіанти відповідей

1.PN<MP<NM


2.MN<MP<NP


3.MP<MN<NP


4. MN<NP<MP
Запитання 3
На яких малюнках інформація вказана правильно?
варіанти відповідей
Запитання 4
У рівнобедреному трикутнику АВС з основою АС зовнішній кут при вершині В дорівнює 1400. Знайти А.
варіанти відповідей

400


700


800


600
Запитання 5

У трикутнику CED EF є медіаною та висотою, ECF=62,50. Знайти CED.
варіанти відповідей

62,50


31,50


550


650
Запитання 6

У трикутнику АВС CBD=180. Знайти АВС і ВАС.
варіанти відповідей

180, 360


360, 180


360, 720


720, 360
Запитання 7


Користуючись інформацією з малюнка знайти EDB, якщо СЕВ=1020
варіанти відповідей

510


780


340


880
Запитання 8

У трикутнику АВС проведено бісектрису BR. Знайти С, якщо А=300, BR=RC.
варіанти відповідей

300


400


500


600

Тема: Систематизація знань з теми: «Чотирикутник». Розвязування задач. (2 уроки)



Розвязування задач
1.     Бічна сторона гострокутного рівнобедреного трикутника до­рівнює 25 см, а висота, опущена на неї, — 24 см. Знайдіть периметр трикутника.
2.     Діагоналі ромба дорівнюють 30 см і 40 см. Знайдіть висоту ромба.
3.     Радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника, дорівнює 10 см, а катет — 16 см. Знайдіть площу вписаного круга.
4.     Знайдіть | a –  b|, якщо |a | = 7, | b| = 8, a кут між векторами a  і b  дорівнює 120°.
5.     Основа гострокутного рівнобедреного трикутника дорів­нює 30 см, а висота, опущена на бічну сторону, — 24 см. Знайдіть периметр трикутника.
6.     Сторона ромба дорівнює 25 см, а його висота — 24 см. Знай­діть діагоналі ромба.
7.     Радіус кола, вписаного у прямокутний трикутник, дорів­нює 4 см, а катет — 12 см. Знайдіть площу описаного круга.
8.     Знайдіть | a +b  |, якщо | a| = 7, | b| = 8, а кут між векторами  a і b  дорівнює 60°.

______________________________________________________
3.04
Правознавство
Прочитати §24, завдання 1-3 ст.176-178
§25, завдання 1-4 ст.180-181
Фізична культура
2.04
Англійська мова
Tenses revision с.192-198. 
Вправи 1-5, с.192-194,усно. Вправа 6,7, с.194, письмово.Вправа 1-2, с.194-195, усно.Впр. 3, с.196-197, усно.
Робочий  зошит завдання 13,14, сс. 98-100.
Фізика
Рух тіла під дією кількох сил. Розв'язування задач
Опрацювати § 35 
Завд.1, 2, 5, 6 (переглянути відео, записати розв'зання)
1-2   https://www.youtube.com/watch?v=fNikTMYXSFQ
5     https://www.youtube.com/watch?v=HAa1Pa5KWS4
6   https://www.youtube.com/watch?v=PxAAkiUsSUM
 Українська мова
Розділові знаки у складному реченні з різними видами зв'язку. 
Повторити правила параграф 29.
Виконати вправу 331.
Написати диктант під диктовку. 
1.04
Географія
Узагальнення знань.Пвт.
 Вторинний сектор економіки
Біологія
§ 41, завд. 1-3, с.163
31.03
Хімія
Етанова кислота
Опрацювати §27,завд. 2,4,5
Перегляньте відео:
2      https://www.youtube.com/watch?v=PVDHMnLej4M&t=129s
3     https://www.youtube.com/watch?v=dbPnv5SoHvM
Біологія
§ 39, 40, завд. 3, 4 с.159
Зарубіжна література
Прочитати повість М. Гоголя  " Шинель"

Охарактеризувати  образ Башмачкіна. 

Виконати тестові завдання чотирьох рівнів (підручник,  с.  230-231) (письмово)
30.03
Фізична культура
Комплекс ЗРВ
Історія України
Прочитати §29, завдання 1-2 ст.202
§30, завдання 1-9 ст.209
Українська література
Прочитати послання Т. Шевченка " І мертвим, і живим..."
Проаналізувати художній твір за питаннями ( підручник, с.  184.)
Вивчити уривок напам'ять  від слів " І смеркає, і світає...  до слів " з святими горами Дніпро! "
Геометрія
Тема : Розвязування задач з теми «Правильні многокутники. Довжина кола . Площа круга.»
Задачіз відео уроку  записати в зошит, зробити малюнки. Повторити формули.

Розвязати                 

1.        Укажіть градусні міру центрального кута правильного двадцятикутника.
    А. 10⁰                  Б. 18⁰ .                 В.  20⁰                   Г. 36 
2.        Довжина кола, радіус якого 7 см, дорівнює…
  А. 28𝝅 см.             Б.7𝝅 см           В.14𝝅 см.              Г.14 см.
3.        Знайдіть площу круга, діаметр якого дорівнює 8 см.
  А.64𝝅 см2.     Б.8𝝅см2.               В. 16 см2.          Г.16𝝅 см2.
4.        Знайдіть міру внутрішнього і зовнішнього кутів правильного вісімнадцятикутника.
5.        Радіус кола дорівнює 18 см. Знайдіть довжину дуги, що відповідає центральному куту 30⁰.
6.        Знайдіть площу сектора круга радіуса 9 см, якщо відповідний йому центральний кут дорівнює 120⁰.
7.        Знайдіть кількість вершин правильного многокутника, у якого внутрішній кут на 108⁰ більший за зовнішній.
8.        Хорда, довжина якої 6√2 см, стягує дугу кола, градусна міра якої  90⁰. Знайдіть довжину кола.
9.        Знайдіть площу круга, вписаного в рівнобічну трапецію з основами 2 см і 18 см.

Розвязки завдань переслати до06.04.20
Алгебра
Тема: Основи комбінаторики. Основні правила комбінаторики. (2 уроки)
Комбінаторика – розділ математики, присвячений розв’язуванню задач вибору та розташування елементів деякої скінченної множини відповідно до заданих правил.
Приклад 1. У місті N є два університети – політехнічний і економічний. Абітурієнту подобаються три факультети в політехнічному університеті і два – в економічному. Скільки можливостей має абітурієнт для вступу в університет?
Розв’язання. Позначимо буквою А множину факультетів, які обрав абітурієнт в полі технічному університеті, а буквою В – в економічному. Тоді А = {т, n, k}, В = {p, s}. Оскільки ці множини не мають спільних елементів, то загалом абітурієнт має 3 + 2 = 5 можливостей вступати до університету.
Описану ситуацію можна узагальнити у вигляді твердження, яке називається правилом суми.
Якщо елемент деякої множини А можна вибрати m способами, а елемент множини В – n способами, то елемент із множини А або ж із множини В можна вибрати m + n способами.
Приклад 2. Від пункту А до пункту В ведуть три стежки, а від В до С – дві. Скількома маршрутами можна пройти від пункту А до пункту С?
Розв’язання. Щоб пройти від пункту А до пункту В, треба вибра­ти одну з трьох стежок: 1, 2 або 3. Після того слід вибрати одну з двох інших стежок: 4 чи 5.
Усього від пункту А до пункту С ведуть 6 маршрутів, бо 3 ∙ 2 = 6.
Усі ці маршрути можна позначи­ти за допомогою пар: (1; 4), (1; 5), (2; 4),      (2; 5), (3; 4), (3; 5).
Узагальнимо описану ситуацію.
Якщо перший компонент пари можна вибрати т способами, а дру­гий – п способами, то таку пару можна вибрати тп способами.
Це – правило добутку, його часто називають основним правилом комбінаторики. Зверніть увагу: ідеться про впорядковані пари, складені з різних компонентів.
Виконати усно вправи
1.      Є дві цифри: 1 і 9. Скількома способами з цих цифр можна скласти:
а)     одноцифрове число;
б)     двоцифрове число, щоб цифри у числі не повторювались;
в)     двоцифрове число, якщо цифри у числі можуть повторюватися?
2.      У класі 11 хлопців і 10 дівчат. Скількома способами можна делегувати одного учня в шкільний комітет самоврядування?
3.      У класі 11 хлопців і 10 дівчат. Скількома способами можна делегувати двох учнів у шкільний комітет самоврядування?
4.      У класі 11 хлопців і 10 дівчат. Скількома способами можна делегувати одну дівчину і одного хлопця в шкільний комітет самоврядування?

Виконати  письмово
1.      У магазині є три види печива і десять видів цукерок. Сергій хоче купити сестрі печиво чи цукерки. Скількома способами він може це зробити?
2.      Скількома способами можна посадити чотирьох дітей на лавці?
3.      На вершину гори ведуть 4 стежки. Скількома маршрутами турист може піднятись на гору і спуститися з неї, обираючи для спуску і підйому різні стежки?
4.      Їдальня приготувала на сніданок 3 другі страви (А, В, С) і два напої (М, K). Скільки різних наборів із таких страв і напоїв можна вибрати на сніданок? Складіть відповідну діаграму-дерево.
5.      Скількома способами 5 осіб можуть утворити чергу до каси?
6.      Скільки різних «кортежів» може створити хлопчик з чотирьох іграшкових автомобілів: білого, жовтого, синього і червоного? Скла­діть відповідну діаграму-дерево.
7.      На пошті є три види конвертів, два види марок до них і чотири види поздоровних листівок, що вкладаються в ці конверти. Скільки існує різних способів оформлення одного привітання?


Вивчити теоретичний матеріал.
____________________________________________________________________ 
20.03
Всесвітня історія
Прочитати §24, 25
Завдання 1-9 с.155
Фізика
Опрацювати § 34 (3), завд.4, 5.
19.03
Англійська мова
С. 188-191,завд.3 (a,b,c,d)
РЗ завд.7-8, с.94-95
Фізика
Опрацювати § 34 (1, 2), завд.1, 2, 3.
 Українська мова
Розділові знаки у складному реченні з різними видами зв'язку.  Тренувальні вправи. 
Повторити правила параграф  29.
Виконати вправу 327.

Скласти 4 речення (складних ) з різними видами зв'язку.
18.03
Географія
Опрацювати § 35,36
17.03
Хімія
Опрацювати § 26, завд. 3 - 5.
Біологія
§ 37, 38, таблиця с.149
Українська мова
Розділові знаки у складному реченні з різними видами зв'язку.
Опрацювати теоретичний матеріал параграф 29.

Виконати вправи 321, 324, 325.
16.03
Фізична культура
Комплекс ЗРВ
Історія України
Прочитати § 28
Завдання 1 - 11 с. 198
Українська література
Тема. Т. Шевченко. "Кавказ".

Прочитати поему.
Дати відповіді на запитання (підручник, с.236)
_____________________________________________________

13.03
Правознавство
Прочитати § 22, § 23
Завдання 1 - 3 с. 166-167
12.03
Фізична культура
Комплекс ЗРВ
Фізика
Опрацювати § 33, завд.1, 5
Англійська мова
Впр.3, с. 184-185 - прочитати і перекласти текст.
Впр.4, с.185, впр. 6,7 с.186-187
РЗ завд. 3 -6, с.91-93
9 клас Геометрія
Урок 1 .Формули знаходження радіусів кіл та сторін вписаного та описаного правильного многокутника
Повторити параграф 17. Опрацювати параграф 18. Звернути увагу на розвязок задачі на ст..197.Вивчити формули радіусів і сторін (ст..196 -табличка)
Розвязати  №610

Урок 2. Розвязування задач
Повторити параграфи 17 і 18. Розвязати
Сторона квадрата дорівнює 20 см. Знайдіть радіуси вписаного й описаного кіл.
2)       Сторона правильного трикутника дорівнює 15 см. Знайдіть радіуси вписаного й описаного кіл.
3)       Сторона правильного шестикутника дорівнює 12 см. Знай­діть радіуси вписаного й описаного кіл.
4)       У правильного трикутника радіус вписаного кола вдвічі мен­ший за радіус описаного кола. Доведіть це.
адіус кола, описаного навколо правильного трикутника, до­рівнює 2√3 м. Знайдіть сторону трикутника і радіус кола, вписаного в цей трикутник.
6)       Радіус кола, вписаного в правильний чотирикутник, дорівнює √2 см. Знайдіть сторону чотирикутника і радіус кола, описа­ного навколо цього чотирикутника.
7)       Радіус кола, описаного навколо правильного шестикутни­ка, дорівнює √3  см. Знайдіть сторону цього шестикутника та діаметр кола, вписаного в цей шестикутник.

Урок 3. Довжина кола. Довжина дуги
Повторити параграфи 17,18. Опрацювати параграф 19.1. Вивчити формули ст.205
Розвязати № №645, 651,659


Урок 4. Площа круга
Повторити параграфи 17,18. Опрацювати параграф 19.2. Звернути увагу на розвязок задачі на ст..207.Вивчити формули площ.
Розвязати: №№657, 667
Урок 5.  Розвязування задач
1.   Знайдіть кут правильного десятикутника. 
(Кількість балів 1.00)
o    А 
144°  
o    Б 
120°  
o    В 
150°  
o    Г 
108°  
2.   Знайдіть радіус кола, описаного навколо правильного трикутника зі 6√3 стороною см. 
(Кількість балів 1.00)
o    А 
3√3 см 
o    Б 
6√2 см 
o    В 
3 см 
o    Г 
6 см  
3.   Знайдіть довжину кола, діаметр якого дорівнює 7 см. 
(Кількість балів 1.00)
o    А 
14𝝅 см 
o    Б 
7𝝅  см 
o    В 
14 см 
o    Г 
3,5𝝅 см 
4.   Навколо правильного шестикутника описане коло діаметром 10 см. Знайдіть сторону шестикутника. 
(Кількість балів 1.00)
o    А 
5 cм  
o    Б 
5√3 см 
o    В 
6 cм 
o    Г 
8 cм  
5.   У правильний трикутник зі стороною 8√3 см вписане коло. Знайдіть площу круга, обмеженого цим колом.
(Кількість балів 1.00)
o    А 
16𝝅 см2
o    Б 
16√3𝝅  см2 
o    В 
10𝝅 см2
o    Г 
16 см2
6.   Круговий сектор відповідає центральному куту 120° (див. рисунок). Знайдіть площу зафарбованого сектора, якщо радіус круга дорівнює 9 см. 
(Кількість балів 1.00)
http://interactive.ranok.com.ua/userfiles/questions/tmb/153e2de83bca7183d76e7889b5e572c6.jpg
o    А 
36 см
o    Б 
36𝝅 см
o    В 
27𝝅  см2 
o    Г 
27 см2 
7.   Знайдіть радіус кола, описаного навколо правильного трикутника площею 48√3
(Кількість балів 2.00)
o  
8.   Навколо правильного трикутника зі стороною 12 описане коло (див. рисунок). Знайдіть площу зафарбованої фігури. 
(Кількість балів 2.00)
http://interactive.ranok.com.ua/userfiles/questions/tmb/4c795acbd1acac44ec59c025bf90f8d6.jpg
o    А 
 48-36√3
o    Б 
48𝝅-36√3
o    В 
12𝝅√3
o    Г 
(48𝝅-36√3)𝝅
9.   Знайдіть відношення периметра квадрата до периметра правильного шестикутника, описаних навколо одного кола. У відповідь запишіть значення виразу √3Р₄/Р₆
(Кількість балів 3.00)
o  
Урок Сумаперших п членів геометричної прогресії.
Міні конспект
Геометична прогресія, сума геометричної прогресії
Послідовність (bn) називають геометричною прогресією (г/п), якщо кожен її наступний член більший або менший від попереднього в q раз

Формула суми геометричної прогресії

тут 
b1 перший член прогресії, q - знаменник.
Характеристичні властивості геометричної прогресії
Формула 1 використовують для суми скінченного ряду коли q≠1, суми геометричної прогресії
Опрацювати §20. Звернути увагу на алгоритми розв’язування завдань на ст.263 та ст. 264. Вивчити формули .
Розв’язати : ст.263 №1 (1,2, 5, 7) та ст.264 №2 (1,2)
Урок Розв’язування вправ
Повторити §§18 -20.Опрацюватиалгоритми розв’язуванняна ст.264-265. Розв’язати : ст.265 №3 (1.2)
Урок Запис періодичного десяткового дробу. Розв’язування вправ.
Повторити §§18 -20.Опрацюватиалгоритми розв’язуванняна ст.267. Розв’язати : ст.269 Самостійна робота. Завдання 1-6.
Урок Розв’язування вправ
Розв’язки завдань висилайте на вайбер за номером 0667779533 або на електронну пошту oliamaluch@ukr.net                                                      

1 коментар:

  1. А хіба двадцятикутник існує? Я навіть картинку його найти не можу.

    ВідповістиВидалити