6 клас


Математика
Усі уроки   

29.05
Фізична культура
 Українська мова
Повторення в кінці року. Морфологія й орфографія.
Виконати вправу 353.
28.05
Географія
Підсумковий урок
 Зарубіжна література
Узагальнення та систематизація вивченого літературного матеріалу протягом року.

27.05
Трудове навчання
Чинники, що впливають на стан волосся. Засоби догляду за волоссям

Музичне мистецтво
Повторення вивченого
26.05
Англійська мова
Повторення й узагальнення вивченого за рік.
Біологія
Узагальнення знань
25.05
Історія 
Мандрівка Тернопільським краєзнавчим музеєм «Наш край у найдавніші часи».
https://spadok.org.ua/muzeyi/ternopilskyy-oblasnyy-krayeznavchyy-muzey
Українська література
Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчались протягом року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень.
Географія
Узагальнення знань
 _____________________________________________________
22.05
Фізична культура
 Українська мова
Повторення вивченого матеріалу.
Лексикологія, фразеологія.
Виконати вправи 61,83,129.
Історія
Прочитати § 17,18,19, виконати завдання 1-3 ст.81, завдання 1-2 ст.85, завдання1-3 ст.88

21.05
Географія
§ 54
 Зарубіжна література

Контрольна робота (тестові завдання)
·                  Виконання ЗАВДАНЬ 
1.Розділ «Сучасна література» представлений іменами письменників… 
      А) Р.Бредбері, М.Енде, К.Нестлінгер;  
 б) А.Ліндгрен, М.Енде, Р.Шеклі; 
      В) К.Нестлінгер, М.Енде, А.Ліндгрен;                     
г) К.Нестлінгер, Дж.Родарі, М.Енде. 
    2. Хто з письменників розповів історію про незвичайного хлопчика і його становлення у світі? 
    А) Р.Бредбері;
 б) М.Енде;
 в) К.Нестлінгер;
 г) А.Ліндгрен. 
    3. Який з вивчених творів за жанром є фантастичним романом? 
    А) «Міо, Мій Міо»;
 б) «Брати Лев’яче Серце»; 
в) «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»; 
г) «Конрад, або Дитина з бляшанки». 
    4. У творах якого митця розкривається тема перемоги добра над злом?

    А) А.Ліндгрен;
 б) М.Енде;
 в) К.Нестлінгер;
 г) Е.Е.Шмітт.
5.Закінчіть речення.
  
    Різновид роману, у якому фантастичні елементи є провідними й виявляються в сюжетах, образах, часі, просторі – це 
     
     Художній твір, у якому поєднуються ознаки повісті й казки – це…. 
    6. Встановіть відповідність між літературними героями і їх авторами.

    А Джим Ґудзик                                 1 А.Ліндгрен

     Б Карл і Юнатан                               2 К.Нестлінгер

     В Конрад                                           3. М.Енде  
    7.Встановіть відповідність між героями роману М.Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» і тим, що снилося кожному із них напередодні від’їзду з Драконового міста. 
А ескімос                                    1 дідусь, вождь Білий Орел 
Б голландка                                2 тато 
В Лі Ши                                         3 тюльпанові поля 
Г індіанець                                  4 будинок із снігу

8. Дайте відповідь на питання «Чи треба вчитися дітям в школі?»(за романом М.Енде). Як ви ставитеся до порушеної проблеми?
Українська література
Контрольна робота(відповіді на запитання)
Запитання:
1.Що таке сатира і що таке гумор? Чим відрізняється сатира від гумору?
2.Чого навчає нас байка Л. Глібова «Муха і Бджола»?
3. Перекажіть близько до тексту зміст співомовки «Добре торгувалось».
4. Якби вам довелося  покласти на музику співомовку С. Руданського «Запорожці у короля, то яким настроєм вона була б перейнята?
5.Яку пораду ви дали б матері хлопчика з гуморески П. Глазового «Найважча роль»?
6.Хто така шпана, що згадується в гуморесці П. ГЛ\лазового «Заморські гості»?

Література рідного краю.
Прочитати твори Є. Дудара (2 – 3 твори на вибір) 

20.05
Трудове навчання
Правила користування побутовою технікою. Види побутових електроприладів
Музичне мистецтво
19.05
Образотворче мистецтво
Ознайомлення з музеями. Віртуапьна екскурсія
Англійська мова
Контроль аудіювання
Auding (the second term)
Variant I
I . Write if it is true or false.
1 . The lion began to go after the traveller.
2 . The traveller walked very slowly.
3 . He saw a stone far from the river.
4 . The traveller put his coat and scarf on the stick.
II . Choose the correct word.
1 . One day a traveller in … ( America, Africa ) went for a walk.
2 . He saw a lion …( far, not far ) from his home.
3 .The traveller sat … (on , behind ) the stone.
4 . The traveller put his … ( clothes, boots) on the stick. 
III . Put the events into the correct order.
a ) The lion fell into the river.
b )The traveller saw a lion.
c )The traveller went home.
d )The traveller came to the river.
Біологія
Міні -проект "Їстивні і отруйні гриби
18.05
Історія 

Прочитати §15, §16, виконати завдання 1-3ст.73, завдання 1-3 ст.77
Українська література
П. Глазовий «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик». Опрацювати вищезазначені гуморески, одну із них вивчити напам’ять.
Географія
Опрацювати §51-53 
_____________________________________________________ 15.05
Фізична культура
 Українська мова
Контрольна робота (тестові завдання) (Займенник)
Морфологія. Займенник
1. Повнозначна частина мови, яка вказує на предмети, ознаки, кількість, але не називає їх, називається:
 а) іменником; б) прикметником; в) числівником; г) займенником.
2. На скільки розрядів діляться займенники?                                  
 а) три; б) п'ять; в) сім; г) дев'ять.
3. Укажіть рядок, у якому всі слова — займенники.
 а) Він, все, вже, її, стільки; б) його, скільки, хто, що; в) свій, себе, куди, отой; г) ніхто, будь-де, який-небудь, абищо.
4. Укажіть рядок, у якому всі слова — питально-відносні займенники.
 а) Такий, який, котрий, всякий; б) кого, деякий, ніхто, чим; в) скількох, ким, якого, чому; г) цей, отой, дещо, хтось.
5. Укажіть рядок, у якому всі слова - заперечні займенники.
 а) Ніякий, нікуди, ні з ким, ніскільки; б) ні при кому, нікотрий, ні до чого, ніщо; в) нізвідки, ні в якому, нічого, нікому; г) ні при яких, ніде, ні для чого, ні з котрим.
6. Позначте рядок, у якому всі слова — вказівні займенники.
 а) Такий, стільки, сей, той; б) цей, інший, кожен, цієї; в) такого, жодним, цього, се; г) тим, сам, цим, таким.
7. Займенник — це повнозначна частина мови, яка:
 а) має значення предметності; б) означає кількість предметів або їхній порядок при лічбі; в) виражає ознаку або властивість предмета; г) вказує на предмети, ознаки, кількість, але не називає їх.
8. У якому рядку всі з поданих назв є розрядами займенників?
 а) Якісні, відносні, присвійні; б) означальні, відносні, присвійні; в) кількісні, особові, зворотні; г) порядкові, вказівні, питальні.
9. Укажіть рядок, у якому всі слова - займенники.
 а) Цей, такого, який, він; б) всякого, куди, кого, чим; в) дехто, десь, кимсь, деякий; г) ніхто, будь-де, який-небудь, абищо.
10. Укажіть речення, у якому вжито відносний займенник.
 а) Чим вище підбивалося вгору сонце, тим швидше розвіювався туман (Ю. Збанацький). б) Усе там здавалося Валерикові незвичайним (О. Гончар). в) Для науки всяка старовинна річ наших прадідів має неабияку ціну (Г. Коцур). г) Хлопець усією істотою відчував красу цього зимового степу (О. Донченко).
11. Позначте речення, у якому вжито неозначений займенник.
 а) Ми збирали з сином на землі каштани (М. Рильський). б) Чого ви прагнете, грабіжники з пустелі? (М. Рильський) в) Обстріл набув такої інтенсивності, якої ніхто не міг передбачити (Я. Баш). г) Жадан сидів проти Морозова й щось підраховував олівцем (Я. Баш).
12. Позначте речення, у якому вжито означальний займенник.
 а) Ніяких змін ніде вони не запримітили (Ю. Збанацький). б) По тім боці Дунаю сиділо двоє людей (М. Коцюбинський). в) На всьому вже відчувалося дихання осені (А Шиян). г) І я згадав своє тло. Кого я там коли покинув (Т. Шевченко).
14.05
Біологія
§ 57
 Зарубіжна література
Крістіне Нестлінгер «Кондрад, або Дитина з бляшанки»
Прочитати твір, знати зміст. Характеризувати  образ Кондрада.
Українська мова
Підсумкова контрольна робота
Англійська мова
К.р. з говоріння.
13.05
Трудове навчання
Види мийних засобів для різних поверхонь
Основи здоров'я
§ 29, 30
12.05
Образотворче мистецтво
Історична спадщина. Створення ескізів костюмів до казки про Кирила Кожум'яка (фарби або графічні матеріали)
Англійська мова
Контрольна робота з читання.
https://naurok.com.ua/kontrol-navichok-chitannya-za-temoyu-sport-160065.html
Біологія
§ 53
11.05
ВИХІДНИЙ
Історія 
Українська література
Географія
Математика
14.05.2020

Тема: Розвязування вправ. Підготовка до контрольної роботи.
Розвязування вправ (Робота вайбері в режимі конференція . Дату і час вкажу у вайбері)
1°. Позначити на координатній площині точки А(3; -2), В(-4; 3), С(0; -7).
2°. Знайти координати точок А, В,С, D, зображених на рис. 1.

3°. Через точку М, що лежить поза прямою а, провести пряму:
а)паралельну прямій а;
б)перпендикулярну до прямої а.
4.  Побудувати на координатній площині трикутник ABC, якщо: А(2; 1),
В(-4; 1), С(2;-5).
а) Знайти координати точок перети­ну сторін трикутника ABCз осями координат.
б) Побудувати через точку А пряму, паралельну стороні ВС, і пряму, перпендикулярну до сторони ВС.
5. На рис. 2 зображено графік руху велосипедиста.
а)Яку відстань він проїхав?
б)Скільки часу велосипедист відпо­чивав?
в)Яку відстань проїхав велосипе­дист після зупинки?
6. За таблицею побудувати графік змі­ни температури повітря протягом 12 год.

t, год
0
2
4
6
8
10
12
Т, °С
-1
0
1
2
3
5
7

Домашня робота : підготуватися до контрольної роботи. Створити аналогічні завдання і розв’язати
15.05.2020 р
Тема: Контрольна робота
1°. Позначити на координатній площині точки С(3; 5), D(-3; 4), Е(2;0).
2°. Знайти координати точок Р, K, N, T, зображених на рис. 1.
3°. Через точку А, що лежить поза пря­мою с, проведіть пряму:
а)паралельну прямій с;
б) перпендикулярну до прямої с.
4. Побудувати на координатній площині трикутник MNP, якщо М(3; 0),
N(-2; -3), Р(-2; 2).
а) Знайти координати точок пере­тину сторін трикутника MNPз осями
координат.
б)  Побудувати через точку Р пряму, паралельну стороні MN, і пряму,
перпендикулярну до неї.
5. На рис. 2 зображено гра­фік руху велосипедиста.
а) Через який час він віддалився від місця виходу на 30 км?
б) За який час велосипедист віддалився від пункту відправлення на 20 км?
в) Яку відстань проїхав він до зу­пинки?
6. За таблицею побудувати графік змі­ни температури повітря протягом 12 год.

t, год
8
10
12
14
16
18
20
Т, °С
3
5
7
6
4
3
0


18.05.2020 р.
Тема: Аналіз контрольної роботи . Розвязування вправ
Домашня робота. Повторити ознаки подільності
20.05.2020 р
Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми «Подільнісь натуральних чисел»
Міні конспект
Ознака подільності на 2. На 2 діляться ті й тільки ті натуральні числа, запис яких закінчується парною цифрою (тобто 0, 2, 4, 6, 8).
Ознака подільності на 10. На 10 діляться ті й тільки ті натуральні числа, запис яких закінчується цифрою 0. (Аналогічні ознаки можна сформулювати для чисел 100, 1000 і т. д.)
Ознака подільності на 5. На 5 діляться ті й тільки ті натуральні числа, запис яких закінчується цифрами 0 або 5.
Ознака подільності на 3. На 3 діляться ті й тільки ті натуральні числа, сума цифр яких ділиться на 3.
Ознака подільності на 9. На 9 діляться ті й тільки ті натуральні числа, сума цифр яких ділиться на 9.
Ознака подільності на 4(25). На 4 (25) діляться ті й тільки ті натуральні числа, двома останніми цифрами яких записано число, що ділиться на 4 (25).
- Натуральне число називається простим, якщо воно має тільки два різних дільники: одиницю й саме це число.
- Число, яке має більше двох дільників, називається складеним.
-  Добуток n однакових множників, кожний із яких дорівнює а, називається n-м степенем числа а і записується а  :
,
де n — натуральне число.
- Найбільше натуральне число, на яке ділиться кожне з чисел a і b, називається найбільшим спільним дільником чисел a і і позначається НСД (ab). НСД можна шукати для будь-якої кількості чисел.
-         Для знаходження найбільшого спільного дільника кількох натуральних чисел треба розкласти ці числа на прості множники й знайти добуток спільних множників. Наприклад:
12=2*2*3;18=2*3*3  ;
НСД (12; 18)=2*3=6.
- Найменшим спільним кратним натуральних чисел a і b (НСК (а;b)) називається найменше натуральне число, яке ділиться на кожне з цих чисел. НСК можна шукати для будь-якої кількості чисел.
Щоб знайти найменше спільне кратне кількох чисел, кожне з них розкладають на прості множники й помножують усі множники, які зустрічаються хоча б в одному розкладанні.
Приклад
24=2*2*2*3;36=2*2*3*3  ;
НСК (24; 36)=2*2*2*3*3=72
Розвязування вправ № 125(5), №131
Домашня робота. Завдання для самоперевірки ст.28-29. Повторити «Звичайні дроби»
22.05.2020 р.
Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми «Звичайні дроби і дії над ними»
Повторення:
-        Як скоротити дріб?
-        Як додати (відняти) два дроби з однаковими знаменниками?
-        Як додати (відняти) два дроби з різнимизнаменниками?
-        Як помножити два дроби?
-        Як поділити два дроби?
-        Як знайти дріб від числа?
-        Як знайти число за його дробом?
Розвязування вправ №449, №458

Домашня робота. Завдання для самоперевірки ст. 92-93 Повторити «Раціональні числа і дії над ними»

25.05.2020 р.
Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми : «Раціональні числа і дії над ними»
Повторення
1.    Які числа називаються раціональними?
2.    Як додати (відняти) два числа  з однаковими знаками?
3.    Як додати (відняти) два числа  з різними знаками?
4.    Як помножити (поділити) два числа  з однаковими знаками?
5.    Як помножити (поділити) два числа  зрізними знаками?
Розвязування вправ №1336

Домашня робота. Завдання для самоперевірки ст. 129-130

Тема: Розвязування вправ. Підготовка до контрольної роботи.

1.(1 бал) Установити відповідність між характеристиками чисел (1–4) і твердженнями, які з них випливають, про подільність чисел (А–Д).
1
Сума цифр числа дорівнює 18
А
Число ділиться на 10
2
Останні дві цифри числа – нулі
Б
Число ділиться на 3, але не ділиться на 9
3
Сума цифр числа дорівнює 21
В
Число ділиться на 9
4
Число закінчується цифрою 5
Г
Число ділиться на 5, але не ділиться на 10


Д
Число ділиться на 2, але не ділиться на 10
2.(1 бал) Обчислити:
1) довжину кола, діаметр якого дорівнює 5,4 дм;
2) площу круга, радіус якого дорівнює 14 мм.
3.(2 бали) Знайти значення виразу:

4.(1 бал)Периметр трикутника дорівнює 144 см, а довжини сторін відносяться як 9:11:16. Знайдіть сторони трикутника.
5.(2 бали) Позначте на координатній площині точки М(0; 4), К(–3; –2), А(3; 6). Проведіть пряму МК. Через точку А проведіть пряму а, паралельну МК, і пряму b, перпендикулярну до МК.
6.(2 бали) Дріт розрізали на три частини. Довжина однієї частини дорівнювала 240 см. Довжина другої частини становила 5/6 довжини першої частини і 60% довжини третьї частини. Знайдіть довжини другої і третьої частини.
7.(2 бали)У першому ящику було в 5 разів більше мандапринів, ніж у другому, коли з першого ящика взяли 25 кг мандаринів, а в другий поклали ще 15, то в обох ящиках мандаринів стало полрівну. Скільки мандаринів було в кожному ящику спочатку?
8.(1 бал)Розв’яжіть рівняння:
1,2(5х–2)= 8 – (10,4 – 6х).
Домашня робота : підготуватися до контрольної роботи. Створити аналогічні завдання і розв’язати

26.05. 2020 р.
Тема Підсумкова контрольна робота
_________________________________________________
08.05
Історія 
Повторити § 39-43, виконати завдання 1ст.216
Фізична культура
 Українська мова
Відмінювання присвійних, вказівних та означальних займенників.
Вивчити теоретичний матеріал параграфа 60.
Виконати вправи 502, 510, 513.
07.05
Біологія
§ 50
 Зарубіжна література
МіхаельАндреас Гельмут Енде « Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Прочитати твір, виконати тестові завдання (письмово)
Запитання 1
Автор твору «Джим-Ґудзик і машиніст Лукас»
варіанти відповідей 
 МіхаельЕнде
 Роберт Шеклі 
 Рей Бредбері 
 Антон Чехов
Запитання 2
МіхаельАндреас Гельмут Енде - ...
варіанти відповідей 
англійський письменник
 італійський письменник 
американський письменник
 німецький письменник
Запитання 3
Жанр твору «Джим-Ґудзик і машиніст Лукас»
варіанти відповідей
 оповідання 
 повість-казка
 новела 
 поема
Запитання 4
Про кого йдеться:
...був невисоким та дещо огрядним, і його анітрохи не хвилювало, вважається локомотив потрібною річчю чи ні. Він носив робочого комбінезона та кашкета із козирком. Очі були сині, як небо над Усландією в сонячний день, а обличчя та руки майже чорними від мастила та кіптяви. І хоч він щодня мився особливим милом для локомотивних машиністів, кіптява так і не сходила. Вона дуже глибоко в’їлася до його шкіри, тому що на роботі він багато років бруднився щодня. А коли сміявся — а робив він це часто, було видно, як блищать його чудові білі зуби, якими він міг розколоти будь-який горіх.
варіанти відповідей
Про Джима
 Про короля Альфонс За-Чверть – Дванадцята
 Про Лукаса 
 Про Пінг-Понга
Запитання 5
Як на острові з'являється чорношкіре немовля?
варіанти відповідей
Приносить лелека
 Прибило хвилею
 Приніс листоноша
Привезли пірати
Запитання 6
Хто придумав ім'я ДЖИМ хлопчикові?
варіанти відповідей
 Фрау Штоцкер
Машиніст Лукас
 король Альфонс За-Чверть – Дванадцята 
драконша пані Кутняк
Запитання 7
Чому Лукас і Джим змушені покинути свою країну?
варіанти відповідей
Бо шукають пригоди
 Бо король вирішив, що острів, де жили лише кілька людей, перенаселений
 Бо вони хочуть знайти батьків Джима 
 Бо їм набридло жити на острові, де мешкало лише кілька людей 
Запитання 8
На чому вирішили відправитись у подорож Джим і Лукас?
варіанти відповідей
на літаку
 на паротязі
 на човні 
 на повітряній кулі
Запитання 9
До якої країни потрапили герої?
варіанти відповідей 
Мандала
 Єгипет
Нормандія
 Зеландія
Запитання 10
Про яку сумну подію герої твору дізнаються від Пінг-Понга?
варіанти відповідей
Що в імператора болить зуб
Що в імператора викрадено доньку
Що імператор став бідним через борги 
Що в імператора болить голова 
Запитання 11
Кого, на вашу думку, зображено на ілюстрації?
варіанти відповідей
Принцесу Магду
 Принцесу Лі Сі
 Принцесу Урсулу
 Принцесу Кутняк
Запитання 12
Що сталося з драконихою у фіналі твору?
варіанти відповідей 
загинула
 перетворилась на мудрого дракона
 надовго заснула
 перетворилась на птаха
 перетворилась у метелика
Українська мова
Відмінювання особових та зворотного займенників.

 Вивчити теоретичний матеріал параграфа 60.
Виконати вправи 498, 499.

06.05
Трудове навчання
Художнє оздоблення брелка
Захист проекту
Музичне мистецтво
05.05
Образотворче мистецтво
Історична спадщина. Створення ескізів костюмів до казки про Кирила Кожум'яка (фарби або графічні матеріали)
Англійська мова
Контрольна робота з письма. Напимати на окремих листках із зошита.
Завдання:
1 Put the words into the correct order.Use "going to"
1.I/it/ rain/ think/ going/ don't/is.


3.tell/name/you/going/his/ not/l'm/to

2. Choose "much" or "many".
1/.How_____people are you
expecting?
2/.How_____money do you want for this?
3/.l like that dress very_____.

3. Complete with the Present Perfect or the Past Simple of each verb in brackets.
1/." This is my house". "How long have you lived here?"
"I___ /live/ here since 1997."
2/.l left home at 8 a.m. and  l____ /get here/ at12.00 p.m.
3/.l_____/not see/ him for three years.l wonder where he is?

4.Put in 'the" where necessury
1/.She went to___United  Kingdom to study English.
2/.____Mount Everest is the highest mountain in the world.
3/. Does_____England have many big  cities?
5. Write down a letter to your friend and tell about your last trip.
Біологія
Практична робота №5
Їстивні і отруйні гриби 
§ 51, 52, 54, 55, 56 (повторити)
04.05
Історія 
Повторити параграф 44-49, виконати завдання 1 ст.210,завдання 1 ст.213.
Українська література
Л. Глібов «Щука», « Жаба і віл».
Опрацювати байки Л. Глібова. Усно створити ілюстрацію до однієі із байок.
Географія
§ 48-50, карта грунтів
______________________________________________________
01.05
ВИХІДНИЙ
Історія 
Фізична культура
 Українська мова
30.04
Біологія
§ 48
 Зарубіжна література
Астрід Анна Емілія Ліндгрен “Міо, мій Міо”
Прочитати твір, знати зміст, охарактеризувати головного героя.
Українська література
Л. Глібов “Муха і бджола”.
Вивчити про Л.Глібова, опрацювати байку.
29.04
Фізична культура
Трудове навчання
Виготовлення брелка
28.04
Англійська мова
сс.187-189.
Впр.1,2 с 187, усно.Впр.3
Сс 187-189,чит. І перекласти.
Контроль навичок письма.
Біологія
§46, 47 завд. 1,2
27.04

Історія 
Прочитати параграф 50, завдання 1 ст.221, завдання 2 ст.223, завдання 3 ст.223
Українська література
Анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки...
Опрацювати матеріал підручника на с. 232, вивчити визначення.
Географія
§ 46,47 ключові терміни і поняття
Математика
Вівторок 28.04. 2020 р. 19.00. Працюємо в вайбері в режимі «конференція»
Тема: Розвязування задач і вправ . Підготовка до контрольної роботи.
1.    Що таке рівняння?
2.    Що означає розв’язати рівняння?
3.    Що таке розвязок рівняння
4.    Як звести подібні доданки?
5.    Алгоритм розв’язування рівнянь
6.    Як перенести доданки з однієї частини в іншу?
7.    Сформулюйте основні властивості рівнянь.

Розв’язування вправ
1.   Розв’яжіть рівняння
9x - 26 =30 -5x
0,9x - 7,4 = -0,4x + 4,3
2.   Знайдіть корінь рівняння
3/8 x + 19= 7/12 x +24
0,4(6-4t)=0,5 (7-3t) -1,9
3.   На заводі в трьох цехах працює 626 чоловік. У першому цеху працює у 2 рази більше людей, ніж у другому, а в третьому – на 142 чоловіка більше, ніж у другому. Скільки чоловік працює у другому цеху?
4.   За три тижні відремонтували 69 км дороги. За перший тиждень відремонтували 3/5 дороги, відремонтованої за третій тиждень, а за другий – 70% дороги, відремонтованої за третій тиждень. Скільки кілометрів дороги ремонтували кожного тижня?
Домашня робота
Контрольна робота


30.04.2020 р
Тема: Аналіз контрольної роботи (індивідуально в чаті). Перпендикулярні і паралельні прямі.
Розв’язування вправ
№1464 (усно), № 1470,№ 1481
Виконайте тестові завдання. Відповідь запишіть в чат.
1. Як називають дві прямі, які лежать в одній площині і не перетинаються?
 а) перпендикулярними
 б) паралельними
 в) мимобіжними
г) прямими, які не перетинаються
 2. Якщо дві прямі мають спільну точку, то вони...
 а) не перетинаються
 б) паралельні
в) перпендикулярні
 г) перетинаються
 3. Як називають дві прямі, які перетинаються під прямим кутом?
а) мимобіжними
 б) паралельними
в) перпендикулярними
 г) прямими, які перетинаються
4. Скільки прямих, паралельних прямій а, можно провести через точку А?
 а) дві б) три в) одну г) безліч
 5. Скільки прямих, перпендикулярних прямій а, можно провести через точку А?
 а) дві б) три в) одну г) безліч
6. Якщо а||b, то відрізки AB і CD будуть...
а) мимобіжними б) перпендикулярними    в) паралельними     г) інша відповідь
04.05.2020 р

Тема Координатна площина

1.Задайте прямокутну систему координат на площині та побудуйте в  ній точки, з’єднайте їх послідовно.
(синій кольор) (10;0); (11;1); (10;2); (11;3); (7;4); (6;5); (4;4); (3;6); (2;6); (2;7); (0;8); (-1;8);(-3;7); (-4;5); (-6;6); (-11;6); (-13:5); (-13;2); (-14;0);
 (жовтий кольор) (-16;-2); (-14;-3); (-11;-3); (-10;-4); (-7;-2); (-5;-3); (-5;-4);
 (-3;-5); (-5;-5); (-5;-7); (-6; -8); (-5;-9); (-3;-8); (-2;-6); (0;-5); (1;-6);
(2;-6); (1;-7); (2;-8); (3;-8); (3;-10); (4;-10); (5;-8); (6;-8); (7;-7); (5;-7); (3;-6); (5;-5); 
(9;-2); (9;-1); (10;0).
Задайте прямокутну систему координат на площині та побудуйте в  ній точки, з’єднайте їх послідовно.
Картка 2
1. (-7;0); (-5;2); (7;2); (9,5;5); (10,5;5); (10,5;1); (9;0); (-7;0). 
2. (-7;0); (0;2); (5;6); (7;6); (4;2).
3. (0;1); (4;1); (8;-3); (6:-3); (0;1)
3. Запишіть координати ключових точок за малюнком

Опрацювати параграф  53.
06.05.2020 р
Тема: Приклади графіків залежностей між величинами.
Домашнє завдання
Вивчіть алгоритм побудови графіків температури та руху, виконайте задачі.
1.    Побудуйте графік зміни температури заданими таблиці:
Час, год (координатах)
0
2
4
6
8
10
12
Температура, °С (координата у)
-3
-5
-6
-4
0
1
3

2.    Побудуйте графік руху пішохода за таблицею

Час, год (координатах)
0
1
2
3
4
5
Відстань, км (координата у)
0
6
12
18
24
30
(на осі Оу1 од.відр. — 6 км)

3.    Від села до міста легкова машина доїхала за 2 год, а вантажівка — за 5 год. Знайдіть швидкість руху кожної машини, якщо швидкість вантажівки на 48 км/год менша від швидкості легкового автомобіля (складіть рівняння).

08.05.2020 р.
Тема: Розвязування вправ. Підготовка до контрольної роботи.

Розвязування вправ (Робота вайбері в режимі конференція . Дату і час вкажу у вайбері)

1°. Позначити на координатній площині точки А(3; -2), В(-4; 3), С(0; -7).
2°. Знайти координати точок А, В,С, D, зображених на рис. 1.

3°. Через точку М, що лежить поза прямою а, провести пряму:
а)паралельну прямій а;
б)перпендикулярну до прямої а.
4.  Побудувати на координатній площині трикутник ABC, якщо: А(2; 1),
В(-4; 1), С(2;-5).
а) Знайти координати точок перети­ну сторін трикутника ABCз осями координат.
б) Побудувати через точку А пряму, паралельну стороні ВС, і пряму, перпендикулярну до сторони ВС.
5. На рис. 2 зображено графік руху велосипедиста.
а)Яку відстань він проїхав?
б)Скільки часу велосипедист відпо­чивав?
в)Яку відстань проїхав велосипе­дист після зупинки?
6. За таблицею побудувати графік змі­ни температури повітря протягом 12 год.

t, год
0
2
4
6
8
10
12
Т, °С
-1
0
1
2
3
5
7

Домашня робота
Контрольна робота
1°. Позначити на координатній площині точки С(3; 5), D(-3; 4), Е(2;0).
2°. Знайти координати точок Р, K, N, T, зображених на рис. 1.
3°. Через точку А, що лежить поза пря­мою с, проведіть пряму:
а)паралельну прямій с;
б) перпендикулярну до прямої с.
4. Побудувати на координатній площині трикутник MNP, якщо М(3; 0),
N(-2; -3), Р(-2; 2).
а) Знайти координати точок пере­тину сторін трикутника MNPз осями
координат.
б)  Побудувати через точку Р пряму, паралельну стороні MN, і пряму,
перпендикулярну до неї.
5. На рис. 2 (див. с. 60) зображено гра­фік руху велосипедиста.
а) Через який час він віддалився від місця виходу на 30 км?
б) За який час велосипедист віддалився від пункту відправлення на 20 км?
в) Яку відстань проїхав він до зу­пинки?
6. За таблицею побудувати графік змі­ни температури повітря протягом 12 год.

t, год
8
10
12
14
16
18
20
Т, °С
3
5
7
6
4
3
0
_________________________________________________________________________________
24.04
Історія 
Прочитати §49, завдання 1-4 ст.220
Фізична культура
 Українська мова
Розряди займенників. 
Повторити правила параграфа 59.
Виконати вправу 497.
23.04
Географія
§ 45 , ключові терміни іпоняття.
 Зарубіжна література
Позакласне читання. Прочитати "Оскар і Рожева пані" Е. Шмітта.
Українська література
Леся Воронина "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку √9"

Скласти твір - характеристику улюбленонго персонажа (на прикладі творів В. Нестайка,  Я. Стельмаха, Л. Ворониної)  (записати до робочих зошитів).
 Українська мова
Розряди займенників.
Опрацювати параграф 59.
Виконати вправи 490, 492.
22.04
Трудове навчання
Виконання ескізів брелка. Виготовлення брелка. Види напилків
Музичне мистецтво
21.04
Англійська мова
Впр.1-2 с.180-181.
 Усно.Впр.3с.181, чит. Впр.4с.182.
Доповнити тексти словами. Впр.5 с.183, письмово.Впр..9,10 с.184-185, усно.
Біологія
§47, завд.1, 2 
Образотворче мистецтво
Історичний і батальний жанри. Створити композицію на історичну тематику (фарби)
Інформатика

20.04
ВИХІДНИЙ
Історія 
Українська література
Географія
_____________________________________________________
  17.04
Фізична культура
 Українська мова
Займенник. 
Вивчити теоретичний матеріал параграфа 58.
Виконати завдання вправ 483,486,488.
16.04
Біологія
§ 47, завд. 3,4
  Зарубіжна література
Роберт Шеклі "Запах  думки"
Прочитати оповідання, охарактеризувати образ Кліві.
Англійська мова
16.04.с.174_175
Впр.1,2 с.174-175, усно.впр.4/знайти інформацію про Лондон
Впр.5,6 с.176-177,читати.
15.04
Музичне мистецтво
Трудове навчання
Із допомогою дорослого видуйте яйце. Виготовте писанку. Успіхів!!!

14.04
Англійська мова
Впр.4 с.164, усно.Граматика с.171.Означений артикль the Впр.6.с.170, вивчити вірш. Впр.3.с. 173,усно 
Біологія
§ 46, завд. 3, 4
13.04
Історія 
Прочитати §48, завдання 1 ст.210,завдання 2 ст.213, 
завдання 3 ст.214
Українська література
Леся Воронина "Таємне Товариство боягузів або засіб від переляку √9"
Прочитати твір, знати зміст прочитаного,  охарактеризувати головного героя Клима. 
Географія
§44, номенклатура
__________________________________________________________________________________________
10.04
Історія 
Прочитати §46,47 Завдання 1-4 ст.204, завдання 1-4 ст.208
Фізична культура
 Українська мова
 Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. 
Повторити правила параграф 54-57.
Виконати тестові завдання ( підручник,  с. 207-208)
9.04
Географія
§43, номенклатура
  Зарубіжна література
Рей Дуглас Бредбері "Усмішка "
Прочитати і переказати оповідання. 
Охарактеризувати Тома.
 Українська мова
Написання разом порядкових числівників з - тисячний. 
Узгодження числівників з іменниками. 
Вивчити теоретичний матеріал параграф 57
Виконати вправи  477,478,479.
8.04
Основи здоров'я
§ 28-30
Музичне мистецтво
Трудове навчання
Проектування  брелкаметодом фантазування. Графічне зображення
7.04
Англійська мова
Вправа 2  а,в с.161_162
Вправа 1,2 с,167 вправа 5,6 с.164_167.
Виписати і вивчити лексику с.167.
Біологія
§ 45, завд. 3,4
Обр. мистецтво
Біблійна тема в мистецтві

Створення зображення янгола
6.04
Історія 
Прочитати §44, завдання 1-4 ст.194

§45, завдання 1-4 ст.200

Українська література
Я. Стельмах "Митькозавр з Юрківки , або Химера лісового озера "
Знати зміст повісті. 
Охарактеризувати образи головних персонажів, їх поведінку. 
Написати твір-роздум  "Яким я бачу справжнього друга "
Географія
§42, номенклатура
06 – 13.04. 2020 р.
Тема: Розвязування задач з допомогою рівнянь (3 уроки)
ВКАЗІВКИ !!!
1.Прочитайте уважно умову задачі і зробіть аналіз задачі :
1.   Скільки невідомих величин в задачі?
2.   Що про кожну з них відомо?
3.   Яка з них найбільша, а яка найменша?
4.   Як вони взаємопов’язані між собою?
  2. Складіть графічну схему
Схема розв'язування задач за допомогою рівнянь
1) Позначити одне з невідомих (звичайно, найменше серед інших) буквою.
2) Виразити через цю букву інші невідомі величини (з умови задачі).
3) Скласти вираз, що містить букву, яка відповідає величині, значення якої відоме за умовою задачі; скласти рівняння.
4) Розв'язати рівняння та пояснити зміст знайдених у рівнянні чисел.
УВАГА!!!
Задача. У першому бідоні в 3 рази більше молока, ніж у другому. Якщо з першого перелити 20 л в другій, то молока в бідонах буде порівну. Скільки молока в кожному бідоні?

- Скільки є бідонів?
- Що відомо про перший бідоні? Про другий?
- Які зміни можна провести з молоком в цих бідонах?
- У результаті переливань скільки молока стане в кожному бідоні?
- Що треба дізнатися?
Запис в зошиті

Нехай x л - молока у другому бідоні, 3x (л) - молока було в першому бідоні, 3x-20 (л) - молока залишиться в першому бідоні, x + 20 (л) - молока стане у другому бідоні. Відомо, що молока в бідонах стане порівну.
Або можна скласти таку табличку

було
стало
І бідон
3х (л)
Зх-20
ІІ бідон
Х л
Х+20

 Складемо рівняння:
3x – 20 = x + 20,
3x – x = 20 + 20,
2x  = 40,
x = 20.
Отже, 20 літрів молока було в другому бідоні, тоді в першому 20 * 3 =  60 літрів молока.
Відповідь: 20 літрів молока, 60 літрів молока
Розв'язати:
1.   Дріт завдовжки 465 м розрізали на три частини, причому перша частина у 4 рази довша за третю, а друга на 114 м довша за першу. Знайдіть довжину кожної частини дроту.
2.   Одна сторона трикутника втричі менша за другу і на 2,3 дм менша за третю. Знайдіть сторони трикутника, якщо його периметр дорівнює 10,8дм.
3.   Периметр прямокутника 12,4 см, одна з його сторін на 3,8 см менша за другу. Знайдіть сторони та площу прямокутника.
4.   Удвох кошиках 116 яблук, причому в першому на 14 яблук більше, ніж у другому. Скільки яблук у кожному кошику?
5.   У трьох ящиках 36 кг помідорів, причому в першому на 4 кг більше, а у другому — удвічі більше, ніж у третьому. Скільки помідорів у кожному ящику?
Перевірте свої знання виконавши тест за посиланням!!!https://matematikatests.in.ua/rozv-yazuvannya-zadach-za-dopomogoyu-rivnyan-test-49-6-klas/
Результат тесту скопіювати і переслати .

Консультації у вайбері
__________________________________________________
3.04
Фізична культура
 Українська мова
 Відмінювання числівників (кількісних) 
Опрацьовати вправи 468,471,472,475
2.04
Біологія
§ 44 Голонасінні. Завд. 3, 4
  Зарубіжна література
 Джонні Родарі "Листівки з видами  міст " (опрацювати) 
Прочитати "Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо " Д. Дефо. (позакласне читання)
Англійська мова
Вправа ,1,2 с.156. Вправа 1, с 157,усно.,1, с.160, усно. Вправа 3 с.263, письмово.V.B. c.164, вивчити.
31.03
Англійська мова
Вправа 1 с.151 письмово. Вправа 2, 3 с.151, усно. Вправа 4, с.152, письмово.
 V.B.с.154, вивчити. Вправа 1 с.153-154, прочитати інтерв'ю. Вправа 2, с.154. Усно. Діалоги с .154-155.
Біологія
§ 43. Папороті
30.03
Історія 
Прочитати §43, завдання 1-4 ст.189
Українська література
Прочитати і переказати повість Ярослава Стельмаха "Митькозавр з Юруківки,  або Химера лісового озера "
Вивчити загальні відомості про письменника.
Географія
§ 40,41.
Завд. 1, 2 с. 171
Тема : Рівняння. Основна властивість рівняння (2 уроки)
   Розв'яжіть рівняння:
а) 7х - 5 = 6х + 1;       
б) 4х - 3 = 2х + 5; 
9 - 8у = -6у + 1;
г) 6+ 3 = 7+ 8;    
д) -9– 2 = 9- 2;    
е) -9а + 6 = -10а + 15;
ж) 4у + 7 = -5 + 4у;    
з) 0,7х + 1,6 = -0,1х;  
к) -4,5х - 3 = 2,7х + 15;
л) 39 - 7у + 17 = 3+ 16;   
м) 15 – 6х = 2х - 5х - 3.
Домашнє завдання
1.   Розв'яжіть рівняння:
а) 5х - 5 = 2х - 7;                
б) х – 9 = 3х - 6;         
в) 4,5у + 1 = -5 + 5у;
г) 11х - 1,8 = 7х + 1,4;        
д) 5,6х – 1 = -1 + 6х;  
e) 5,7- 13,75 = 8,2m.
2.   Спростіть вираз:
а) 5- (3+ 5) + (2- 4);         
б) -5(х + 3) + 4(х – 2) – 6(2х + 1);
в) 0,2(6х - 5) - 4(0,2х - 2);   
г) 0,4(1,5+ 3) -2,5(3 - 0,6y);
д) 1/8c - (5/9 c-1/4c);         
е)  3/4 (4/3x-4) -8(2 ¼x+3/8)
3.   Задача. До деякого числа додали 62, здобуту суму помножили на 3 і дістали 32. Знайдіть невідоме число.
Домашнє завдання виконати на 03.04. 2020 р.
Урок 2
 Домашнє завдання
1.   Розв'яжіть рівняння, використовуючи алгоритм:
а) 5х - 4 = 3(х - 6);     
б) -(х - 4) = 2(х - 3);   
в) 7(3х - 1) = -4х + 23;
г) 3(3х - 1) + 5 = 8(х + 2) + 3;             
д) -5(у - 7) = 30 - (2у + 1);
є) -4,5(х + 3) - 1 = 7,2 - 5(х - 2);
ж) 3(2,4– 3,5) + 6 = 9,7t – 3;
з) 5 - 4х = (х – 3).
2.   Виконайте дії  
..(6- 3⁵/12*4 36/41+27/12*7/31):11/12-11/12
Домашнє завдання виконати на 03.04. 2020 р.
Консультації у вайбері
______________________________________________ __________________________
20.03
Історія 
Прочитати § 42
Завдання 1 - 6 с. 185
Фізична культура
Комплекс ЗРВ

 Українська мова
Числівник. Числівники кількісні і порядкові. Числівники прості, складні і складені. 
Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 54, 55.
Виконати вправи 449,456,459,462. (письмово у зошиті ).
19.03
Біологія
§ 42, тестові завдання с. 159
  Зарубіжна література
Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату". (І розділ).
Опрацювати І розділ пісні. 

Створити малюнок до першої частини твору,  розказати про епізоди, зображені на них. 

17.03
Англійська мова
Впр. 1, с.148,вивчити ЛО. 
 Впр. 3, 4 с.149
Біологія
§ 41, 42 тестові завдання с. 159
16.03
Історія 
Прочитати § 41
Завдання 1 - 4 с. 180
Українська література
Позакласне читання.

В. Нестайко "Таємниця трьох невідомих", " Пригоди Робінзона Кукурудзо".
Опрацювати вищезазначені оповідання.
Географія
§ 39,  номенклатура: острови, півострови с.161
13.03
Фізична культура
Комплекс ЗРВ

Українська мова
Опрацювати теоретичний матеріал §51, 52.
Виконати вправи 428,430,436,439
(письмово).
12.03
Географія
§ 39,  номенклатура: моря, затоки, протоки с.161
Англійська мова
Випсати і вивчити ЛО с.145
Впр. 1-4 с.142-143.Текст. Впр.1 с.144. Впр.2,3 с.145


Математика

Усі уроки
Урок1 . Множення раціональних чисел. Відео урок:
Домашнє завдання . Повторити правила

Урок 2. Розподільна властивість
Самостійна робота
З теми : «Множення раціональних чисел»
Варіант 1
1.Знайти значення виразу:
1) (-2,1)2 ; 2) (-4)3 ; 3) (- ³/₇)2
2. Обчислити:
1) - ¹/₃ * ⅗;   2) * (- ¹⁴/₁₅) ;    3) ⁶/₃₅ * (- ²⁵/₃₆)

3.Який знак >,< або = треба поставити,щоб утворилась правильна рівність

1) 0*(-1,89) ? 0    2) -5,9*3,7 ? 0       
3) -3,7*5,2 ? 5,7
4.Спростити вираз і вказати коефіцієнт:
1) -2а*5
2) 7,2*х*(-3)*у
3) 4,7*5,2*m*(-1)
5.Спростити вираз і знайти його значення:
-2,1*а*(-10)*2, якщо а= -1
6.Розвязати рівняння:


-0,2*х*(-0,7)=0.
6 клас Урок Множення раціональних чисел
Повторити параграфи 43-46
Розвязати: завдання для перевірки знань ст.229-230

6 клас Урок Ділення раціональних чисел
Вивчити правила на ст.230-231
Розвязати:№№1285, 1290, 1292, 1301
Урок Розвязування вправ
Повторити правила. Розв’язати: №№1319
Урок. Рівняння. Розв’язування рівнянь
Опрацювати параграф 48. Вивчити правила, алгоритм на ст.237 . Розвязати:№№1325,1331
Урок. Рівняння. Властивості рівнянь
Повторити параграф 48. Розв’язати:№№1349,1344

Урок. Розвязування задач за допомогою рівнянь

Розвязати:№№1364, 1368



Немає коментарів:

Дописати коментар