5 клас

Математика
Усі уроки   ↓         
29.05
Історія  

Практичне заняття. Підготувати добірку фотографій із сімейного альбому, на який зображені ігри або іграшки ваших близьких.
Фізична культура
Обр. мистецтво
Ляльковий театр. Оформлення сцени лялькового театру.
Узагальнення вивченого
 Українська мова
Узагальнення вивченого. Синтаксис і пунктуація.
Виконати вправу541.
28.05
Природознавство
Узагальнення знань 
Англійська мова

Підсумковий урок.
Фізична культура
Трудове навчання
Підсумковий урок

27.05
Фізична культура
Природознавство
§ 48
 Українська мова
Узагальнення вивченого. Орфоепія і орфографія.
Виконати тестові завдання вправи 536.
 Зарубіжна література
Узагальнення та систематизація вивченого літературного матеріалу протягом року.
 Українська література
Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчались протягом І семестру й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень.


26.05
Англійська мова
Повторення вивченого. 
Українська мова
 Узагальнення вивченого. Фонетика й графіка.
Виконати вправи 532,535
Основи здоров'я
Узагальнення знань
Українська література
Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчались протягом І семестру й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень.
25.05
Українська мова
Узагальнення вивченого. Будова слова й орфогравія.
Виконати вправи 526,527.
Англійська мова
Контроль говоріння.
Speaking
1. Talk to me about your pet. Talk about:
-type of pet;
-name;
-age;
-what it looks like;
- activities.
2.  Describe the picture according to plan:
-who the people are;
-where they are;
-what the weather is like;.
-what they are wearing;
-what are they doing;
-how often they do it.
 Зарубіжна література
Узагальнення та систематизація вивченого літературного матеріалу за ІІ семестр.
Інформатика

Узагальнення знань
_______________________________________________
22.05
Історія  
Прочитати параграф 24, виконати завдання 1-6 ст.137
  Українська мова
Лексикологія.
Виконати вправу 523.
Фізична культура
Обр. мистецтво
Ляльковий театр. Оформлення сцени лялькового театру
Створити з картону плоску рухому ляльку
21.05
Природознавство
 Продовжуємо працювати над проектом
Англійська мова
 Контрольна робота.Аудіювання.
Test:
1)     What is the boy’s name?                a) Dan;
                                                                    b) Jim;
                                                                                     c) Ben;
2)     How old is Jim?                            a) Nine;
                                                                   b) Ten;
                                                                   c) Eleven;
      3)  Where does he live?                       a) London;
                                                                   b) Oxford;
                                                                  c) Eastbourne;
     4)  What does he like?                        a) Reading and playing football;
                                                                 b) Riding a bike and swimming;
                                                                 c) Drawing and playing tennis;
   5)  What are his favourite toys?           a) A computer and a toy truck;
                                                                                 b) A spaceship and a kite;
                                                                                 c) A robot and a plane;
 6)  Where does Jim keep his toys?        a) On the shelf;
                                                                                 b) Under the desk;
                                                                c) In the cupboard;
7)  What is his sister’s name?                 a) Vicky;
                                                                b) Bettty;
                                                                c) Kate;
8) How old is Betty?                              a) Eight; b) Nine; c) Seven;
9) What does Betty like?                        a) Computer games and listening to music;
                                                                b) Reading and drawing;
                                                                c) Helping at home and singing;
10) How many dolls does she have?      a) Three; b) Two; c) Four;
11)  What else does she have got?         a) Balls; b) Puzzles; c) Rabbits;

12) Where does Betty keep her toys?     a) In the cupboard; b) On her bed; c) In the toy box;
Фізична культура
Трудове навчання
Поняття про сервірування святкового столу.
 Етикет за столом
20.05
Фізична культура
Природознавство
Проект "Смітити неиможна - переробляти"
 Українська мова
Повторення і узагальнення вивченого. Лексикологія.
Виконати вправи 517,522
 Зарубіжна література
Позакласне читання.
Прочитати твір Джемелі Стронг «Розшукується ракета на чотирьох лапах»
 Українська література
Контрольна робота (відповіді на запитання)
Запитання:
1.Чому дощ важливий у природі? Якими словами М. Рильський виражає своє захоплення цим явищем у вірші «Дощ»?
2.Яких кольорів не вистачає в ілюстрації до вірша М. Рильського «Осінь – маляр із палітрою пишною…»?
3.Чи справедливо і чому, на вашу думку, учителька поставилася до Олеся в оповіданні Григіра Тютюнника «Дивак».
4.Чи згодні ви з тим, що Олеся називали диваком? Що у вас є спільного і відмінного з цим хлопчиком? Ким за професією може стати Олесь у майбутньому?
5.Як Сіроманець поневірявся на чужині в снігах? Що ви відчували, читаючи цей фрагмент повісті?
6.Чого навчає нас повість М. Вінграновського «Сіроманець».
Музичне мистецтво
Розучити
19.05
Англійська мова
 Майбутній неозначений час.Remember. c.227.
Впр.1 с.227, усно.
Природознавство
Опрацювати § 46
Основи здоров'я
Опрацювати § 31, підготуватись до Т.О.
Українська література
Позакласне читання.
Прочитати твори І.Франка із збірки «Коли ще звірі говорили».
Одну з поезій вивчити напам’ять.
18.05
Українська мова
Контрольна робота(тестові завдання) 
Запитання 1
1. Речення, яке містить однорідні члени, звертання або вставні слова називається...
 А) Ускладненим
 Б) Поширеним
 В) Складним
 Г) Двоскладним 
Запитання 2
2. Якщо узагальнювальне слово знаходиться після однорідних членів речення, перед ним ставиться...
 А) Кома
 Б) Двокрапка
 В) Тире
 Г) Крапка з комою 
Запитання 3
3. Між однорідними членами речення завжди ставляться розділові знаки...
 А) Завжди, за будь-якої кількості сполучників
 Б) Якщо вжито одиничний (неповторюваний) сполучник
 В) Якщо відсутні сполучники
 Г) Якщо вживається тільки один сполучник і 
Запитання 4
4. У якому варіанті правильно розставлені розділові знаки?
 А) Ти, напевно знаєш  що у ніч перед Різдвом трапляється, завжди,  щось таємниче. 
 Б) Ти, напевно, знаєш, що у ніч перед Різдвом трапляється завжди  щось таємниче. 
 В) Ти напевно, знаєш, що у ніч перед Різдвом трапляється завжди,  щось таємниче. 
Запитання 5
5. Вставні слова безумовно, звичайно, дійсно вживаються у мовленні для того, щоб передати...
 А) Радість
 Б) Сумнів
 В) Впевненість
 Г) Тривогу
Д) Ввічливість
Запитання 6
6. Знайдіть речення із звертаннями (розділові знаки пропущено)... (дві відповіді)
 А) Хай лунає гучно пісня миру!
 Б) Ой чого ти земле молодіти стала?
 В) Народ – це все одно що золотошукач.
 Г) Пустіть мене добрі люди пустіть танцювати.
 Д) Сьогоднішній урок почнемо через кілька хвилин на жаль.  
Запитання 7
7. Знайдіть речення із вставними словами або словосполученнями (розділові знаки пропущено)... (дві відповіді)
 А) Моя сестра уявіть собі навчилася кататися на ковзанах.
 Б) Дивна річ лежить переді мною.
 В) Дивна річ лелеки залишились зимувати у селі.
 Г) Поклала мати в торбинку хліб цибулю та шматочок сала.
 Д) Уявіть собі великого слона на ковзанах. 
Запитання 8.
8. Позначте речення з однорідними членами (розділові знаки пропущено)...
 А) Стали білі всі доріжки вулиці дахи сади. 
Б) По дорозі торохтить зима на білосніжному возі. 
 В) Умостився Морозенко на столітнім дубі у ліску. 
 Г) Сніговик Морквяний ніс вгору віника підніс.  
Запитання 9
9. Позначте речення, в якому однорідні члени з'єднуються між собою інтонацією переліку...
 А) Маки там не цвітуть, а горять палким вогнем. 
 Б) Стерня не завжди золота, але колюча для всіх і завжди.
 В) Не тіло, а душа є людиною. 
 Г) Свіжа зелень розгойдалась, розгулялась і поплила. 
Запитання 10
10. Однорідними у реченні Природа, час і терпеливість – найкращі лікарі є...
А) Додатки
 Б) Підмети 
В) Означення
 Г) Присудки
Запитання 11
11. Укажіть, який розділовий знак і де саме потрібно поставити в поданому реченні (розділові знаки пропущено)...Радощі і чорну днину все я з вами розділю!
 А) Тире після слова «днину» 
 Б) Двокрапку після слова «все» 
 В) Кому після слова «радощі»
 Г) Тире після слова «все»
Запитання 12
12. Позначте речення, в якому допущено пунктуаційну помилку... 
А) Летіть, летіть, нестримні журавлі, через усі наші держави і кордони.  
 Б) Чи знаєш, ти хлопче, якого коня тобі серед поля підготувала доля? 
 В) Ще нам, браття молодії, усміхнеться наша доля. 

 Г) Щастя, кажуть люди, - це перелітна птаха швидкокрила. 
Англійська мова
Плани на літо.
Впр.2 с.234-235,чит. І перекласти. V B c 235,вивчити.
 Зарубіжна література
Контрольна робота
Запитання 1 
Будь-які дійові особи літературного твору, за основним призначенням бувають головні та другорядні - це
варіанти відповідей
герої
люди
тварини
Запитання 2
За жанром твір Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика" є
варіанти відповідей
народна казка
повість
оповідання 
повість-казка
Запитання 3 
Як золотий квиток потрапив до Чарлі ?
варіанти відповідей
як подарунок на день народження
був куплений на гроші дідуся Джо
був придбаний на знайдений долар
Запитання 4
Яка головна мета екскурсії для Віллі Вонкі?
варіанти відповідей
почастувати шоколадом дітей
пошуки чесного, доброго і розумного серед дітей
дати роботу батькам дітей
Запитання 5
Оберіть риси характеру Чарлі:
варіанти відповідей
добре серце
жорстокість
порядність
розумність
Запитання 6
Які думки висловлює Туве Янсон в своєму творі "Зима Чарівниця"?
варіанти відповідей
вчитися будувати дружні стосунки
незважаючи на те, що ми всі різні, досягати взаєморозуміння
робити холодний і жорстокий світ радісним і добрішим
Запитання 7
Нове пробудження Долині та нові відкриття маленьким героям приносить (за твором Т.Янсон "Зима-чарівниця")
варіанти відповідей 
зима
літо
весна
осінь
Запитання 8
Про що писав свої книжки Пауль Маар ?
варіанти відповідей
пригадував у власних творах свої щасливі дитячі роки
вигадує прекрасний світ дитинства, якого не мав у дійсності
писав під враженням улюблених книжок, які читала йому мати 
Запитання 9 
Зробіть опис зовнішності Суботика П.Маара ?
варіанти відповідей 
великі страшні очі
 довгий хвіст 
 поросячий носик 
 уміє здійснювати бажання 
 сині цяточки на обличчі 
 руденька чуприна 
Запитання 10 
Яка розв’язка твору П.Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу» ?
варіанти відповідей 
Суботик покинув батька, бо подорослішав 
 Суботик віддає татові останню синю цяточку, щоб здійснити його бажання 
 Суботик відмовляється виконувати бажання 
Запитання 11 
Які елементи казки у творі П.Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»?
варіанти відповідей 
виконання бажань
фантастична істота 
 чарівні предмети 
 иперенесення героїв та преметів у просторі і часі 
12.Дайте відповідь на запитання:

Розкажи про твір сучасної літератури,який тобі сподобався найбільше. Чому?
______________________________________________________
15.05
Історія  
Прочитати параграф 23, виконати завдання 1-6 ст.133
  Українська мова
Підсумкова контрольна робота
Фізична культура
Обр. мистецтво
Мистецтво навколо нас.Роль художника 
в цирковій виставі. Створити декоративне панно "Клоун"
14.05
Природознавство
 Опрацювати § 45
Англійська мова
Фізична культура
Трудове навчання
Побутові прилади та їх значення у житті людини. 
Безпечне користування побутовими електроприладами
13.05
Фізична культура
Природознавство
Повторити § 40-44, тести с. 210 
 Українська мова
Тире при діалозі. Тренувальні вправи.
Виконати вправи 510, 511.
 Зарубіжна література
Пауль Маар «Машина для здійснення бажань…»
Повторити текст прочитаного твору, висловити власне судження щодо подій і вчинків героїв.
 Українська література
М. Вінграновський «Сіроманець».
Виконати тестові завдання у робочих зошитах
1. За жанром твір ″Сіроманець″ М. Вінграновського:
варіанти відповідей
А. повість;
Б. казка;
В. оповідання;
Г. поема.
Запитання 2
2.Чим займався Сіроманець?
варіанти відповідей
А. Водив зграю;
Б. жив у селі;
В. полював;
Г. переховувався.
Запитання 3
3. З якою метою В. Чепіжний їде до лісу?
варіанти відповідей
А. По гриби;
Б. на прогулянку;
В. вбити вовка;
Г. посадити дерево.
Запитання 4
4. Хто став на захист вовка?
варіанти відповідей
А. Мисливці;
Б. школярі;
В. голова колгоспу;
Г. хлопець Сашко.
Запитання 5
5. Кого купив Чепіжний на базарі?
варіанти відповідей
А. Вовкодавиху;
Б. великого собаку;
В. ведмедя;
Г. лева.
Запитання 6
6.Тато Сашка вважає, що вовка не зловлять, бо він...
варіанти відповідей
А. Швидкий;
Б. сміливий;
В.вірний;  
Г. мудрий та хитрий.
Запитання 7
7. Що було соромом для мисливця Чепіжного?
варіанти відповідей
А. Промахнувся у вовка;
Б. вовк перестрибнув через Василя;
В. Сіроманець сховався;
Г. вовк утік.
Запитання 8
8. Сашко зрозумів, що Сіроманець :
варіанти відповідей
А. Глухий;
Б. сліпий;
В. пошкодив передню лапу;
Г.пошкодив задню лапу;
Запитання 9
9. Де переховувався вовк ?
варіанти відповідей
А. У Сашка;
Б. у лісі;
В. на полігоні;
Г. у степу.
Запитання 10
10. Кого врятував Сіроманець, віддячивши льотчикам ?
варіанти відповідей
А. Дітей;
Б. селян;
В. Сашка;
Г. голову колгоспу.
Запитання 11
11. Куди втік Сашко з Сіроманцем?
варіанти відповідей
А. У ліс;
Б. до Одеси;
В. у степ;
Г. до Києва.
Запитання 12
12. Як Сашко повідомив батьків,що пішов рятувати вовка?
варіанти відповідей
А. Передав на словах через однокласницю Галю;
Б.залишив записку;
В. пішов мовчки;
Г. сам повідомив.
Музичне мистецтво
Розучити
12.05
Англійська мова
Впр.8с.222,чит. Впр.5,6 с.221, усно.
Впр.2,с.223, письмово.
Основи здоров'я
Опрацювати § 31
Українська література
М. Вінграновський «Сіроманець»
Скласти і записати до зошитів власне закінчення твору.
Українська мова
Діалог. Тире при діалозі. Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 48,
виконати вправи 507, 508.
11.05
ВИХІДНИЙ
Українська мова
Англійська мова
 Зарубіжна література
Інформатика
Математика
12.05.2020 р.
Тема: Розвязування задач і вправ
1. Повторення вивченого:
-  Дати означення відсотка.
- Як перетворити відсоток у десятковий дріб.
-  Як перетворити  десятковий   дріб у відсоток.
- Як знайти  відсоток від числа.
- Як знайти  число за його відсотком.
2. Розвязування задач і вправ
№1572
№1573
№1576
3. Самостійна робота
1. Запиши у вигляді відсотків десятковий дріб 0,7.
2.16% поля засіяли пшеницею. Знайти площу всього поля, якщо пшеницею засіяли 9,6 га.
3.Фермер виростив урожай огірків і помідорів. Помідори становили 60% урожаю, а огірків було зібрано на 10 ц менше,ніж помідорів. Скільки центнерів огірків і  скільки центнерів помідорів зібрав фермер?
Домашнє завдання :Повторити параграфи 42,43. Розв’язати №1571,  №1577
13.05.2020  р.
Тема: Середнє арифметичне. Середнє значення величини.
Задача №1582, №1581
Введення поняття середнього арифметичного і його означення.
Розв’язування задач і вправ
№1589, №1601 Домашнє завдання :Опрацювати параграф 44. Розв’язати №1588, №1602
14.05.2020 р
Тема: Розвязування задач і вправ
1. Повторення вивченого:
-  Дати означення відсотка.
- Як перетворити відсоток у десятковий дріб?
-  Як перетворити  десятковий   дріб у відсоток?
- Як перетворити  звичайний   дріб у відсоток?
- Як знайти  відсоток від числа?
- Як знайти  число за його відсотком?
- Як знайти середнє арифметичне кількох чисел?
- Як знайти середню швидкість руху?
2. Розв’язування задач і вправ. Підготовка до контрольної роботи.
1. Запиши 30% у вигляді десяткового дробу.
2. Запиши у  відсотках  десятковий дріб 0,12.
3. Знайди середнє арифметичне чисел 15,6; 17,8;19,1; 12,3.
4. У школі навчається 120 п’ятикласників. На зимових канікулах 75% з них відвідали театр. Скільки п’ятикласників на зимових канікулах відвідали театр?
5. Богдан купив пенал за 8 грн., що складало 25%грошей, які були в нього. Скільки грошей було в Богдана?
6. Супермаркет одержав для продажу 420 кг бананів. У перший день було продано 35% усіх бананів, у другий – 40%,а у третій день – решту. Скільки
кілограмів бананів було продано у третій день.
7. Автомобіль проїхав 2 год зі швидкістю 66,8 км/год і 3 год зі швидкістю 73,2 км/год. Знайди середню швидкість на всьому шляху.
8.Сума трьох доданків дорівнює 84. Перший доданок складає 40% від суми і 80% від другого доданка. Знайди третій доданок.

Домашнє завдання :Повтори типараграфи 42,43, 44. Скласти і розвязати задачі 
аналогічні до даних

14.05.2020 р
Тема: Контрольна робота.
Текст контрольноїроботи буде розміщений  14.05.
Домашнє завдання :Повторити параграфи 1- 10.

17.05. 2020 р
Тема: Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація матеріалу з теми «Натуральні числа і дії над ними»
1.    Узагальнення знань з теми «Натуральні числа і дії над ними»
- Властивості додавання.
- Властивості множення.
- Порівняння натуральних чисел.
- Квадрат і куб натурального числа
2. Розв’язування задач і вправ № 556, №559, №563
Домашнє завдання :Повторити параграфи 27- 33.

18.05.2020 р.
Тема: Узагальнення і систематизація матеріалу з теми «Звичайні дроби і дії над ними»
1.    Узагальнення знань з теми «Звичайні дроби і дії над ними»
- Поняття звичайного дробу.
- Порівняннязвичайних дробів.
- правильні і неправильні дроби.
- Додавання і віднімання звичайних дробів.
-
2.    Розв’язування задач і вправ № 1117,№ 1118 ; №1725.№17261740
Домашнє завдання :Повторити параграфи 27- 33. 1116,№ 1119

19.05.2020 р.
Тема: Узагальнення і систематизація матеріалу з теми «Десяткові дроби і дії 
над ними»
1.    Узагальнення знань з теми «Десяткові дроби і дії над ними»
- Поняття десяткового дробу.
- Порівняння десяткових дробів.
- Додавання і віднімання десяткових дробів.
- Множення і ділення десяткових дробів.
- Множення і ділення десяткових дробів на розрядну одиницю.
3.    Розв’язування задач і вправ № 1461,№ 1470
Домашнє завдання :Повторити параграф 11. № 1462,№ 1471


20.05.2020 р.
Тема: Узагальнення і систематизація матеріалу з теми «Рівняння»
1.    Узагальнення знань з теми «Рівняння»
- Означення рівняння.
- Що називається коренем рівняння?
-Що означає розв’язати рівняння?
- Як знайти невідомий доданок?
- Як знайти невідоме зменшуване?
- Як знайти невідомий від’ємник?
- Як знайти невідомий множник?
- Як знайти невідоме ділене?
- Як знайти невідомий дільник?
2.    Розв’язування задач і вправ №№1647; 1706; 1711;
3.    Домашнє завдання :Повторити параграфи 17- 26. № №1648;№ 1707; 1712

25.05.2020 р.
Тема: : Узагальнення і систематизація матеріалу з теми «Геометричний матеріал 
в курсі математики 5 класу» Розвязування задач і вправ
1.    Узагальнення знань з теми «Геометричний матеріал»
2.    Розв’язування задач і вправ №№1679; 1691; 1711;1740
3.    Домашнє завдання :№ №728;845

26.05.2020 р.
Тема: Розв’язування задач і вправ. Смостійна робота.
Розв’язування задач з посібника для самостійних і контрольнихробіт.
Домашнє завдання :Домашня самостійна робота №9.
27.05.2020 р.
Тема: Розв’язування задач і вправ. Підготовка до контрольної роботи
Розв’язування задач з посібника для самостійних і контрольних робіт.
Домашнє завдання :індивідуальні завдання.

28.05.2020 р.
Тема: Підсумкова контрольна робота


29.05.2020 р.
Тема: Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ.
__________________________________________________________
08.05
Історія  
Прочитати параграф 21, виконати завдання 1-7 ст.121
Прочитати параграф 22, виконати завдання 1-8 ст.129  
  Українська мова
Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

Повторити правила параграфа 47, виконати вправу 504.
Фізична культура
Обр. мистецтво
Петриківський розпис. Виконання рослинних зображень.
Виконати декоративну композицію з квітів, кетягу калини
(фарби)

07.05
Природознавство
Зробити фото рослин і тварин своєї місцевості
Англійська мова
VB c.219,вивчити.Впр.7 с.318-219, чит. І перекл.
Контрольна робота з письма. Написати на окремих листках.
Завдання:
Write negative and interrogative sentences. /Написати заперечні та питальні речення
He writes a dictation sometimes.
2. I am listening to music now.
3.You cleaned the classroom yesterday

2. Ask questions.
1.She is playing in the park now. Who, where/
2. They went to the shop yesterday./Did, who /.
3.We swim in the sea every summer./Why, how/.

3.Make the plurals of the nouns
A pen-   a door.  - a man
A class-  a boy-  a child
A cat-  a. Lady-  a woman
A bush-  a house.
Фізична культура
Трудове навчання
Технологічний процес виготовлення декоративних квітів із
 дроту та ниток: складання деталей у виріб.

06.05
Фізична культура
Природознавство
Опрацювати § 44
 Українська мова
Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.
Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 47.
Виконати вправу 503.
 Зарубіжна література
Пауль Маар «Машина для здійснення бажань…»Дати відповіді на запитання (підручник, с. 289),(письмово) Українська література
М. Вінграновський «Сіроманець». Скласти і записати до зошитів власне закінчення твору.
Музичне мистецтво
Розучити
05.05
Англійська мова
В 1 с.216-часи дієслова, усно.Впр.5 с 217- діалоги.
Впр.3 с.217,усно.
Природознавство

Опрацювати § 44, завд. 1, 2 на с.209
Основи здоров'я
Опрацювати § 30, завд. 3,4
Українська література
М. Вінграновський «Сіроманець». Скласти план до характеристики Сашка (письмово). Усно охарактеризувати головного героя.
04.05
Українська мова
Пряма мова
Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 47.
Виконати вправи 498, 501.
Англійська мова
Ми- українці. вправа 1 с 210-211, читати і перекласти. Впр.2 с.211, усно. V B c.211, вивчити.
 Зарубіжна література
Пауль Маар «Машина для здійснення бажань…»
Виконати тестові завдання у робочих зошитах.
Тести
до твору Пауля Маара «Машина для здійснення бажань,
або Суботик повертається в суботу»
1.              Суботик – це
А) Кумедний гномик.
Б) Веселий песик;
В) Фантастична істота;
Г) Інопланетнийгість.
2.       УлюбленимзаняттямСуботикабуло:
А) Складативірші;
Б) Ходити на голові;
В) Співатипісні;
Г) Танцювати.
  3.Яку дивну звичку мав пан Понеділкус?
          А) Відповідати запитанням на запитання;
Б) Відповідати на власні запитання;
          В) Розмовляти із собою;
          Г) Мовчати у відповідь.
4.       Коли Суботик виконував бажання, то 
          А) Меншав у зрості;
Б) На його обличчі зникали сині крапинки;
          В) Він ставав дорослішим;
          Г) Товстішав.
5.       Яку пораду Суботик давав постійно панові Пляшкеру?
         А) Не бажати дурниць;
         Б) Не бажати чогось для інших;
В) Чітко формулювати бажання;
         Г) В усьому радитись із Суботиком.
6.      Побачивши Суботика, пані Моркван:
А) Зарепетувала;
         Б) Знепритомніла;
         В) Зраділа;
         Г) Здивувалася.

7.      Який вчинок Суботика розгнівав офіціанта та відвідувачів ресторану «Еліта»?
         А) Згриз стілець;
Б) Зїв карту меню;
         В) Їв руками;
         Г) Голосно розмовляв з паном Пляшкером.
      8.    Якого домашнього улюбленця стосувалося бажання пана Понеділкуса для машини бажань?
А) Собаки;
       Б) Мишки Клари;
В) Папуги Кулеса;
       Г) Золотої рибки.
9.    Найбільше Суботик любив ласувати:
       А) М'ясом;
       Б) Солодощами;
       В) Фруктами;
Г) Всім, що потрапляло до рук.
10.  У незвичних ситуаціях Суботик поводився:
А) Впевнено, спокійно;
        Б) Нестримано, роздратовано;
        В) Веселився, жартував;
        Г) Невпевнено, розгублювався.
11.   Що деякий час лежало на горищі у пана Пляшкера до того, як з'явився Суботик?
         А) Старий диван;
         Б) Сімейний альбом;
         В) Шафа з відірваною дверкою;
Г) Машина для здійснення бажань.
12.     Яке найзаповітніше бажання загадав пан Пляшкер?
          А) Щоб він мав багато грошей;
           Б) Обійняти високу посаду;
           В) Поїхативгори;
           Г) Щоб Суботик залишився з ним.
Інформатика
________________________________________
01.05
ВИХІДНИЙ
Історія    
  Українська мова
Фізична культура
Обр. мистецтво

30.04
Природознавство
Опрацювати § 43, завд. 1, 2
Англійська мова
Впр. 3 с 205, чит. І перекл.Впр.4 с. 206, письмово. Впр.4 с. 207,усно.
Заповнювати РЗ
Фізична культура
Трудове навчання
Технологічний процес виготовлення декоративних квітів із
 дроту та ниток


29.04
Фізична культура
Природознавство
Опрацювати § 42, скарбничка знань
 Українська мова
Кома між частинами складного речення, з’єднаними сполучниковим і безсполучниковим зв’язком.

Повторити правила параграфа 46.
Скласти і записати невеликий твір про травень , використовуючи схеми речень і довідку (за вправою 490).
 Зарубіжна література
Пауль Маар “Машина для здійснення бажань,або Суботик повертається в суботу”.

Прочитати твір.
Українська література
М. Вінграновський “Сіроманець”
Прочитати зміст повісті.
Музичне мистецтво
Розучити


28.04
Англійська мова
Впр.1-2 с.203-204., усно.
Основи здоров'я
Опрацювати § 27, завд. 3, 4
Українська література
Г. Тютюнник “Дивак”.
Придумати власне закінчення оповідання і записати його до зошитів.

27.04
Українська мова
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком .
Повторити правила параграфа 46.

Виконати вправи 488,489.
Англійська мова
Сс 200-202.

Впр.1 с.200, усно.впр.5-6 с.202, усно.
 Впр.7 с.202,чит., вивч вірш.
 Зарубіжна література
Туве Янсон “Зима -чарівниця”.

Знати зміст прочитаного твору.
Інформатика
Математика
20.04.
Тема : Відсотки. Найпростіші задачі на відсотки
Згадати правила ділення і множення на розрядну одиницю.
Уважно дивимося і слухаємо пояснення.
До кожної з розглядуваних придумати аналогічну і її розв’язати .
Опрацювати параграф 42. Вивчити означення відсотка.
Складані задачі і їх розвязки відправити для перевірки .
24.04
Тема: Розвязування задач і вправ
Згадати,що таке відсоток та правила ділення і множення на розрядну одиницю
Ще раз переглянути відео заняття https://www.youtube.com/watch?v=Lru1sa_Apdshttps://www.youtube.com/watch?v=2fLSXIhV2sQ
Приступаємо до розв’язування вправ
1.№1499, 1501 Перетворити відсотки у десятковий дріб:
Зразок:
7%=7:100=0,07;        132% = 132:100= 1.32
2.№1502Запишіть у відсотках
Зразок:
0,32 =0.32*100= 32%
№ 1505
1.    Подати звичайний дріб у відсотки №1503
Зразок:
⅗=0,6=0,6 *100=60 
     4.Знаходження відсотка від числа №1506 (перед розв’язуванням задач опрацюйте задачу 2 підручника на сторінці 246).
№1518
Зразок: знайти 5% від 80
5% = 0.05
80 *0.05=4
Вивчити правило знаходження відсотка від числа!!!!

27.04
Тема: Знаходження числа за його відсотком. Розвязування задач і вправ
Повторити:
- означення відсотка;
- перетворення відсотка у десятковий дріб;
- перетворення десяткового дробу у відсоток;
- знаходження відсотка від числа.
 Після перегляду  розв’язуємо №1548,№ 1550,№1551, №1555

Вивчити правило знаходження числа за його відсотком!!!!
_______________________________________________________________________________________
24.04
Історія 
Практичне заняття ст.117-118           
  Українська мова
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком 
Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 46.
Виконати вправи 486,487.
Фізична культура
Обр. мистецтво
Як стилізувати природні форми. Виконання замальовок квітів або рослин.
Створення стилізованої форми квітів (фарби)
23.04
Природознавство
Опрацювати § 42, скарбничка знань
Англійська мова
Discover the UK.
Вправа2 с 194.чит.і перекладати. Впр.3, с195, усно. V. B.с.196, виписати в словник і вивчити.Впр.5 с.196, чит. І перекл. Правило с .197-198.Вправа 1 с.198 ,письмово.

Фізична культура
Трудове навчання
Технологічний процес виготовлення декоративних квітів із
 дроту та ниток
22.04
Фізична культура
Природознавство
Опрацювати §39, 40, 41, завд.4
 Українська мова
Оформлення конверта .
Ознайомитися з теоретичним матеріалом параграфа 62.
Оформити конверт (за вправою 580)
 Зарубіжна література
Українська література
Г. Тютюнник "Дивак "
Знати зміст оповідання. За складеним планом охарактеризувати Олеся. 
Музичне мистецтво
Розучити


21.04
Англійська мова
Вправа 1,3 с 236,читати.
4,с.237,чит.,відпов.на запитання.Впр.5-6 с.238,усно
Контрольна робота.
Написати про своє рідне село. My Native Village.
Основи здоров'я
Опрацювати § 27, завд.3,4
Українська література
Григір Тютюнник "Дивак "

Прочитати оповідання, скласти план до характеристики Олеся. 
Природознавство
Опрацювати § 39
Українська мова
Виділення вставних слів на письмі комами. 
Повторити правила параграфа 45.
Виконати вправи 479,481.
20.04
ВИХІДНИЙ
Українська мова
Англійська мова
______________________________________________
17.04

Історія 
Прочитати § 20, завдання 1-12 ст.116
  Українська мова
Ознайомлення з найбільших уживаними вставними словами та сполученнями слів. 
Вивчити теоретичний матеріал параграфа 45.
Виконати вправи 447,448.
Фізична культура
Обр. мистецтво
Символіка українського орнаменту. Вишивка.
Створити ескіз вишивки рушника
16.04
Природознавство
Опрацювати § 39, проєкт "Вирощування найвищої  
бобової рослини"
Англійська мова
Впр.6,7 с.229,письмово.Впр.1.с.227,письмово.
Фізична культура
Трудове навчання
Із допомогою дорослого видуйте яйце. Виготовте писанку. Успіхів!!!

15.04
Фізична культура
Природознавство
Опрацювати § 38, завд.1,2
 Українська мова
УРМ.  Лист до рідної людини з використанням звертань. 
Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 62.
Скласти лист до рідної людини (матері, батька,  сестри...), використовуючи звертання.  (записати до зошитів). 
 Зарубіжна література
Створення і захист літературних проєктів. 
Створити літературний проєкт (за повістю Роальда Дала " Чарлі і шоколадна фабрика ")
Українська література
М. Рильський "Осінь - маляр із палітрою пишною."
Опрацювати поезію, виконати тестові завдання 
(підручник с. 213-214)
Одну із поезій Рильського вивчити напам'ять. 
Музичне мистецтво
14.04
Англійська мова
Лексика с.225,вивчити.
Впр.2 с.224-225,читати і перекласти.Граматика с.227.Remember. Впр.3 с.228,усно.
Основи здоров'я
Опрацювати § 26, завд.1,2
Українська література
М. Рильський.  Поезія "Дощ..."          
                                        (" Благодатний, довгожданий...") 
Опрацювати біографію М. Рильського та поезію "Дощ"
(підручник, с. 212-213)
Намалювала ілюстрацію до вірша.
13.04
Українська мова
Звертання. Розділові знаки при звертанні. 
Повторити теоретичний матеріал параграфа 44.
Виконати вправи 470,472,474(скласти діалог). 
Зарубіжна література
Роальд Дал.  " Чарлі і шоколадна фабрика " Доброта і щирість головного героя Чарлі Беккета.
Охарактеризувати головного героя Чарлі,  використовуючи цитати із твору. Характеристику записати до робочих зошитів. 
Англійська мова
Вправа 5а с.212,читати.Вправа 5в с.213,усно,
впр.6 с 213,усно.
______________________________________________________ 10.04
Історія 
Прочитати § 19, завданн 1-8 ст.111
  Українська мова
Непоширені і поширені звертання. 
Вивчити теоретичний матеріал параграфа 44
Виконати вправи 467,468,469.
Фізична культура
Обр. мистецтво
Українські писанки. Символічна мова писанок
Створення ескізу писанки
9.04
Природознавство
Опрацювати § 37, завд.1,2
Англійська мова
Вправа5,6с.192.Вправа2 с.193,письмово.
Фізична культура
08.04
Фізична культура
Природознавство
Опрацювати § 36, пвт.§ 34-35
 Українська мова
Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. 
Вивчити правила параграф 43.
Виконати вправи  461, 463, 465 (повторяємо орфографію) 
 Українська література
Література рідного краю. Рідна земля у поезії С. Будного
Підготувати поезії С. Будного  про рідну землю. 
 Зарубіжна література
Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика "
Вміти переказувати близько до тексту зміст прочитаного. 
Намалювала малюнок сюжету,  який найбільше сподобався.
Музичне мистецтво
07.04
Англійська мова
Впр.2,с.190,читати і перекласти.
Вправа 4,с.192,заповнити пропуски
Основи здоров'я
Опрацювати §25, завд. 1,2
Українська мова
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. 
Вивчити правила параграф 43
Виконати вправи 458, 459, 460
Українська література
Євген Гуцало "Лось"

Повторити зміст прочитаного оповідання. Охарактеризувати образи хлопчиків. 

Поділити текст оповідання на частини,  дібравши до них заголовки.  Записати їх у зашити.
06.04
Українська мова
Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами (повторення) 
Повторити правила параграф 42
Виконати вправи 453, 454 (повторяємо орфографію) 
Зарубіжна література
Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика "
Прочитати повість. Знати зміст. Вміти розрізняти реальний і фантастичний світи у повісті. 
Англійська мова
Визначні місця.
Впр.1,с.186,читати і перекласи.
Лекика с.187,виписати в словник і вивчити. Вправа 2 с.188.Вибрати правильну відповідь.ВПрава 3,с.188,усно РЗ_заповнювати
завдання.
06.04.2020р.
Тема: Розвязування задач і вправ на всі дії з десятковими дробами. (2 уроки)
Перш ніж приступати до виконання завдань дайте відповідь на запитання:
1.    Як знайти суму десяткового дробу  і  цілого числа?
2.    Як знайти суму двох десяткових дробів?
3.    Як знайти різницю двох десяткових дробів?
4.    Як знайти добуток десяткового  дробу на ціле число?
5.    Якзнайти добуток двох  десяткових  дробів?
6.    Які числа ми називаємо розрядними одиницями?
7.    Як знайти добуток десяткового  дробу  і розрядної одиниці?
8.    Як знайти частку десяткового дробу і цілого числа?
9.    Як знайти частку двох десяткових дробів?
10.Якзнайти частку десяткового дробуі розрядної одиниці?
11. Від чого залежить порядок виконання дій у виразі?
Розвязування задач і вправ.
1.    Скільки десяткових знаків міститься у добутку: ?
2.    Вкажіть вираз рівний даному 6,8:2


 
ЗадачавідКенгуру
10 тістечок коштують більше, ніж 11грн, ті ж 9 тістечок коштують менше, ніж 10грн.   Скільки коштує одне тістечко?
І варіант
1.    Виконати ділення: 0,136: 0,1
2.    Виконати ділення: 14,75: 2,5.
3.    Розв’язати рівняння 0,8 · х = 0,16.
4.    Довжина кімнати4,2 м,  а ширина 3,3 м.
Знайдіть площу кімнати.
     5.Обчисліть 50*1,25*0,1 * 8
Домашнє завдання Повторити параграфи 40, 41
Домашнє завдання на 08.04.2020 р. Завдання на обчислення виконувати письмово.

10.04.2020 р.
Тема: Розвязування задач і вправ на всі дії з десятковими дробами.
Урок – гра „Останній герой”
Я знаю, що ви вже втомились і заскучили на карантині один за одним і за уроками. Я теж скучила  за вами. Тому пропоную вам трошки погратися.
Уявіть, що ви потрапили на безлюдний острів Десяткових Дробів.Змагатися будуть чотири племені: придумуєте назву своєму племені. Наприклад: плем’я Гострих умів, Блискавична думка і Великі математики і т.д.Перемагає плем’я, яке набирає найбільшу кількість балів. По закінченні гри кожне плем’я  зможе по-своєму розпорядитися цими балами:додати їх до контрольної роботи або отримати оцінку. Після карантину переможця чекає сюрприз.
1.         Цифровий диктант „Що ти візьмеш із собою на острів?”.
Вирушаємо на острів і беремо все необхідне, а саме правила, необхідні для того, щоб правильно виконувати дії з десятковими дробами. Співставте  речення Частини 1 з тим «Коли треба»
Частина1.
1.    Під час множення десяткових дробів.
2.    Під час ділення.
3.    Під час додавання та віднімання.
4.    Коли треба збільшити дріб у 10; 100; 1000 ... раз.
5.    Коли треба збільшити дріб у 0,1; 0,01; 0,001 ... раз.
6.    Коли треба зменшити дріб у 0,1; 0,01; 0,0001 ... раз
7.    Коли треба зменшити дріб у 10; 100; 1000 ... раз. Якщо це треба робити у двох випадках, то ви ставити поряд дві цифри в порядку зростання.
Завдання „Коли треба”:

А) Підписувати дроби кома під комою, виконувати вказану дію і місце коли в результаті зберегти ;
 Б) у діленому й дільнику перенести кому на стільки знаків, скільки їх у дільнику, виконати зазначену дію на натуральне число  ;
 В) перенести кому зліва направо на один, два, три і т. д. знаки  ;
 Г) виконувати дію, не звертаючи уваги на кому, в добутку відокремити комою стільки знаків, скільки їх в обох множниках разом  ;
  Д) переносимо кому справа наліво на один, два, три і т. д знаки .
2.    Математична розминка „Висадка на острів”.
Для успішної висадки на острів, необхідно виконати такі завдання:
1.    Перевірити, чи правильно вказано порядок виконання дій. Якщо є помилки, то виправити їх.
1      2           3
а) 20,6 * 3,4 – 49,92 : 4,8 (4б)
               1       3       2
б) (17,89 + 3,01) * (5 – 1,6) (4б)
2. Вказати порядок виконання дій.
0,8 : 0,006 – 0,25 * (15,82 : 0,565 – 22,2 : 1,48) (6б)
3.„Будуємо житло”.
Кожне плем’я повинне збудувати житло. Щоб воно було міцним і надійним, необхідно зробити певні розрахунки.
20,9 * 2,8 – 2,34 : 4,5
Максимальна кількість балів за це завдання – 10.
4.„Підніми свій прапор”.
5,2 * 5,8 – 0,216 : 0,1
7,4 * 7,6 – 62,4 * 0,1  
Максимальна кількість балів – 12
5.    Завдання „ лабіринт”.

Щоб пройти через лабіринт і вийти з нього, треба розв’язати завдання логічного характеру.За кожну правильну відповідь – 4 бали
Завдання лабіринту
5.    Як зміниться різниця, якщо і зменшуване, і від’ємник зменшити на 0,5?
1)    Збільшиться на 0,5.
2)    Не зміниться.
3)    Зменшиться на 0,5.

1.В одному ряду 7 дерев на відстані 2,5 м одне від одного, а в другому – 11 дерев на відстані 1,5 м одне від одного. Який ряд довший?
1)Перший ряд довший;
2)Ряди однакові;
3)Другий ряд довший.

За додаткове пояснення – 1 бал.
2.    На двоє сходів, що мають однакову висоту 1,8 м і однакову основу, постелили килими. Чи однакова довжина килимів, якщо одні сходи мають 12, а інші 8 сходинок?
1)Довжина першого килима більша.
2)Довжина другого килима більша.
3)Довжини килимів однакові.
Домашнє завдання на 11.04.2020 р. Завдання на обчислення виконувати письмово.


Тема: Розвязування задач і вправ на всі дії з десятковими дробами. Контрольна робота.
1.  Обчисліть:
1)  7,52 · 3,4;
 2) 0,0018 · 8,7;
3) 45,921 · 100;
4) 42,1 : 100;
5) 36,48 :  12
 6) 8 : 32;
7) 8,41 : 29;
8) 4959 : 0,87;
 9) 4 : 0,001.
                2. Знайдіть значення виразу: (20 – 22,05 : 2,1) · 6,4 + 9,2.
                3. Розв'яжіть рівняння: (х – 15,43) · 0,2 = 3,73.
 4. Відстань між двома селами дорівнює 149,8 км. З цих сіл 
одночасно в одному напрямку виїхали легковий автомобіль і   
    мотоцикл, причому мотоцикліст їхав попереду. Через 3,5год
    після початку руху авто­мобіль наздогнав мотоцикліста. Якою  


Домашнє завдання на 13.04.2020 р. Завдання на обчислення виконувати письмово.





__________________________________________________________________________
3.04
Історія 
Прочитати §18, завдання 1-5 ст. 105
  Українська мова
Тема: Кома між однорідними членами. 
Повторити правила параграф 42.
Виконати тестові завдання вправи 448,451.
Фізична культура
 Українська література
Євген Гуцало "Лось"
Прочитати і переказати оповідання.
2.04
Природознавство
Опрацювати §36 (гриби), завд. 1, 2
Англійська мова
Подорож по місту. ЛО с.185 - виписати і вивчити.
Вправа1.3 с 184, усно.Вправа 5 с.185 - прочитати і перекласти текст. Вправа 2 с.184, усно. Вправа 6 с.186, усно.
РЗ    Розділ 5.
Фізична культура
1.04
Фізична культура
Природознавство
Опрацювати §35 (тварини)
 Українська мова
Тема: Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а,  але,  і. )
Опрацювати теоретичний матеріал параграф 42.
Виконати вправи 444, 447.
 Українська література
Повторити поезії П. Тичини. Проаналізували кольорову "палітру" віршів.  Усно намалювати картини природи. 
Музичне мистецтво
"Прийди, прийди, весно красна" Філіпенко В.
31.03
Англійська мова
Повторити лексичні одиниці теми.
Вправа 2.с.160,письмово.
Основи здоров'я
Опрацювати §24
Природознавство
Опрацювати §35, завд. 3 (рослини)
30.03
Зарубіжна література
Маріна Цвєтаєва " Книга в червоній палітурці" 
Охарактеризувати образ ліричної героїні,  світ її захоплень.
Англійська мова
Мій улюблений одяг. С.160_161.
 Вправа 6 с.161, письмово.
Математика
Тема: Ділення десяткових дробів. Розв’язування вправ. (2 уроки) 
1. Ділення десяткового дробу на натуральне число. https://www.youtube.com/watch?v=uuwT1hEvFyE
 2. Ділення на розрядну одиницю https://www.youtube.com/watch?v=n-4DR7QlTDo
3.  Перетворення звичайного дробу в десятковий 
4. Ділення десяткових дробів  https://www.youtube.com/watch?v=RTozxwpRsnI 
5. Ділення на 0.1; 0.01; 0.001….. 
Домашнє завдання Повторити параграфи 40, 41  
Розв’язати №1379, №1384,№1390(3,4,),№1393(2,3,5,6) № 1442. 
Домашнє завдання на 03.04.2020 р
Зразки розв’язання завдань дивитися у вайбері 

Тема: Розв’язування задач і вправ на всі дії з десятковими дробами. (2 уроки) 
Дати відповіді на запитання: 
1. Як додати десятковий дріб до цілого числа? 
2. Як додати два десяткових дроби? 
3. Як відняти два десяткових дроби?
 4. Як помножити десятковий дріб на ціле число?
 5. Як помножити  два десяткових дроби? 
6. Як помножити десятковий дріб на 10, 100, 1000 ? 
7. Як поділити десятковий дріб на ціле число?
 8. Як поділити  два десяткових дроби?
 9. Як поділити десятковий дріб на 10, 100, 1000 ? 
10. Як поділити десятковий дріб на 0.1; 0.01; 0.001…? 
11. Як визначити порядок виконання дій у виразі? 
Домашнє завдання Повторити параграфи 40, 41  
Розв’язати №1462, №1465 
Домашнє завдання на 06.04.2020 р. 
Зразки розв’язання завдань дивитися у вайбері
________________________________________________________ 20.03
Історія 
Прочитати § 17
Завдання 1 - 13 с.101
  Українська мова
Другорядні члени речення. Обставина. 
Вивчити правила параграфа 41 (обставина)
Виконати вправу 439.
Написати коротку розповідь про своє село. Підкреслити в реченнях обставини. 
Повторити орфографію. 
Виконати вправу 443.
19.03
Природознавство
Опрацювати §34
Завдання 1, 2, с.151
18.03
Природознавство
Опрацювати §33
Завдання 1, 2
 Українська мова
Другорядні члени речення  (означення )
Повторити правила параграф 41.
Скласти діалог на тему "домашня тварина,  про яку ти мрієш." (використати речення що мають означення ).
Діалог записати до зошитів. 
 Українська література
П. Тичина. "Не бував ти у наших краях ", "Гаї шумлять", "Блакить мою душу обвіяла".
Прочитати коротко про П. Тичину,  опрацювати поезії. 
Один вірш (на вибір) вивчити напам'ять. 
 Зарубіжна література
Марина Цвєтаєва.  " Книга в червоній палітурці"
Прочитати біографію поетеси,  опрацювала вірш "Книги в червоній палітурці".
Дати відповідь на на запитання  (підручник,  с. 263).
17.03
Англійська мова
Впр.4, с.168
Впр.5, с.171
Основи здоров'я
Готуємось до тем. о.  
Тема " Соціальний добробут"
§ 18-23
Українська література
Тема: Т.Шевченко "За сонцем хмаронька пливе",
 "Садок вишневий коло хати..."
Виразне читання поезій Т.Шевченка.
Опрацювати поезії 
Т. Шевченка.
Вірш " Садок вишневий коло хати..." вивчити напам'ять.
Українська мова
Другорядні члени речення. Означення.
Вивчити теоретичний матеріал параграф 41 (означення).
Виконати вправи 441 (скласти речення за схемами), 442.
16.03
Українська мова
Повторити правило §41.
Виконати впр. 435, 436,438
(письмово)
Зарубіжна література
Тема:УРЗМ (письмово).
Записати розмову з Алісою
(письмово)
Англійська мова
Запам'ятай! с.167
13.03
Фізична культура
Комплекс ЗРВ
Історія 
Прочитати § 16
Завдання 1 - 11 с. 95
Українська мова
Опрацювати §41 (додаток).
Виконати впр. 433,434
(письмово)
12.03
Фізична культура
Комплекс ЗРВ
Природознавство
Опрацювати §38
Завдання 1-3 с.162
Англійська мова
Вивчити ЛО с.165.
Впр. 2, с.164-165,прочитати і перекласти текст.
Впр.3 с.165
Математика
Усі уроки
Урок1. Множення десяткових дробів Відео урок:https://www.youtube.com/watch?v=vwDJvkKoOyMhttps://www.youtube.com/watch?v=SaG9xkjr5zY
https://www.youtube.com/watch?v=8CUu3JTTqbs              
Домашня робота Вивчити правила на ст..221. Розвязати №1310, №1314
Властивості множення . Переставна, сполучна і розподільна властивості множення. Ровязування вправ і задач.
Домашня робота. Повторити правила . (ст.. 221)Розвязати №1332, №1337
Зразок:
1.Обчислити зручним способом
2.5*0.7*4=(2.5 * 4)*0.7 =10*0.7=7
2.Обчислити значення виразу, використовуючи розподільний закон множення
2.6.7*8.4+6.7*0.6=6.7(8.4+0.6)= 6.7*9=60.3
Урок 2
Розвязування задач на множення десяткових дробів
Завдання 1.    З позицій здорового харчування, кожного дня п’ятикласник повинен вживати 0,4 кг овочів без урахування картоплі. Відомо, що хом’як збирає на зиму близько 90 кг гороху. Хто більше і на скільки  з’їдає овочів: людина за рік чи хом’як за зиму?
Завдання 3. «М’ясна задача»

Пам’ятка.   Щодня дитині слід їсти:
1 – 2 скибкихліба, 4 печива, 250 г каші;
-        500 г сирих чи варених овочів та зелені, 2 – 3 яблука або 2 склянки фруктового соку;
-        1 склянку молока чи кефіру, 50 – 100 г сиру;
80 – 100 г м’яса, риби чи птиці. 1 – 2 яйця.
Задача. Порція тушкованого м’яса складається із 3 шматочків по 0,01кг та 2 шматочків по 0,03кг. Чи задовольнить вона денну потребу дитини в м’ясі ?
Домашня роботаПорахуй свою денну норму харчування.
Урок 3.Окремі випадки множення десяткових дробів https://www.youtube.com/watch?v=wa0JO5IiVcs
Самостійна робота
1 варіант
2 варіант
0,32∙10
1,76·10
0,145·100
0,3100
3,5·100
0,71000
2,3·0,1
290,01
24·0,01
0,50,1

Домашня робота. Вивчити правила множення на розрядну одиницю (ст..227)Розвязати № 1359, №1361
Урок 4. Самостійна робота  «Множеннядесятковихдробів»                                                        Варіант 1
1.    Обчислити:


a)    0,1∙125;
b)   100∙48,035;
c)    2,3∙7,2;
d)   0,3³
2.    Скільки цифр після коми буде мати добуток чисел 9,056 і 1,12?
3.    Знайти значення виразу 0,25∙45+1,6∙30.
4.    Купили 2,6 кг цукерок по 15,6 грн. за кілограм і 2,8 кг печива по 13,8 грн. за кілограм. Яка з покупок дешевша і на скільки?
Повторити правила множення
Урок 5. Діленнядесятковихдробів- Відео урок :https://www.youtube.com/watch?v=_4RFAUHkPkY, https://www.youtube.com/watch?v=uuwT1hEvFyE


Домашнє завдання Вивчити правила на ст.230-231. Розвязати №№1374, 1377 

Немає коментарів:

Дописати коментар