8 клас


Геометрія i алгебра ↓



29.05
Історія України
Виконати завдання 1-6 ст.247-249
Всесвітня історія 
Повторити §23, виконати завдання 1
 (скласти порівняльну таблицю ст.198)
Українська мова
Повторення в кінці року про словосполучення й просте речення.
Виконати вправу 370,403.
28.05
Фізична культура
Навчальні нормативи
Хімія

27.05
Українська література
Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчались протягом року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень.
Українська мова
Повторення в кінці року про словосполучення й просте речення.
Виконати вправи 400,401.
Фізична культура
Навчальні нормативи
26.05
Хімія

Фізика

Англійська мова
Контроль говоріння
https://vseosvita.ua/library/kontrol-govorinna-z-anglijskoi-movi-8-klas-ii-semestr-166686.html
Зарубіжна література
Узагальнення та систематизація вивченого літературного матеріалу протягом року.
25.05
Географія
Узагальнення знань
Біологія
Узагальнення знань
____________________________________________________
22.05
Історія України
Прочитати текст ст. 250. Переглянути відео про 
особливості суспільного життя України 16-18 ст. Внесок 
України у формуваня європейської цивілізації.

Українська мова
Повторення відомостей про словосполучення й просте речення.
Виконати вправу 395.
21.05
Фізична культура
Хімія
Підсумкова контрольна робота
20.05
Мистецтво
Стиль реалізму
Опрацювати § 31,32
Українська література
Контрольна робота(тестові завдання)

1. Укажіть епічний жанр, який характеризується зосередженістю на одній події в житті головного героя, стислими описами та обмеженою кількістю дійових осіб.
A) оповідання;
Б) повість;
B) роман;
Г) новела.
2. Укажіть, як ставилися До Шептала бригадні коні (В. Дрозд, «Білий кінь Шептало»).
 A) співчували;
Б)глузували;
B) обходили стороною;
Г) недолюблювали.
3. Автором збірки гумористичної прози «Веселі поради» є
 A) В. Самійленко;
Б) В. Чемерис;
B) Остап Вишня;
Г) О. Чорногуз.
 4. Назвіть ідею повісті В. Чемериса «Вітька+Галя, або Повість про перше кохання».
A) уславлення українського села;
Б) головне в житті – знати свої права;
B) возвеличення почуття кохання;
Г) готовність до самопожертви заради Вітчизни без зайвих слів.
5. Визначте жанр твору В. Чемериса «Вітька+Галя, або Повість про перше кохання».
 A) «химерна» повість;
Б) гумористична повість;
B) документальна повість;
Г) історична повість.
 6. Установіть відповідність між портретною характеристикою та героєм, про якого йдеться.
A) «Високий, худий, з рідким білявим чубчиком — не міг і хвилини спокійно всидіти на місці. Запальний і рвучкий…».
Б) «Вона не йшла, а наче аж пливла, ледь торкаючись землі стрункими ногами в білих черевичках та гордо несучи маленьку голівку з товстою косою».
B) «Цей дванадцятилітній опецьок (якого за смаглявість по-вуличному називали Жучком), здавалося, не ходив, а котився на своїх коротеньких ногах» .
Г) «Завжди прилизаний, напахчений одеколоном мамин синок... Отой ябеда і боягуз, хвастун і брехун, якого Вітька терпіти не міг».
 1. Соломія Кирилівна.
2. Галя.
3. Вітька.
4. Федько.
5. Петро.
 7. Що таке усмішка? Назвіть її художні особливості та відомі вам усмішки.
8. Напишіть твір-мініатюру на тему «Образи Вітьки та Федька (за повістю В. Чемериса «Вітька+Галя, або Повість про перше кохання»)».
Фізична культура
19.05
Хімія
Розв'язування задач та виконання вправ
Фізика
Підсумкова контрольна робота
Англійська мова
Впр.1 с 225 .Впр.4 с.225-226.
К.р. з аудіювання
CHARLOTTE BRONTЁ
1.  TRUE or FALSE:
1. Charlotte Brontё was a famous American poet.
2. She was born in a poor family.
3. There were 5 children in the family.
4. The girls were sent to school for rich children.
5. The children lived in cold dark rooms.
6. Later Charlotte Brontё described the school in the novel “Jane Eyre”.
7. When she left school she became a doctor.
8. Her sisters wrote poems and novels.
9. “Jane Eyre” was published in 1848 and made the writer famous.
10. It was her first novel.
II. COMPLETE THE SENTENSES:
1. Charlotte Brontё was a (відома англійська письменниця).
2. She was born in….. in a (бідна сімя ).
3. Later Charlotte Brontё described the school(у своєму романі).
4. The Brontё sisters wrote (вірші і романи).
5. Their first book of poems (була опублікована) in 1846.
III. ANSWER THE QUESTIONS:

1. What was Charlotte Brontё? 2. When and where was she born? 3. How many sisters and brothers did she have? 4. Where were the girls and why? 5. How did the children live in that school? 6. What happened to Charlotte’s two sisters in that school? 7. What did Charlotte become when she left school?      8. In what novel did Charlotte Brontё describe that school?        9. When was this novel published? 10. What novel made the writer famous?
Зарубіжна література
Контрольна робота(відповіді на запитання)
Запитання:
Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
1.Визначте основні риси характеру маленького принца.  Обгрунтуйте  відповідь прикладами з тексту
2. Які життєві істини осягає маленький принц на своїй планеті, під час подорожі Всесвітом та впродовж перебування на Землі?
3.Чого маленький принц навчився  завдяки дружбі з лисом? Яку таємницю відкрив хлопчикові лис? Знайдіть у тексті відповідну цитату і запишіть.
Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон»
4.Чи легко було Джонатанові навчитися літати? Що допомогло допомогло йому досягти досконалості?
5.Який момент став переломним у житті Джонатана?

6.Як змінилося життя Джонатана після зустрічі з Чіангом?
18.05
Географія
Опрацювати § 55-59
Біологія
Опрацювати § 53-58, тести на с.263
__________________________________________________ 15.05
Всесвітня історія 
Прочитати §24,25, виконати завдання 1-3 ст.204, завдання 
1-2 ст.214

Повторити §25, виконати завдання 1-3 ст.210
Історія України
Повторити §10, §17, §22, §31
Українська мова
Повторення відомостей  про словосполучення й просте речення.
Виконати вправи 391, 392.
14.05
Фізична культура
Хімія
Узагальнення та систематизація  знань з теми "Основні класи неорганічних сполук"
Повторити §25-39
13.05
Українська література
В. Чемерис Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»
Створити проєкт (презентацію) з проблеми культури спілкування(усно)
Фізична культура
12.05
Фізика
Електричний струм у газах. Безпека роботи під час роботи з електричними приладами й пристроями
Опрацювати § 39, 40, завд. 4, 5 на с.212
Англійська мова
Читання.
Контрольна робота з читання
Зарубіжна література
Позакласне читання.

Прочитати «Диваки і зануди» Ульфа Старка або «Сни шовкопряда» Шведера Оса Гана.
11.05
ВИХІДНИЙ
Географія
Біологія
Геометрія i алгебра

14.05. 2020 р.
Тема: Розвязування задач і вправ
1.    Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють
3 см і 6 см
                                                

2.    Знайдіть площу прямокутника, ширина й довжина якого дорівнюють 4 см і 8 см

3.    Знайдіть суму кутів опуклого восьмикутника                       
                                                                    
4.    Один із кутів прямокутної трапеції дорівнює  45°. Обчисліть площу даної трапеції, якщо її основи дорівнюють 4 см і 8 см                                                

5.    Знайдіть площу прямокутного трикутника, якщо один із його катетів дорівнює 2 см, а гострий кут - 45°.
  
6.    У прямокутній трапеції більша бічна сторона дорівнює 10 см. Знайдіть площу трапеції, якщо її основи дорівнюють 5 см і 11 см
7.    Скільки вершин має опуклий многокутник, якщо три його кути дорівнюють по 100°, а інші – по 160°?

8.    Різниця основ прямокутної трапеції дорівнює 18 см. Обчисліть площу трапеції, якщо більша діагональ трапеції дорівнює 40 см, а бічні сторони
відносяться як 5 : 4.



.

18.05. 2020 р.
Тема: Розвязування задач і вправ 
1.Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють: 
4см і 8 см                                                    

2.Знайдіть площу прямокутника, ширина й довжина якого дорівнюють: 
10см і 20 см                                                         

3. Знайдіть суму кутів опуклогодевятикутника                                                              

4.    Один із кутів прямокутної трапеції дорівнює  45°. Обчисліть площу даної трапеції, якщо її основи дорівнюють         4 см і 8 см              
                                                                    
5.    Знайдіть площу прямокутного трикутника, якщо: 
   гіпотенуза дорівнює 26 см, а один із його катетів – 10 см.

6.    У прямокутній трапеції більша бічна сторона дорівнює 10 см. Знайдіть площу трапеції, якщо її основи дорівнюють:10 см і 26 см                                                         
7.    Скільки вершин має опуклий многокутник, якщо два його кути дорівнюють по 120°, а інші – по 100°?

8.    Різниця основ прямокутної трапеції дорівнює 9 см. Обчисліть площу трапеції, якщо менша діагональ трапеції дорівнює 13 см, а бічні сторони відносяться як 4 : 5.

22.05.2020 р.

Тема: Підсумкова контрольна робота                                                
1.Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють: 
2      см і 4 см                                                 

2.Знайдіть площу прямокутника, ширина й довжина якого дорівнюють: 
5      см і 10 см                                                        

3. Знайдіть суму кутів опуклогосемикутника
                                                                     
9.    Один із кутів прямокутної трапеції дорівнює  45°. Обчисліть площу даної трапеції, якщо її основи дорівнюють         2 см і 4 см              
                                                                    
10.Знайдіть площу прямокутного трикутника, якщо: 
   гіпотенуза дорівнює 13 см, а один із його катетів – 5 см.

11.У прямокутній трапеції більша бічна сторона дорівнює 10 см. Знайдіть площу трапеції, якщо її основи дорівнюють:5 см і 13 см
                                              
12.Скільки вершин має опуклий многокутник, якщо два його кути дорівнюють по 120°, а інші – по 100°?


13.Різниця основ прямокутної трапеції дорівнює 18 см. Обчисліть площу трапеції, якщо менша діагональ трапеції дорівнює 26 см, а бічні сторони відносяться       як 4 : 5.



_____________________________________________________
08.05
Історія України
Прочитати §36 . Практичне заняття. Уявна мандрівка до історико-культурних памяток України.

Українська мова
Підсумкова контрольна робота

07.05
Фізична культура
Хімія
Захист навчальних проектів:Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров'я людини.
Хімічний склад і використання мінералів
06.05
Українська література
Валентин Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»
Прочитати повість, знати зміст.
Українська мова
Уточнювальні члени речення
Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 36
Виконати вправи 372 (усно), 373 (письмово).
Фізична культура

05.05
Фізика
Закони Фарадея для електролізу
Опрацювати § 38, завд. 3, 5
Англійська мова
Контрольна робота з письма. 
Завдання:
1.Match.
1/.Border.   a/ жах
2/.Аге.      b/ карати
3/.Square   c/Словакія
4 .Rapid   d/ шипучий.
5.Nightmare e/межувати
6/.Fizzy f/ квадратні кілометри.
7.Рunish.   g/ клімат Украіни
8/.Slovakia. h/ площа
9. Сlimate of Ukraine і/ творчість
10.creativity. j/  швидкий.

2. Answer the questions
1. 
What is the highest mountain in Great Britain?
2/. How many parts does Great Britain consist of?
3/.Whatis the area of Ukraine?

3. Write a composition on one of the topics
"Climate of Ukraine". " My favourite group".'My favourite  English writer".
Зарубіжна література
Марина Аромштам «Коли відпочивають янголи». Знати зміст прочитаного.
Хімія
Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров'я людини 
Повторити § 25-28, завд. 13,14 с.148
04.05
Географія
Опрацювати § 51 -54, завд. 1, 2 с.223
Біологія
Опрацювати § 47-52, тести с.243
____________________________________________________
01.05
ВИХІДНИЙ
Історія України
Українська мова
30.04
Фізична культура
Хімія
Виконання вправ та розв'язування задач
с.210 завд. 21-23
Інформатика
29.04
Українська література
Ю. Винничук “Місце для дракона”.
Переказувати зміст повісті-казки, скласти свій варіант розв’язання конфлікту.
Українська мова
Відокремлені обставини.
Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 35.
Виконати вправи 361,362.
28.04
Фізика
Природа електричного струму в розчинах і розплавах електролітів
Опрацювати § 37, завд. 2-4
Англійська мова
Сс.212-218.
V B c.213, випис. І вивчити. Впр 1,2,4 сс 212-218,усно 2в-прочитати і перекласти статтю.4в-прочитати текст, використовуючи карту.
VB c.216,вивчити і виписати в словник.
Впр.5 с.216,усно 7а- письмово.Використати інформацію з 7в.
Впр.8 с.218-219, чит. і перекласти текст.
Зарубіжна література
Барбара Космовська “Буба”
Прочитати твір, знати зміст.
27.04
Географія
Опрацювати §48, 49 завд.1, 2 с.209
Біологія
Опрацювати § 45, 46 тести с.220
Алгебра
30.04.2020 р.
Тема: Розвязування задач і вправ. Підготовка до контрольної роботи з теми «Квадратні рівняння»
1.   Повторення вивченого
2.   Розвязування задач і вправ
1. Розв’яжіть рівняння:
               а) 36х х² = 0;                 б) 3х² 12 = 0;           в) 2х² 30 = 0.
2. Не розв’язуючи рівнянь запишіть суму та добуток їх коренів.
                  а) х² 9х + 1 = 0;                         б) х² + 5х – 3 = 0.
3. Складіть зведене квадратне рівняння корені якого є числа   3 і 2.
4. Число  3 є коренем рівняння    2х² + 3х + m = 0.
      Знайдіть другий корінь і значення m.
5.  і    Корені рівняння    х² 4х + b = 0 і виконується умова  .      
     Знайдіть корені рівняння і значення b.

Домашня робота. Підготовка до контрольної
04.05.2020 р.
 Контрольна робота
1. Розв’яжіть рівняння:
         а)  49х  х² = 0;              б) х²  9 = 0;        в       ) 2х²  7х + 5 = 0.
2. Не розв’язуючи рівнянь запишіть суму та добуток їх коренів.
            а) х² +6х + 5 = 0;                б) х²  3х + 8 = 0.
3. Складіть зведене квадратне рівняння корені якого є числа   3 і 2.
4. Число  2 є коренем рівняння      3х² + 5х + k = 0.
   Знайдіть другий корінь і значення k.
5.  і    Корені рівняння х²  5х + m = 0 і виконується умова  .
      Знайдіть корені рівняння і значення m.
06.05.2020
Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми: Тотожні перетворення раціональних виразів.


_________________________________________________________________________________
24.04
Історія України
Прочитати §35, завдання 1-3 ст.237
Українська мова
Відокремлені додатки. 
Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 34.
Виконати вправи 347(усно),349(письмово)
Хімія
Практична робота №3. Розв'язування експерементальних задач
23.04
Фізична культура



22.04
Українська література
Юрій Винничук "Місце для дракона "
Прочитати повість-казку.  Знати зміст. 
Мистецтво
Стиль романтизму
Опрацювати § 27-30
Основи здоров'я
Соціальна безпека
21.04
Хімія
Практична робота №2. Дослідження властивостей
основних класів неорганічних сполук
Фізика
Потужність електричного струму. 
Електронагрівальні прилади
Опрацювати §33, завд. 8

§35, завд. 2, 5
Англійська мова
 С.200-210
Впр.1,2, с.200,усно.
Remember c. 201. Впр.3,с.201-202, письмово.впр.5 с.202, усно. Remember c203. Впр.1 с.203-204. Усно.Впр.5 с.205 вимова географічниз назв. V   B c.206, вивчити.
С.208- активний і пасивний стан дієсдова.Перфектний час. Правило.Вправа 4.с.209-210, письмово.
Зарубіжна література
Річард Бах "Чайка Джонатан Лінгвістон ".
Прочитати твір,  знати зміст.
20.04
ВИХІДНИЙ
Географія
Біологія
_____________________________________________________
17.04
Історія України
Прочитати §33, завдання 1-3 ст.225-226
§34, завдання 1-5 ст.232-233
Всесвітня історія
Прочитати §22, завдання 1-10 ст.188
§23, завдання 1-6 ст.198
Українська мова
Відокремлені прикладки
Опрацювати теоретичний матеріал параграфа 33
Виконати вправи 332(усно), 336,341.
16.04
Фізична культура
Комплекс ЗРВ
Хімія
Розв'язування розрахункових задач за хімічними рівняннями
Розв. задачі 4-6 на с.165
15.04
Українська література
В. Дрозд "Білий кінь Шептало "
Прочитати твір, знати його сюжет, охарактеризувати коня, вміти пояснити його алегоричність. 
Написати творчу роботу на тему "Мій кінь Шептало " , прокоментувавши його рішення повернутися до стайні. 
Фізична культура
14.04
Фізика
Закон Джоуля - Ленца
Опрацювати § 34, завд.2-4
Англійська мова
С.196-200.
Вправа 4 с.196, усно.Вивчити V B c.197.Впр.7 с 197,усно.
Впр.8 с.198,читати і перекласти.Впр 1/а,в/ с199. В,письмово.
Зарубіжна література
Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц "
Прочитати казку - притчу,  дати відповіді на запитання (підручник,  с. 270).
13.04
Географія
§ 45,46, завд. 6 на с.192
Біологія
§ 43,44, тести с.212
______________________________________________________ 10.04
Історія України
Прочитати §31 ,завдання 1-6 ст.213
§32, завдання 1-4 ст.219
Українська мова
Відокремлені означення 
Вивчити правила параграф 32
Виконати вправи 320, 321
09.04
Фізична культура
Хімія
Розв'язування експерементальних задач
с. 213-214
Домашній експеремент: дія на сік буряка лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину
08.04
Українська література
Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути"
Знати зміст прочитанаї повісті. 
Скласти і записати до зошитів цитатний план до твору на тему: "Суд над Славком Беркутою"
Українська мова
Речення з відокремленими членами речення. 
Повторити правила параграф  31
Скласти невелику розповідь (7-8реч.), використавши відокремлені члени речення. 
(підручник, с. 146 на основі вправи 315)
07.04
Фізика
Робота електричного струму
Опрацювати § 33, завд. 3, 8
Хімія
Генетичні звя'зки між основними класами  неорганічних сполук
Опрацювати §39, завд.19, 20
Англійська мова
Сс.292-194. Вправи 1-6 (2 письмово). Вправи 3 а,с.(Усно). Виконувати завдання РЗ.
Зарубіжна література
Мольєр " Міщанин - шляхтич"
Написати твір до робочих зошитів. 
Тема твору: "Хто з героїв комедії і чому викликає вашу симпатію? "
06.04
Географія
§ 43, 44, завд. 5 на с.179
Біологія
§ 41,42, тести с.201
06.04- 13.04
Геометрія.
Тема:Площа трапеції. Розвязування задач. (2 уроки)
Міні конспект
·       Трапецією називається чотирикутник, у якого дві сторони паралельні, а дві інші не паралельні.
·       Паралельні сторони трапеції називаються основами, а непаралельні – бічними сторонами.
·       Трапеції бувають довільні, рівнобічні та прямокутні.
·       Сума двох кутів прилеглих до бічної сторони дорівнює 1800.
·       Середньою лінією трапеції називають відрізок, який сполучає середини бічних сторін.
·       Середня лінія трапеції паралельна основам і дорівнює половині їхньої суми.
·       Висотою трапеції називають перпендикуляр, опущений з будь-якої точки прямої, яка містить одну із основ на пряму, що містить другу основу
Розвязування задач (Проаналізуйте умову. Складіть математичну модель задачі)
Розвязати задачi



Домашня робота:Вивчити міні конспект та формулу площі трапеції. Якщо виникають питання працюємо в вайбері. Тестові завдання виконати на 13.04.2020р.!!!. 
__________________________________________________
3.04
Історія України
Завдання 1-6 ст.202-204
Українська мова
 Речення з відокремленими членами. Поняття про відокремлення. 
Опрацювати теоретичний матеріал параграф 31.
Виконати вправи 321,313.314(І варіант). 
Всесвітня історія 
Прочитати §27, завдання 1-6 ст.226
§28, завдання 1-6 ст.235
2.04
Фізична культура
Хімія
Генетичні звя'зки між основними класами  неорганічних сполук

Опрацювати §39, завд.4, 11
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=aIBWdpI-OfA
1.04
Фізична культура
Українська література
Прочитати повість Ніни Бічуї  "Шпага Славка Беркути", знати зміст.
Музичне мистецтво
Стиль класицизм
Опрацювати §23 - 26
31.03
Фізика
Паралельне з'єднання провідників. 
Опрацювати §32, завд.3, 5, с.178
Перегляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=rT8XN1XrpXQ
Хімія
Хімічні властивості середніх солей
Опрацювати §33, завд.20, 21, 22
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKs
Англійська мова
Засоби масовоі інформаціі Великоі Британіі. С.189_191. Лексика с.189. Вправа 2 с.189., письмово.Вправа 4,5 с.190_191, усно.
Виконувати завдання в робочому зошиті.
Зарубіжна література
 Повторити зміст комедії "Міщанин - шляхтич" Охарактеризувати персонажів твору. 
Виконати тестові завдання чотирьох рівнів (підручник,  с. 257) ( письмово)
30.03
Географія
§ 41,42. Порівняти лісостепову і степову зони (конспект)
Біологія
§ 37 - 40, тестові завдання на с.193


Геометрія.
Тема: Площа трикутника. Розвязування задач. (2 уроки)
Розвязати: № 1093,№1102 №1115, №1120
Опрацювати розвязок задачі на ст.166. Вивчити формули площ трикутника. Повторити розв’язування прямокутних трикутників.
Тема: Розвязування задач (2 уроки)
Розвязати: №1112, №1111, №1113, №1122
Повторити: формули площ прямокутника, паралелограма, ромба, трикутника.
1.   За даними рисунка 8 знайдіть площу трикутника ABC.

2.   Знайдіть площу:
а) рівнобедреного трикутника з основою 10 см і бічною стороною 13 см;
б) трикутника ABC, в якому  АВ = 17 см, а висота ВН ділить сторону АС на відрізки АН = 8 см і НС = 2 см.
3.   Площа трикутника дорівнює 72 см2. Знайдіть периметр трикутника, якщо його висоти дорівнюють 9 см, 12 см і 24 см.
4.   Знайдіть площу ромба, діагоналі якого дорівнюють 8 м і 20 м.
5.   Знайдіть площу:
а) трикутника ABC з висотою ВН , якщо АВ= 13 см, ВС = 15 см, ВН = 12 см, а точка Н лежить на відрізку АС;
б) прямокутного трикутника, гіпотенуза якого ділиться висотою на відрізки завдовжки 9 см і 4 см;
в) рівностороннього трикутника з висотою 2 см.
Алгебра
Тема:Квадратний тричлен.
           Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники
https://www.youtube.com/watch?v=KlPgFrWUL7I


Тема: Квадратний тричлен.
           Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники





Опрацювати матеріал.
Тема: Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних


Розв’язати
Cамостійна робота
Варіант 1
Варіант 2
Розв'яжіть рівняння:

а) х4 – 13x2 + 36 = 0;
а) х4 – 5х2 + 4 = 0;
б) (y2 + 4y – 1)(y2 + 4у + 3) = 12;
б)(у2 – 3у – 5)(у2 – 3у + 1) = -5;
в) ;
в) ;
г) (х + 3)(х – 2)(х – 4)(х – 9) = 36
г) (х + 4)2(х – 4)(х – 2) = -63
_________________________________________________________________________________
20.03
Історія України
Прочитати § 30
Завдання 1 - 6 с. 201
Українська мова
Вставні слова. Групи вставних слів.  Розділові знаки при вставних словах. 
Опрацювати теоретичний матеріал  параграфа 28.
Виконати вправи  292, 295, 297, 298.
19.03
Фізична культура
Комплекс ЗРВ

Хімія
§ 33, завд. 13-15, 18.
18.03
Основи здоров'я
§ 21-25, завдання 1, 2 на с.118.
Фізична культура
Комплекс ЗРВ
Українська література
О.  Довженко.  " Ніч перед боєм"
Прочитати оповідання про один із періодів  Другої світової війни. 
Характеризувати образи діда Платона і діда Савки. 
Цитати виписати до зошитів. 
17.03
Фізика
Опрацювати §31, завд.1-4
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=XUVgq-I4Yps
Англійська мова
С. 182-188. Лексика с.183
Впр.1-3, с. 182-183
Прочитати і перекласти текст с.185-186
Вивчити ЛО с.186, впр. 4-5 с.187-188
Зарубіжна література
Мольєр "Міщанин - шляхтич"
Прочитати комедію "Міщанин - шляхтич" 
Вивчити визначення "комедія", виявити ознаки комедії у творі.
16.03
Географія
§ 37-40, схема 84, с.151
Біологія
§ 35-36, тестові завдання на с.177
___________________________________________________
13.03
Всесвітня історія
Прочитати §20, 21
Завдання 1-6 с.177
Історія України
Прочитати § 28, 29
Завдання 1 - 4 с. 193
Українська мова
Опрацювати теоретичний матеріал §27 .
Виконати впр. 278, 283, 285
(письмово).
12.03
Фізична культура
Комплекс ЗРВ

Хімія
§ 30, завд. 3-6

Дистанційне навчання 8 клас алгебра
Урок 1. Неповні квадратні рівняння
Домашня робота. Вивчити означення квадратного рівняння і види неповних квадратних рівнянь
1. Розв'язати рівняння:
а) x² - 6x = 0;   б) 3x² = 507;
в) 3x² = 0;   г) 4x² - 8 = 0 .
Урок 2. Формули коренів квадратних рівнянь
Пам'ятка розв’язування квадратного рівняння
1.Визначити коефіцієнти
2. Знайти дискримінант. Якщо Д˃0, то рівняння має два корені, Д=0 – один корінь, Д˂0 – рівняння коренів не має.
3. Знайти корені за формулами
Домашня робота. Вивчити формули.
 Розв’яжіть рівняння:
а) x² + 5x - 14 = 0;   б) 3y² - 3y + 4 = 0; 
в) 25x² + 60x +36 = 0;
г) (2x - 1)(2x² +2x +1)-(2x + 5)(4x² - 7) =41 +x².
Урок 3. Розвязування вправ. Самостійна робота.
Варіант 2
1. Розв'язати рівняння:
а) x² - 8x = ;   б) 3x² = 432;
 в) 2x² = 0;   г) 2x² - 14 = 0.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) x² - 14x + 40 = 0;   б) 12y² + y + 6 = 0;
 в) 4x² + 4x + 1 =0;  
г) (3x + 1)(2x² + x - 3)(2x² - x - 5) = 17 + x²  
Повторити алгоритм розв’язування квадратного рівняння

Урок 4. Теорема Вієта
2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння: x² - 7x + 10 = 0.
3. Складіть рівняння, коренями якого є числа  2 і 3.
4. У рівнянні x²+px-24=0х1 = 12.  Знайдіть х2 і коефіцієнт p.
Вивчити теорему Вієта і обернену до неї теорему

Урок 5. Розвязування вправ Самостійна робота
Варіант 2
1. Знайдіть суму і добуток коренів таких рівнянь:
а)   x² + 5x - 17 =0;   б)  x² - 12 =0; 
в) 2x² - 12x - 76 =0; .
2. За теоремою Вієта знайдіть корені рівняння:
х2 – 5х + 4= 0.
3. Складіть рівняння, коренями якого є числа  −2 і −3.
4. У рівнянні x²+px-28=0 х1 = 7.  Знайдіть х2 і коефіцієнт p.


Дистанційне навчання 8 клас Геометрія
Урок 1. Поняття площі. Площа прямокутника


Розвязати задачі. Вивчити формули площі прямокутника та квадрата.
1.Україна – одна з найбільших європейських держав, її площа 604 тис. км2. На скільки квадратних кілометрів площа України більша за площу Франції (544 тис. км2), Швеції (450 тис. км2)?
2.Сад має форму прямокутника із сторонами 80 і 25 м. Половину усієї площі засаджено яблунями. Для кожної яблуні відведено 40 м2. Скільки яблунь у саду?
3.Щобпосіяти гречку на1м2 потрібно15 ггречки. Скільки грамів гречки потрібно, щоб засіяти ділянку 40 м2?
4. Щобпосіяти гречку на1м2 потрібно15 ггречки. Скільки грамів гречки потрібно, щоб засіяти ділянку 40 м2?
5. Знайдіть площу заштрихованої частини квадрату, сторона якого 4 см.


Урок 2. Площа паралелограма. Площа ромба.
Опрацювати § 22 . Повторити § 21 . Вивчити формули площі.
Розв’язати №№1051, 1050, 1055
Урок 3.Розвязування задач
Повторити формули площ.( §§21,  22)
 Розв’язати №№ 1036, 1052, 1066, 1076.
Урок 4.Площа трикутника
Опрацювати § 23 . Повторити § 22 . Вивчити формули площі.
Розв’язати №№1102, 1117
Урок 5  Розвязування задач
Повторити формули площ.( §§21,  22, 23)
 Розв’язати №№1122, 1115.






Немає коментарів:

Дописати коментар