3 клас

29.05
Укр.мова
Узагальнення і систематизація знань.
Математика
Узагальнення і систематизація знань.
Підсумок за рік
Я у світі
Узагальнення і систематизація знань.
Підсумок за рік
Фізична культура
Підсумок за рік
Літературне читання
Узагальнення і систематизація знань.
Підсумок за рік
28.05
Природознавство
     Узагальнення і систематизація знань.
Підсумок за рік  
Літературне читання
Г. Кирпа " Чого я другу не сказав?"
Англійська мова

Впр.4 с.125, чит. Впр.1-3, усно..
Підсумок за рік
Трудове навчання
Узагальнення і систематизація знань.
Підсумок за рік
27.05
Літературне читання
В. Сухомлинський "Сергійкова квітка"
Англійська мова
Ур.7. Впр.2 с.121, чит. Впр.1 с.121, усно. РЗ ур.7.
Тепер я можу.    
Математика
№ 1124, 1127 (письмово)
Фізична культура
Музичне мистецтво
Узагальнення і систематизація знань.
Підсумок за рік
26.05
Природознавство
Навчальний проєкт:"Який дар природи найцінніший?"
(відео)
Укр. мова
Розвиток зв'зного мовлення 
Склади розповідь
" Мої плани на літні канікули"
Математика
Виконати №1111 (письмово)
Основи здоров'я
Узагальнення і систематизація знань.
Підсумок за рік
Інформатика
Узагальнення і систематизація знань.
Підсумок за рік
25.05
Літературне читання
Т. Коломієць "Чоловічки"
Укр.мова 
Перевірна робота. Дієслово
1. На  які  питання  відповідає  дієслово?
а)  Хто? Що?    
б)  Який? Яка? Яке?              
в)  Що робить? Що зробить?

2.  Познач  групу  дієслів:
а) сад, робота. зелень;
б) робити, садили, зеленіє;
в) робітник, зеленієш, садовий.

3. У реченні дієслова найчастіше є:
а) підметом;  б)означенням ;    в) присудком.

4. Вибери  групу  дієслів  у  минулому  часі:
а) прилетить, заспіває. сховатися;                
б) летів, заспівала, сховалися;
в) летить, ховає, співає.

5. Запиши  часові  форми  дієслів.
Читати_______________________________________________________________________

Гратися______________________________________________________________________

6. Добери антоніми  до дієслів.
Стояти - __________________

Мовчати- _________________

7. Спиши текст, розкриваючи дужки, вставляючи пропущені букви. Підкресли дієслова та визнач час.
Біля твоєї хати цвітут(ь)  мал(ь)ви.Вузенька сте(ж/ш)ка біжить (до)криниці. Там росте калина або шумит(ь) молоденька тополя. (За)хатою цвітут(ь) вишні і яблуні. (З)поля вітерец(ь) доносит(ь) запах жита і гречки. Долітає гуркіт моторів. Звідси починається (Б/б)атьківщина.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зразок 
Прізвище ім'я
Перевірна робота. Дієслово
25 травня



Виконати впр. 
Математика
Виконати № 1095-1099(усно), 1100(письмово)

Фізична культура
Образотворче мистецтво
Узагальнення і систематизація знань
________________________________________________
22.05
Укр.мова
Виконати впр. 441 (усно),442, 447 (письмово)
Математика
Контрольна робота
1.Розв'язати приклади.( 4б.)
480 : 6                                      548 - 329
17 * 4                                       800 : 8 + 100 * 3
2. Розв'язати задачу.(3 б.)
До пральні привезли 96 кг білизни. ⅓ частину білизни завантажили у велику  пральну машину, а решту - порівну в 4 малих. По скільки кілограмів білизни було завантажено в малі машини? 
3. Знайди значення виразів.( 1 б.)
b : 6 і b + 58, якщо b = 42 
4.Накреслити прямокутник із сторонами 8 см і 4 см. Знайти його периметр. (2 б.)
5.Знайти: шосту частину доби; четверту частину доби; п'яту частину від 2 дм; кількість днів у 5 тижнів.
( 2 б.)
Зразок 
22 травня
Прізвище ім'я

Я у світі
Склади розповідь про Україну своїм ровесникам за кордоном
(коротке відео)
Фізична культура
Літературне читання
І. Світличний "Слухала Лисичка Солов'я"

21.05
Природознавство
       Контрольна робота №6. ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ
Зразок 
21 травня
Контрольна робота №6
Прізвище ім'я
1. Вкажи, яку систему органів утворюють кістки черепа, тулуба , кінцівок.
а)кровоносну систему
б)нервову систему
в)опорно-рухову систему
2. Усі рухи людини відбуваються завдяки
а)еластичності шкіри
б)роботі м
язів
в) кровообігу
3. Кров виконує таку функцію в організмі:
а)забезпечує рух тіла
б)переносить від органів травлення поживні речовини до всіх інших органів
в)приймає участь в травленні
4. З’єднай системи органів людини і їх значення.
Система
органів чуття



Забезпечення газообміну між організмом і навколишнім середовищем.
Травна
Надання міцності й форми тілу, здійснення рухів.
Система органів
дихання
Сприймання змін у навколишньому середовищі.
Кровоносна
Керуєзлагодженоюроботоювсьогоорганізму.
Опорно-рухова
Забезпечення органів поживними речовинами, киснем, перенесення шкідливих речовин до органів виділення.
Нервова
Перетравлення їжі, забезпечення організму поживними речовинами.

5. Пронумеруй цифрами « Як подорожує їжа у твоєму організмі».
__ - пряма кишка,__ - стравохід,       __  - тонка кишка ,
__ - ротова порожнина, __ - шлунок,             __ - товста кишка.
6. Доведи, що людина – це живий організм.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Напиши декілька правил правильного харчування, яких слід дотримуватися. Памятай, що основою здорового способу життя є правильне харчування.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Літературне читання
Позакласне читання
Сторінки для допитливих.
Газети та журнали дітям
(прочитай статтю із журналу)

Англійська мова
Контрольна робота з аудіювання.
Petro has a dog. His dog is big and black. The dog is at the desk. Olena has a doll. The doll is little. The doll has a dress and a hat. The dress is red, the hat is black.  Semen has a cup. His cup is little and red. The cup is on the desk.                  

Task 1. Put «+» if the statement is true
And « - » if the statement is false
1. His dog is big and black.
2. The doll is big.
3. The dress is red.
4. The hat is red.
5. The cup is not on the desk.
6. Polina has a doll.
Task 2. Choose a correct variant.
1. Petro has…
a) a fox;
b) a cat;
c) a dog;
2. His dog is…
a) big;
b) small;
c) little;
3. The dog is…
a) on the desk;
b) at the desk;
c) under the desk.
4. Who has a doll?
a) Olena;
b) Tanya;
c) Ulya.
5. The doll is…
a) big;
b) small;
c) little.
6. The dress is…
a) black;
b) red;
c) white.
Трудове навчання

20.05
Літературне читання
Контрольна робота № 8. Навичка читання вголос (усно)
Інструкція
Читати текст 1 хвилину. Порахувати кількість усіх слів за хвилину (коротких..., довгих..., і..., а..., але - рахувати). Потім дочитати текст. Дати письмово відповіді на запитання( на аркуші)
Надіслати кількість слів та відповіді на питання
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!

Цікавинки про ластівку
Міські та сільські ластівки живуть поряд з людьми. Вони прикріплюють свої гніздечка до виступів дерев’яних стін, над вікнами, на горищах, під дахами будинків. А в селі ці пташки часто оселяються в повітках та хлівах.
Берегові ластівки гніздяться в норах, які самі ж і викопують у високих берегах річок, схилах ярів, старих кар’єрів. Навесні можна побачити ластівок, що носять у дзьобиках багнюку з калюж, солому, тоненькі гілочки. Саме із цих матеріалів вони ліплять свої маленькі ошатні гніздечка.
Іноді в ластівчиному гнізді оселиться горобчик. Ластівка тривожно в’ється навколо гнізда, намагаючись вигнати непроханого гостя. Та іноді й залишає своє гніздо і починає ліпити нове. Адже ластівки – дуже миролюбні пташки. Вони не люблять і не вміють битись, сваритись.
Яєчка висиджує тільки мама-ластівка, а тато носить їй їсти. Про малих ластів’ят батьки дбають разом, здобувають їм їжу. Ластівки дуже спритно ловлять комашок просто на льоту. Ластівка виводить пташенят аж двічі протягом літа. А на початку осені ластівки збираються у великі зграї. Літають у повітрі, сидять на дротах, готуються до важкого польоту у вирій, аж до далекої Африки.
Цих малих пташок люблять у народі. Люди склали про них казки, легенди, пісні, поети написали вірші. (З блогу «Маленький читайлик»)

Завдання для письмової перевірки
1. Де гніздяться берегові ластівки?
А на деревах
Б на горищах
В у норах
2. Скільки разів протягом літа ластівка виводить пташенят?
А один
Б два
В три
3. Хто висиджує яєчка?
А мама
Б тато
В обоє батьків
4. Випиши з тексту назви до поданих ознак.
Міські та сільські ______________________
Маленькі ошатні _______________________
5. Де міські ластівки прикріплюють свої гніздечка? Підкресли відповідні слова.
В повітках, на схилах ярів, над вікнами, в хлівах, під дахами будинків, у старих кар’єрах.

6. Доведи словами з тексту, що ластівок люблять у народі.

Англійська мова

Вправа  2 с.114, читати.3,4 с 115, усно. РЗ ур4
Впр.2 с.116,читати
1_5,усно. РЗ ур5.
Урок 6 Unit 6. PЗ урок6.
Математика
№ 1083, 1084,1088(усно),1089,1094 (письмово)
Фізична культура
Музичне мистецтво


19.05
Природознавство
Повторити § 46 -55 (підготуватись до контрольної роботи) 
Укр. мова
Виконати впр. 437, 440 (письмово)

Математика
Виконати №1075, 1076 (усно),1075,1081 (письмово)
Основи здоров'я
Інформатика
18.05
Літературне читання
М. Носов " Як незнайкоскладав вірші"
(читати і переказувати)
Укр.мова 
Виконати впр. 427, 429 (усно),428, 430 (письмово)
Математика
Виконати № 1066, 1068 (усно), 1069, 1071(письмово)
Фізична культура
Образотворче мистецтво
С. 46 (робочий зошит)
_________________________________________________________________________________
15.05
Укр.мова
Розвиток зв'зного мовлення  
Математика
№ 1057(усно),1059, 1061,1064(письмово)
Я у світі
Фізична культура
Літературне читання
М. Носов " Як незнайкоскладав вірші"
(читати і переказувати)
14.05
Природознавство
Опрацювати §55, виконати завдання в зошиті
Літературне читання
Прочитати "Імена", "Дивна звичка"
Англійська мова
Впр 1,2,4 с.112-113,усно.
Впр.3 с.113, письмово.
РЗ ур.3.
Контрольна робота з говоріння.
Трудове навчання

13.05
Літературне читання
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Прийди, весно, з радістю!"
с.171 (відповідь на питання)
Англійська мова
Урок 2 unit 6.
Впр.3 с.111, читати.
Впр.2,4 с.110-111, усно.
РЗ урок 2.
Контрольна робрта з читання.
Урок 3 Unit 6. 
Математика
№1046,1047, 1049 (усно),1050, 1053, 1056 (письмово)
Фізична культура
Музичне мистецтво
12.05
Природознавство
Опрацювати § 54
Укр. мова
Диктант
Зразок
Прізвище, ім'я
12 травня
Диктант
Наша Україна


Математика
Виконати № 1036(усно),1037,1040,1041(письмово)
Основи здоров'я
Інформатика
11.05
ВИХІДНИЙ
Літературне читання
Укр.мова 
Математика
Фізична культура
Образотворче мистецтво
_______________________________________________
08.05
Укр.мова  
Виконати впр.424 (усно), 425, 426(письмово)
Матматика
№ 1031(усно),1026,1030, 1035(письмово)
Я у світі
Фізична культура
Літературне читання
Контрольна робота № 7. 
Робота з літературним твором (письмово)
Прочитай самостійно текст 1 раз.
Колючі гості
Це було восени, коли з дерев уже осипалося листя. Гуляючи в саду, Христинка помітила, що під яблунею сидить їхня кицька Мурочка й щось розглядає. Дівчинка підійшла до неї й питає:
- Що ти тут видивляєшся, Мурочко? Мишку хочеш упіймати?
Та не звернула на Христинку ніякої уваги й продовжувала пильно дивитися на купку жовтого листя під яблунею.
Стала придивлятися до тієї купки й Христинка. І раптом помітила, що листячко ніби дихає, ворушиться. Ой, що там?
Христинка мерщій - до мами, яка поралася на городі, привела її до яблуні.
- Там хтось є, - показала рукою на купку листя, що дихало.
Мама взяла гіллячку, обережно розгребла його, а там – їжак. Стомився за ніч, блукаючи, і вмостився під яблунею відпочити.
- Ой, гарнесенький який! – плеснула в долоньки Христинка.
Їжачок і справді був симпатичний.
Мама передала Христинці гіллячку.
- Ти постережи його, щоб не втік, а я молока принесу, пригостимо.
Принесла, налила в блюдечко й поставила перед їжачком:
- Пий!
Їжачок посидів хвилинку, принюхуючись, а потім устромив носика в блюдечко й почав пити.
Мурка, що сиділа тут же, біля Христинки, побачила таке й теж захотіла поласувати молочком. Тільки підкралася до блюдечка, а їжачок на неї як чмихне, вона й відскочила.
Вихлебтавши молоко, їжачок подивився на Христинку та її маму блискучими намистинками очей, ніби подякував за частування, і поваго пошелестів від них.
Увечері, відчинивши двері веранди, Христинка загукала:
- Мамо! Мамо! А до нас гості!
Біля східців вона побачила двох великих і троє маленьких їжачків. Це їжак, якого вони з мамою пригостили уранці молоком, привів до них вечеряти свою сімю.
Налили у велику тарілку молока й поставили перед їжаками. Всі п’ятеро одразу ж обступили тарілку й ну дружно смакувати.
Після того сімя їжачків приходила ще кілька разів, і Христинка з мамою охоче пригощали усіх свіжим молоком.
Аж ось випав перший сніг. Їжаки не показувалися.
- Залягли на зиму спати, - пояснила Христинці мама.
І дівчинка почала чекати весни, щоб знову побачити своїх друзів. (Віра Оберемок)


Дайте відповіді на питання.
Зразок 
8 травня
Контрольна робота №7 з літературного читання
Прізвище ім'я
1. До якого жанру належить прочитаний твір? Запиши.
_________________________________________________________________
2. Заповни таблицю.
Герої твору «Колючі гості»
Люди
Тварини
_________________________________
___________________________________
__________________________________
__________________________________
3. Розташуй пункти плану в правильній послідовності відповідно до змісту твору.
□ Сім’я їжачків.
□ Кицька під яблунею.
□ Гостинець для їжачка.
□ Знахідка у листі.
4. Продовж речення словами з тексту.
Події в тексті відбувалися пізньої осені, тому що ________________________
Очі їжачка були схожі на ____________________________________________
5. Запиши відповідь на запитання.
Де дівчинка знайшла їжачка?
_______________________________________________________________
Чому їжачки не показувалися, коли випав перший сніг?
_______________________________________________________________
6. Запиши, чому, на твою думку, оповідання Віри Оберемок «Колючі гості» має таку назву? (2-3 речення)


________________________________________________________________
07.05
Природознавство
Опрацювати § 53, виконати завдання в зошиті
Літературне читання
Прочитати с.165 -170
Англійська мова
Unit 6 les.1. Впр.1.с.108, читати. РЗ ур 1.
Написати к.р. з письма. На окремих 2-х листках з зошита.
Завдання
1.Впиши пропущені букви.
S...ndwich, b...utter, mi..k, me..t, che..se, sprin..., win...er.
СКЛАДИ реченнч із слів
1.Bike/ is/ his/Tom/ riding.
2. Pass/sugar/some/me/please.
3.orange/Kate/likes/juice.
4.fine/the/ weather/is.
Випиши слова у відповідну колонку.
Сlothes.      Food.    Weather
Tomato,skirt, summer,butter, wind, shoes, lemon, cabbage, dress,snow, apple, rain, blouse,autumn, trousers,pizza.
Трудове навчання
Робочий зошит с.38
06.05
Літературне читання
Позакласне читання
Прочитайте вірші про весну
Англійська мова
Story time lesson cc.142-145.
Математика
№ 1016(усно),1017,1020, 1021 (письмово)
Фізична культура
Музичне мистецтво
05.05
Природознавство
Опрацювати § 52
Укр. мова
Виконати впр.419 (усно), 421(письмово)
Математика
Виконати №1008,1007 (усно),1012,1014 (письмово)
Основи здоров'я
Інформатика
04.05
Літературне читання
Виразно читати  с. 167 -168
Укр.мова 
Виконати впр.416 (усно), 414, 417(письмово)
Математика
№ 999 (4 р.),1000,1002(письмово)
№ 1000
Р = а*2 + b * 2, якщо а=18, b=7, то 18 * 2 +7 *2 = 50 (см)
Р = (а + b) * 2, якщо  ......(продовжи самостійно)
Фізична культура
Образотворче мистецтво
Робочий зошит с.44
________________________________________________
01.05
ВИХІДНИЙ
Літературне читання
Укр.мова  
Матматика
Фізична культура

30.04
Природознавство
Опрацювати § 51, виконати завдання в зошиті
Літературне читання
Виразно читати с. 166 
Англійська мова
Урок 11. Сс.106-107, 
Повторення. В.2 сс.106-107, читати. В.1,3,4, усно.
Трудове навчання
Робочий зошит с.38


29.04
Літературне читання
Виразно читати с. 165
Англійська мова
Сс.104-105
Урок 10.
Чит. В.1 с 104. В.2-5 сс.104-105, усно. В 3 с.104, письмово. РЗ урок 10.

Математика
№ 992, 993 (4 р.),995(письмово)
Фізична культура
Музичне мистецтво


28.04
Природознавство
Опрацювати § 49, виконати завдання в зошиті
Укр. мова
Виконати впр.408, (усно), 409(письмово)
Списування
Зразок 
Прізвище ім'я
28 квітня
Списування
Україна
     Широко простяглася земля України. Величезнібагатстванашоїкраїни. Від краю до краю на її просторах буйно колоситься золотиста пшениця, зеленіютьбезмежні поля цукровихбуряків. Любо вітають нас золотими шапками стрункісоняшники, висока зелень пишноїкукурудзи. На степових просторах випасаються великі стада худоби. Запашні сади і зелені городи оточуютьнаші містаісела. 

     Блискучі рейки залізниць густою сіткоювкриваютьземліУкраїни. Багато в Українізаводів та фабрик, електричнихстанцій.

                                                                        
Математика
Перегляньте пояснення
Виконати № 986, 987,990 (письмово)
Основи здоров'я


27.04
Літературне читання
Прочитати с. 163 -164
Укр.мова 
Виконати впр.404,(усно), 405, 407(письмово)
Математика
№ 977, 978 (усно), 980, 983(письмово)
Фізична культура
________________________________________________
24.04
Літературне читання
Прочитати с. 162
Укр.мова  
Розвиток зв'зного мовлення
1. Прочитай текст
 «Сміливий вчинок»
В один із сонячних днів Федір повертався зі школи додому. У нього був радісний настрій. Дорога пролягала через старенький місток.
Підходячи до мосту, хлопчик почув веселі голоси школярів і жалібне поскрипування дощок. Діти, сидячи на поручнях, розгойдували його та верещали від задоволення. І раптом сталося непередбачене. Маленька Світланка, змахнувши рученятами, впала з поручнів у річку і зникла під водою. Не роздумуючи й хвилини, Федір кинувся за нею.
Нестерпно довго тягнувся час. І лише тоді, коли Федір вийшов на берег, тримаючи на руках дівчинку, діти полегшено зітхнули. Всі побігли до рятівника і переляканої, але живої Світланки.
2. Змістовий аналіз тексту
— Куди йшов Федір?
      — Яке заняття знайшла собі малеча?
— Що трапилось зі Світланкою?
 — Хто врятував дівчинку? 
— Чому це трапилось зі Світланкою? 
— Чим міг закінчитись цей випадок? 
— Який висновок ви повинні зробити для себе? 
3. Структурний аналіз тексту 
— Назвіть зачин, кінцівку. 
— Скільки абзаців виділено в тексті?
4. Складання стислого переказу (усно)
 Прочитайте план. 
1. Додому. 
2. Старенький місток.
    3. Світланка у воді
4. Дівчинку врятовано. 
— За цим планом повчимося складати стислий переказ. Прочитай перший абзац. Як його зміст можна передати одним реченням? (Федір повертався зі школи.) 
Зміст наступних абзаців може бути таким: 
Підходячи до мосту, хлопчик побачив, як малеча розгойдувала поручні старого мосту. Діти верещали від задоволення. 
Продовжи сам...
Математика
№ 969, 970 (усно), 971, 973, 976 (письмово)
Фізична культура
23.04
Природознавство
Опрацювати §48

Літературне читання
Прочитати с.160-161
Англійська мова
 Урок 8-9.Впр.1с.101, читати.Впр.2-6,с.102-103, усно.РЗ Ур8-9
Трудове навчання
Перегляньте

22.04
Літературне читання
Узагальнення і систематизація знань учнів за роздіом "Із скарбниці казкарів світу"
с.158
Англійська мова
 Сс.99-100.
Неправильні дієсдова у минулому часі. /past simple/.
Вправа 1 с 98, читати.Впр.2,3, с99-100 усно. РЗ урок 7.

Математика
№ 960-962 (усно), 963, 964, 967 (письмово)
Фізична культура
Музичне мистецтво


21.04
Природознавство
Опрацювати §47, виконати завдання в зошиті
Укр. мова
Виконати впр.399(усно), 400,403(письмово)
Математика
Виконати №952, 953 (усно),954,955,958 (письмово)
20.04
ВИХІДНИЙ
Літературне читання

Укр.мова 

Математика

Фізична культура



________________________________________________________________________

17.04
Літературне читання
Прочитати А. Ліндгрен " Про Карлсона, що живе на даху" 
Укр.мова 
Виконати впр. 392,395, 396 (письмово)
Математика
Виконати перевірну роботу 7
портал "МІЙКЛАС+"


16.04
Природознавство
( Повторити § 31-45, к.р. )
Зразок 
16 квітня
Контрольна робота №5
Прізвище ім'я
1. к
...
4. Птахи:...,...,
Комахи:...,....
.....
8. 1-Т,....
9......
Контрольна робота №5  по темі «Тварини.Гриби»
1. Яка група тварин вигодовує своїх малят молоком?
а) птахи;        б) звірі;      в) земноводні.
2.Тварин, які живуть в умовах господарства і потребують
піклування, називають:
а) дикими;     б)  свійськими;      в)рослиноїдними.
3. Що не входить у будову гриба?
а) шапинка;    б) ніжка;     в) корінь.
4. Розподіли слова в три стовпчики.
   Окунь, бабка,  корольок, пінгвін, джміль, оселедець, хрущ, лящ, горобець.
     Птахи                             Комахи                              Риби
_______________        _______________    _________________
_______________        _______________    _________________
_______________        _______________     _________________
5. Найрозвинутіші істоти серед усіх тварин – це:
а) комахи;     б) звірі;    в) риби.
6. Гриби – це:
а) рослини;   б) тварини;   в) окрема група організмів.
7. Розподіли слова в три стовпчики.
  Муха, вуж,ящірка,акула, оса,гадюка,сом,камбала,сонечко.
  Риби                                Комахи                           Плазуни
_________ _____         _______________     _________________
_____________          ________________      ________________
______________          ______________          _______________
8. Для кожної групи тварин обери істотні ознаки.
1. Звірі

А.Тіло укрите лускою і шаром слизу.
2.Птахи
Б. Тіловкрите сухими лусками, а в деякихще й панциром. Вонирухаються «плазуючи».
3. Комахи
В. Вигодовуютьмалят молоком. Тіло вбільшостіцихтваринукритешерстю.
4.Земноводні
Г.Мають три пари кінцівок.
5.Плазуни
Ґ. Тіловкритепір’ям.
6. Риби
Д. Частинужиття вони проводять на землі,а частинужиття – у воді.

9. Як можна оберігати природу?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Літературне читання
Прочитати А. Ліндгрен " Про Карлсона, що живе на даху" ( 2 уроки)
Англійська мова
Вправи 1,2 с.96,усно.

Вправа 2,3 с.96-97,читати.Впр.4 с.97, письмово.
РЗ Урок 6 Unit 5.
Трудове навчання
с.36

15.04
Літературне читання
Онлайн-урок у viber групі о 10.00
( Повторити уривок з казки і вірш)
Англійська мова
С.94-95.
Вправа 3,с.95,письмово. Вправа1 с.94,читати. 
РЗ Урок 5. Розділ5.

Математика
№ 943 (усно), 944, 947, 950 (письмово)
Фізична культура
Музичне мистецтво
Повторити гаївки

14.04
Природознавство
Опрацювати § 46, виконати завдання в зошиті

Укр. мова
Виконати впр. 389,390 (письмово)
Математика
Виконати №935 (усно),936,937,941 (письмово)


13.04
Літературне читання
Прочитати " Пригоди Піноккіо"  К. Коллоді (уривок)
2 уроки
Укр.мова 
Диктант
Зразок
13 квітня
Диктант
Лелека

Математика
Виконати №№ 925, 926(усно), 927, 929, 930(письмово)
Фізична культура
Образотворче мистецтво
Ілюстрація до казки
Робочий зошит с.50
_________________________________________________________________________
10.04
Літературне читання
Брати Грімм "Шипшина"
Вивчити уривок з казки напам'ять
 
Укр.мова 
Розвиток зв'зного мовлення
План
1. Вступ.
2. Основна частина. Моя матуся.
1) Моя мама — найгарніша і найдобріша.
• Очі.
• Волосся.
• Голос.
• Хода.
• Характер.
2) У моєї мами золоті руки.
3) Мама — мій найкращий друг.
3. Висновок. Я люблю свою маму.
— Зі скількох основних частин складатиметься текст згідно з планом?
— Про що ми розкажемо у зачині? (Потрібно назвати маму і висловити загальне враження.)
— Про що розповімо в основній частині роботи? (Опишемо мамин портрет: очі, волосся, голос, ходу, характер. Доведемо, чому мамині руки можна назвати «золотими»: яку роботу мама виконує вдома, чим полюбляє займатися у вільний час. Розповімо про те, що мама — наш найкращий друг; як мама допомагає у навчанні; як ми разом з нею відпочиваємо; що ми з нею радимося з багатьох питань, довіряємо їй усі свої секрети...)
— Про що розповімо у заключній частині? (Чому ми любимо свою маму.)
 Складання усного твору про маму
— Складіть усний твір-опис «Улюблена мама» за планом, використовуючи опорні слова «Мамин портрет», а також свої думки.
Очі
Блакитні, добрі, усміхнені, мудрі, немов небо, як озерця
Волосся
Світле, біляве, темне, русяве, немов пшениця, довге, коротке, кучеряве, блискуче, золоте, як мідне листячко
Голос
Приємний, тихий, гучний, мелодійний, співучий, немов дзвіночок
Усмішка
Радісна, весела, сумна, неповторна, щаслива, незрівняна
Хода
Легка, немов пава, немов лебідь, струнка
Руки
Ніжні, ласкаві, турботливі, теплі, приємні, працьовиті, немов крила
Розкажи складений твір мамі
Зроби її приємно
Математика
Виконати №916 (усно), 918,920 (письмово)
Вивчити правило


9.04
Літературне читання

Англійська мова
 Урок 4.w_questions.
Правильні дієслова у минулому часі.
Читати в.1 с.92.Вправа 2,3,4,с.92_93.РЗ урок 4.
Трудове навчання
Виготовте писанку. Успіхів!!!(02.04)



08.04
Літературне читання
с.142-146 ( 2 уроки)
Англійська мова
Урок 3. Past simple.
Читати в.1.2, с.90.
Впр.3,4,с. 91,усно.РЗ урок 3.Розділ 5.(с.58)

Математика
№908,909 (письмово)
Фізична культура
Музичне мистецтво
Розучити

07.04
Природознавство
Опрацювати § 45
Укр. мова
Виконати впр.379 (усно), 380, 382 (письмово)
Математика
Виконати №896,898 (усно), 897,900  (письмово)

06.04
Літературне читання
Прочитати оповідання
Укр.мова 
Виконати впр.376 (усно),374,377 (письмово)
Математика
Виконати №№887 (усно),888,889,890(письмово)
Фізична культура

 ___________________________________________
3.04
Літературне читання
Опрацювати с. 140
Укр.мова 
Виконати впр.369 (усно),370,371 (письмово)
Математика
Виконати №879, 881 (усно), 880, 882,883(письмово)
Вивчити правило
Я у світі
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=Z1sy5iTidUo
Фізична культура


2.04
Природознавство
Опрацювати § 44, зош. с.65
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=_YQz2cMs3p4
Літературне читання
Опрацювати с. 138 -139 
(Читати і переказувати)
Англійська мова
С.88_89.Вправа1 с.88 впр.3. С.89.РЗ урок2.
Трудове навчання
Із допомогою дорослого видуйте яйце. Виготовте писанку. Успіхів!!!

1.04
Літературне читання
Опрацювати с. 135 -137
(Вивчити напам'ять один із віршів)
Англійська мова
С.86_87.Минулий час дієслова to be. Вправа 2, 3 с.87_читати. Побудувати речення.l was in the mountains. РЗ Розділ 5. Урок 1.
Математика
№8873,875 (усно),№872, 874(письмово),
Фізична культура
Музичне мистецтво
Розучити

31.03
Природознавство
Опрацювати § 43, зош. с.66
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=hLydM0-gSt8
Укр. мова
Виконати впр.365,367 (письмово)
Математика
Виконати №862 (усно),  865, 869, 870 (письмово)
Основи здоров'я

30.03
Літературне читання
Дитячі роки Тараса Шевченка
Опрацювати с.134 - 135
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=1hEV96b0hNQ
Укр.мова 
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ACxfiZ8gVas
Виконати впр.361, 363 (усно),360,364 (письмово)
Математика
Виконати №№851,853 (усно), 854, 856,859,860 (письмово)
Фізична культура
  Ранкова зарядка
_________________________________________________________________________

Руханка-зарядка

20.03
Літературне читання
Прочитати оповідання на вибір
Укр.мова 
Виконати впр.359 (усно),356,358 (письмово)
Математика
Виконати №№843,847 (усно), 844,849,850(письмово)
19.03
Природознавство
Опрацювати § 42, зош. с.62
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=vwI26zdDqz0
Літературне читання
Опрацювати с. 132 - 133
Англійська мова
С.140-141 (прочитати)
18.03
Літературне читання
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=c4gjNMRk9Bk
Опрацювати с. 130-131
Англійська мова
С.138 -139 (прочитати)
Математика
№835,836 (усно),№839, 841(письмово),
 вивчити правило 
17.03
Природознавство
Опрацювати § 40, зош. с.61 ( 1 завдання)
Переглянути відео
  1   https://www.youtube.com/watch?v=-0aGkfcJync


2     https://www.youtube.com/watch?v=xhHnhjr-Aj8

Укр. мова
Виконати впр.351,354 (письмово)
Математика
Виконати №№824,825 (усно),  826(письмово)
16.03
Літературне читання
Позакласне читання.

У кожного є співуча пір'їнка .

Прочитати казку 

Василь Сухомлинський "Співуча пір'їнка" 

Укр.мова 
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ
Виконати впр.346 (усно),348 (письмово)
Математика
Виконати №№815 (усно), 818,823 (письмово)
Вивчити правило на с.127
13.03
Укр. мова
Виконати впр.342,343 (письмово)
Математика
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=vPd6XGReFZE
Виконати №№808,810 (письмово)
12.03
Природознавство
Опрацювати § 38, зош. с.60
Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=Y57Z45MkXkk
Літературне читання
Відповіді на запитання с. 129 (підручник)
Англійська мова
Впр. 1-4 (усно), 5 (письмово) с.84-85

Немає коментарів:

Дописати коментар